Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että 110kg nainen jaksaa tehdä ongelmitta fyysistä työtä?

Vierailija
31.12.2021 |

Tuntuu että jotkut ovat epäileväisiä etten pystyisi työhöni kun olen läski, mutta jaksan silti ongelmitta painaa reippaasti 8 tunnin päivää remppahommissa. Tai no jalkoja särkee päivän päätteeksi jos olen koko päivän jalkojen päällä, mutta niin varmaan monella normipainoisellakin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa varmasti. Itse hoikkana, raskasta duunia tekevänä ihmettelen, kun itse olen vuosien jälkeen kuin Pinokkio.

Vierailija
22/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus? Kyllä jaksat, tiedän ylipaino sia kovia työnaisia, esm siskoni. Itselläni joku 7 kiloo extra, mutta ihan työhullu minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit-mies 34v. kirjoitti:

Olisikohan tarvetta laihduttaa... En ymmärrä, miksi läskit ihmiset valittavat oireistaan. Laihduttaisivat saatanat, eivätkä rasittaisi terveydenhuoltoa vaivoineen.

Ja pitää kyllä mainita, että läskit ihmiset kuvottavat jo pelkällä ulkonäöllään.

Kaltaisesi pskiaiset kuvottavat jo pelkällä olemassaolollaan. Saatana.

Vierailija
24/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on että monesti semmoset tukevat naiset on myös voimakkaita. Varmaan lihakset kehittyy siinä kun kantaa 'ylimäärästä' koko ajan mukana, mutta ne ei vaan pääse paljoa ulospäin näkymään

Vierailija
25/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisit lihottaa vielä vaikka 20~30kg lisää. Remppahommat ei ole raskaita.

Vierailija
26/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon kun sä aloittaja niin kerrot. Jossain vaiheessa alkaa kyllä ongelmia tulla onhan se selvä. Mulla 33v normaalipainoisella ihmisellä on kaikenmaailman SI-nivelongelmaa, polvivammaa, vaikka ja mitä niin eihän minusta olisi johonkin raksahommiin kuuna päivänä, kroppa hajoaisi varmaan viikossa!

Vierailija
27/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon, että ap jaksaa, jos kerran on tottunut siihen työntekoon. Usein vain on niin, että ylipainon mukana tulee myös se liikunnan karttaminen ja huono kunto. En siis myöskään tuomitsisi ihmistä, jonka ennakkoasenne on, että mitenköhän tuo lihava nainen jaksaa. 

Hienoa, että jaksat, propsit siitä! Uskon kuitenkin, että vaikkapa 70-kiloisena jaksaisit vielä paljon paremmin. Fyysisessä työssä olisi kyllä erittäin tärkeää huolehtia myös siitä omasta terveydestä. Kun kropalla tehdään töitä, niin olisi kyllä hyvä pitää se kunnossa sekä oman jaksaminen ja hyvinvoinnin mutta myös työkyvyn vuoksi. Ettei tulisi kremppaa ja kipuja ja ettei työkyky mene kokonaan. Ihan yhtä tärkeää tämä on vaikkapa raskasta hoivatyötä tekeville.

Vierailija
28/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus on että monesti semmoset tukevat naiset on myös voimakkaita. Varmaan lihakset kehittyy siinä kun kantaa 'ylimäärästä' koko ajan mukana, mutta ne ei vaan pääse paljoa ulospäin näkymään

Kaikilla ei mutta joillain kyllä. Olen itse laihduttanut useita kymmeniä kiloja ja näytän nykyään todella lihaksikkaalta vaikka en ole käynyt salilla vuosiin.

Vierailija
29/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon, että ap jaksaa, jos kerran on tottunut siihen työntekoon. Usein vain on niin, että ylipainon mukana tulee myös se liikunnan karttaminen ja huono kunto. En siis myöskään tuomitsisi ihmistä, jonka ennakkoasenne on, että mitenköhän tuo lihava nainen jaksaa. 

Hienoa, että jaksat, propsit siitä! Uskon kuitenkin, että vaikkapa 70-kiloisena jaksaisit vielä paljon paremmin. Fyysisessä työssä olisi kyllä erittäin tärkeää huolehtia myös siitä omasta terveydestä. Kun kropalla tehdään töitä, niin olisi kyllä hyvä pitää se kunnossa sekä oman jaksaminen ja hyvinvoinnin mutta myös työkyvyn vuoksi. Ettei tulisi kremppaa ja kipuja ja ettei työkyky mene kokonaan. Ihan yhtä tärkeää tämä on vaikkapa raskasta hoivatyötä tekeville.

Joo, läskinä jaksoin urheilla vain kuutena päivänä viikossa useaa eri lajia.

Vierailija
30/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 160cm, 75kg. Teen lähihoitajan töitä. Kyllä varmasti hoikempana työ voisi olla helpompaa, mutta ikä on se, joka väsyttää. Olen jo 59v. Meillä on nuorempia, jotka painavat enemmän kuin minä, mutta jaksavat paremmin.

Vierailija
31/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon karjanhoitaja, työskelentelen maitotilalla. Todellakin jaksan vaikka painan 120kg :D Kesällä kyllä tekee tiukkaa, jos on kovin helle, mutta jos maatilan hommia tekee, niin on se kesällä tiukkaa vaikka ois normi painonenkin.

Talvella taasen on monesti liian kylmä. Mutta läskit lämmittänee :D  Lenkkeilen myöskin koirien kanssa 2h päivässä, vk loppusin kolmekin tuntia. Joo, tiedän että oon läski, mutta mun kunto on kyllä ihan hyvä.

Vierailija
32/32 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fit-mies 34v. kirjoitti:

Olisikohan tarvetta laihduttaa... En ymmärrä, miksi läskit ihmiset valittavat oireistaan. Laihduttaisivat saatanat, eivätkä rasittaisi terveydenhuoltoa vaivoineen.

Ja pitää kyllä mainita, että läskit ihmiset kuvottavat jo pelkällä ulkonäöllään.

Kaltaisesi pskiaiset kuvottavat jo pelkällä olemassaolollaan. Saatana.

Ignore, ignore, ignore. Ei pidä ruokkia trollinkakkiaisia.

Fit-mies 34v, hänellä voisi olla varmasti mukavakin elämä jos olisi kehittänyt itseään myös henkisesti. T. Fit-nainen 33v :D