Olen saanut palstalla niin huonon kuvan nykynaisista, että vedän
Kommentit (18)
Hyvä. Eipä taida kukaan menettää mitään.
Selityshän se tuokin on kun ei kukaan kiinnostu.
Älysi tasosta kertoo kaiken olennaisen se että kuvittelet saavasi trollipalstalta realistisen kuvan nykynaisista.
Oisin veikannut että vedät joko kännit tai käteen. Molemmat meni pieleen, dääm.
Sepä on ihan sallittua ja varmaan fiksua ajankäyttöä muutenkin.
Järkevä ratkaisu, naiset on sekaisin päästään lähes poikkeuksetta. Nykyfeminismi, woketus, punavihreys jne ovat tehneet naisista mielipuolia.
Älä suotta vedä pois grindr -ilmoitustasi. Eiköhän sieltä jotain kivaa tehtävää löydy poikien kesken.
Mikä se ongelma nyt tällä kertaa oli?
Näin on. Vauvapalstalta ne johtopäätökset kannattaa vetää! Elämä homona alkakoon!
Vierailija kirjoitti:
Järkevä ratkaisu, naiset on sekaisin päästään lähes poikkeuksetta. Nykyfeminismi, woketus, punavihreys jne ovat tehneet naisista mielipuolia.
Sinä et edes tiedä mitä on woketus. Luit jostain termin ja nyt matkit.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies jää toiseksi, naisten syyttely mielipuoleksi alkaa :D
Et vaan osaa etkä pärjää.
En mä usko, että kukaan siitä pahastuu.
Silloin kun vuosia sitten olin deittipaikassa, useista miehistä tuli alkoholisoitunut kuva, ilkeää kielenkäyttöä ja oli pelkkää seksiviestiä. Minäkin vedin silloin ilmot pois. Kaikki voivat näin mököttää omissa suunnissaan.
Nykynaiset ja miehet on täysin moraalittomia huijareita.
Älä, mä kun olen saanut nykymiehistä palstan perusteella tosi hyvän kuvan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mies jää toiseksi, naisten syyttely mielipuoleksi alkaa :D
Et vaan osaa etkä pärjää.
Kommenttisi paljastaa kantasi sukupuolten väliseen kanssakäymiseen: jatkuvaa valtataistelua.
Viisaasti teit. Täälläkin vain ilkeillään.
Naiset on kauheita.
Ok