Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffien kumulatiivinen kustannus

Vierailija
31.12.2021 |

Miten asia pitäisi ratkaista? Olen käynyt viime aikoina aika monilla treffeillä. Yritän siis löytää sitä oikeaa mutta hän ei ole vielä tullut vastaan. Miehenä kuitenkin koen että minun pitää (ja haluan) tarjota ainakin ensimmäiset treffit. Treffien kumulatiivinen kustannus nyt kuitenkin alkaa olla kuukausitasolla aika korkea. Viime kuussa kävin noin kymmenellä treffeillä ja yhteensä ne maksoivat hieman yli 200e. Pitkässä juoksussa aika kallista ja tulee jotenkin hieman hölmö olo laittaa treffeihin tuollaisia summia, etenkin kuin kolme kertaa viidestä tiedän heti alussa, ettei homma tule toimimaan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarjoat? Oluttuoppi ei paljoa maksa. Yhden verran jos katselee ja toteaa, että homma ei toimi.

Vierailija
2/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarjoat? Oluttuoppi ei paljoa maksa. Yhden verran jos katselee ja toteaa, että homma ei toimi.

Tämä on juuri minun strategia. Mutta kun tuon kertoo niin ollaan helposti siellä 200e+ tasolla. Tämä siis Helsingissä, jossa tuoppi/viinilasi on se 5-7e eli treffit on tuo 10-14e/kerta. 

-ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä etsi mitään sitä oikeaa, jos käyt 10 treffeillä kuukauden aikana.

Ja 200€ on aika vähän kuukaudessa ”hummailuun”.

Vierailija
4/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä etsi mitään sitä oikeaa, jos käyt 10 treffeillä kuukauden aikana.

Ja 200€ on aika vähän kuukaudessa ”hummailuun”.

Kuinka niin? Treffit tulevat Tinderistä/Bumblesta eikä sitä viestien perusteella pysty karsimaan muuta kuin ne, joiden kanssa ei yhtään mätchää. Suurin osa ihmisitä on mielestäni kivoja mutta harvan kanssa niin samalla aallonpituudella, että haluaisi jatkaa tapailua. 

-ap. 

Vierailija
5/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä nyt jaksa taas tätä samaa paskaa.

Ei Suomessa edes ole mitään tuollaista mies tarjoaa -kulttuuria koskaan ollutkaan. Tulkaa pois sieltä amerikkalaisesta incelnetistä ja vilkaiskaa oikeaa maailmaa välillä.

Vierailija
6/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri minun strategia. Mutta kun tuon kertoo niin ollaan helposti siellä 200e+ tasolla. Tämä siis Helsingissä, jossa tuoppi/viinilasi on se 5-7e eli treffit on tuo 10-14e/kerta. 

-ap.

Lasket omatkin juomasi treffikuluihin? Millä perusteella?

Vinkki vitonen: Juo vettä niin kulut puolittuvat.

Vierailija
7/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä nyt jaksa taas tätä samaa paskaa.

Ei Suomessa edes ole mitään tuollaista mies tarjoaa -kulttuuria koskaan ollutkaan. Tulkaa pois sieltä amerikkalaisesta incelnetistä ja vilkaiskaa oikeaa maailmaa välillä.

Siellä taas yksi kokemusasiantuntija ilman kokemusta ja asiantuntijuutta ;D

-ap. 

Vierailija
8/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna pildeä, ellei mies tarjoa kunnon illallista kalliissa ravintolassa ja osta jotain kallista lahjaa. Näin korona aikana antaminen tapahtuu tietenkin takaapäin, ff- 2 maskit päällä, ulkoilmassa, nopeasti.

Eipä sitä sinulla ole edes tarjota Pena.

Vierailija
9/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap.

No totta mooses lasken. En käy usein baarissa enkä varsinkaan arkena yhdellä. 

Vierailija
10/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset trollit taas. 

Vierailija
11/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako joku nainen muka nykyään vastaan mitään vieraalta mieheltä? Niin moni olettaa saavansa kahvin hinnalla seksiä, että ei kai kukaan normaali nainen huoli mitään tyypiltä jota ei tunne ja jolle ei ole tarkoituskaan tarjota vastavuoroisesti seuraavalla kerralla?

Vierailija
12/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milka Dikkers kirjoitti:

Semmoiset trollit taas. 

Unohdit #MGTOW 

Vierailija
13/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap.

Mistä sitten ne oman juoman rahat ilmestyy?  Eli nainen ei ihmettelisi jos on treffit puistossa ja juottaa tälle valkoviiniä , mutta juo itse hanavettä?  :D

Vierailija
14/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako joku nainen muka nykyään vastaan mitään vieraalta mieheltä? Niin moni olettaa saavansa kahvin hinnalla seksiä, että ei kai kukaan normaali nainen huoli mitään tyypiltä jota ei tunne ja jolle ei ole tarkoituskaan tarjota vastavuoroisesti seuraavalla kerralla?

Ei meillä päin ole tuollaista. Kuulostaa aika erikoiselta vaihdantataloudelta. 

-eri

Vierailija
15/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
16/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaraiden riiaus maksaa. Jos tarvitsee vain seksia, niin halvemmalla selviää maksullisilla.

Vierailija
17/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap.

No totta mooses lasken. En käy usein baarissa enkä varsinkaan arkena yhdellä. 

No mikä pakko niitä treffejä on baarissa arkena järjestää? Menkää kahville. Johonkin halpaan paikkaan, niin ei tarvi itkeä kustannuksia omista juomista. Hetkeäkään en usko, että kaikki treffikumppanisi ovat huolineet sulta ne juomat. Jos ovat, olet bongaillut pelkkiä lokkeja. TAI vaihtoehtoisesti ne naiset ovat olleet valmiit tapaamaan sinut uudelleen ja ajatelleet maksavansa vuorostaan sitten. Mutta sullaki ei ollut kemiaa kenenkään kanssa?

Vierailija
18/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihanaa. Pitkätukkakitaristialfan elämän ongelmat. Nautinnollista luettavaa.

Vierailija
19/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap.

Mistä sitten ne oman juoman rahat ilmestyy?  Eli nainen ei ihmettelisi jos on treffit puistossa ja juottaa tälle valkoviiniä , mutta juo itse hanavettä?  :D

Joo, ei. Kuulostaa aika huonolta strategialta. 

-ap. 

Vierailija
20/62 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Laske nyt vielä matkakustannukset, vaatteet (nekin kuluu enemmän, kengät erityisesti), kosmetiikka, hammastahnaa kuluu varmasti enemmän, kuitenkin peset hampaat ennen treffejä, ehkä laitat hiuksiinkin jotain ja after shave tietysti, kai muistat myös laskea hinnan omalle ajalle (saman ajanhan voisi käyttää tuottoisasti vaikka ylitöissä). Kumulatiivinen kustannus alkaakin näyttää ihan erilaiselta ja, yllätys yllätys, vastapuolella on samat kustannukset myös.

Tarjoa kahvi ja juo itse vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi