Treffien kumulatiivinen kustannus
Miten asia pitäisi ratkaista? Olen käynyt viime aikoina aika monilla treffeillä. Yritän siis löytää sitä oikeaa mutta hän ei ole vielä tullut vastaan. Miehenä kuitenkin koen että minun pitää (ja haluan) tarjota ainakin ensimmäiset treffit. Treffien kumulatiivinen kustannus nyt kuitenkin alkaa olla kuukausitasolla aika korkea. Viime kuussa kävin noin kymmenellä treffeillä ja yhteensä ne maksoivat hieman yli 200e. Pitkässä juoksussa aika kallista ja tulee jotenkin hieman hölmö olo laittaa treffeihin tuollaisia summia, etenkin kuin kolme kertaa viidestä tiedän heti alussa, ettei homma tule toimimaan.
Kommentit (62)
Vähän tuli rakentavaa palautetta! Pitää kai valkata parhaat päältä ja jatkaa siitä.
-ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt 10 ERI naisen kanssa treffeillä kuukauden aikana, niin se kertoo ettei sulla ole todellista yritystä tai aikomusta. Et lataa oikein toiveita ja odotuksia, et anna naisille (tai omille tunteille) edes mahdollisuutta. Olet niin väärillä jäljillä kuin vain voi olla!
Oon eri mieltä.
Mä kävin vuoden aikana n 100 eri treffeillä.
Kuten aikaisemmin on sanottu, sen näkee tosi nopeasti.
Ei oo mikään juttu treffaa 3 kertaa vkossa.
Mä näin kaikki kahvilassa. Tuli hyvin henkilökunta tutuksi.
Menin aina n 10-15 min aikaisemmin, hain oman juomani.
Nyt on näitä kahvipassejakin. 15 e kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako joku nainen muka nykyään vastaan mitään vieraalta mieheltä? Niin moni olettaa saavansa kahvin hinnalla seksiä, että ei kai kukaan normaali nainen huoli mitään tyypiltä jota ei tunne ja jolle ei ole tarkoituskaan tarjota vastavuoroisesti seuraavalla kerralla?
Ei meillä päin ole tuollaista. Kuulostaa aika erikoiselta vaihdantataloudelta.
-eri
Sitä ne miehet tuntuvat odottavan ja olettavan. Hirveä katkeruus ja parku. Palstalla vähön väliä ketjuja siitä, kun maksoi lokille kahvit eikä edes pllua irronnut.
Mulle yks mies tarjoutui itse ekoilla treffeillä maksamaan ravintolassa. Mulle olisi riittänyt pelkät kävelytreffit. Juttu eteni tapailuksi, mutta muisti kyllä myöhemmin katkeraan sävyyn mainita, kuinka kallis sekin viinilasi oli. Hitto, jos sulla on rahasta tiukkaa, älä tarjoa, ei tarvi sitten kitistä jälkeenpäin.
Jos vielä joskus heppuun törmään, täytynee antaa seteli käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt 10 ERI naisen kanssa treffeillä kuukauden aikana, niin se kertoo ettei sulla ole todellista yritystä tai aikomusta. Et lataa oikein toiveita ja odotuksia, et anna naisille (tai omille tunteille) edes mahdollisuutta. Olet niin väärillä jäljillä kuin vain voi olla!
Oon eri mieltä.
Onks kahvipassi sama ku vessapassi, jolla saa mennä ripuloimaan kenen tahansa vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuli rakentavaa palautetta! Pitää kai valkata parhaat päältä ja jatkaa siitä.
-ap.
Tämä ajatus ei oikeasti ole käynyt mielessäsi vielä kertaakaan?
No, eivät kaikki voi olla niitä penaalin terävimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Naaraiden riiaus maksaa. Jos tarvitsee vain seksia, niin halvemmalla selviää maksullisilla.
Mutta naisten mukaanhan mies on pilalla, jos on edes kerran käynyt maksullisella.
Kyllähän minäkin olen katsellut, että netissä oli 15min aika 50e, varmasti tulisi halvemmaksi kuin käyttää tunteja, ja taas tunteja tinderissä sekä treffeillä...Tai baarissa jossa varsinkin menee rahaa ja pitää olla humalassa sekä ottaa yöksi se hoito...aamuksi kankkunen.
Mutta en ole vielä sortunut maksulliseen, vaikka huomaankin miten järkevää se olisi, koska naiset sitten eivät enää hyväksy suhteeseen.
M34
Mene harvemmin treffeille, varmasti viestitellessä saa jonkinlaista kuvaa jo toisesta ja tietää kannattaako. Minusta on outoa että nykyisin treffataan ketä tahansa eikä ihmistä josta on kiinnostunut ja viehättynyt.
Treffeille voi myös mennä muualle kuin ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaraiden riiaus maksaa. Jos tarvitsee vain seksia, niin halvemmalla selviää maksullisilla.
Mutta naisten mukaanhan mies on pilalla, jos on edes kerran käynyt maksullisella.
Kyllähän minäkin olen katsellut, että netissä oli 15min aika 50e, varmasti tulisi halvemmaksi kuin käyttää tunteja, ja taas tunteja tinderissä sekä treffeillä...Tai baarissa jossa varsinkin menee rahaa ja pitää olla humalassa sekä ottaa yöksi se hoito...aamuksi kankkunen.
Mutta en ole vielä sortunut maksulliseen, vaikka huomaankin miten järkevää se olisi, koska naiset sitten eivät enää hyväksy suhteeseen.
M34
Tarvitseeko sitä kertoa? En minäkään kerro miehille että mulla on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Kysyttäessä valehtelen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ilmainen vinkki miten pystyy tapaamaan naisia "luonnollisesti". Mene töihin naisvaltaiselle alalle, siellä sinusta suorastaan tapellaan. Tai hanki harrastuksia joiden parissa liikkuu paljon naisia, sielläkin oppii tuntemaan naisia, melkein kuin itsestään.
Ai että lähihoitajanaiset tappelevat lähihoitajamiehistä?
Tai että lastenhoitajanaiset tappelevat vastaavista miehistä?
HAHHAH :DD
Voin kertoa että ei todellakaan mene noin, vaan päin vastoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri mieltä.
Ja mitä tästä seurasi? Oletko nyt onnellisessa parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjoat? Oluttuoppi ei paljoa maksa. Yhden verran jos katselee ja toteaa, että homma ei toimi.
Tämä on juuri minun strategia. Mutta kun tuon kertoo niin ollaan helposti siellä 200e+ tasolla. Tämä siis Helsingissä, jossa tuoppi/viinilasi on se 5-7e eli treffit on tuo 10-14e/kerta.
-ap.
Jos lähdet treffeille, tuon verran pitää miehenä pystyä satsaamaan, miellytti nainen tai ei. Rikas ei tarvitse olla, mutta pihi mies on kauhistus Näin mulle ainakin. Elu mies kustantaa min. ekat treffit, sanoopa tasa-arvobesserwisserit mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjoat? Oluttuoppi ei paljoa maksa. Yhden verran jos katselee ja toteaa, että homma ei toimi.
Tämä on juuri minun strategia. Mutta kun tuon kertoo niin ollaan helposti siellä 200e+ tasolla. Tämä siis Helsingissä, jossa tuoppi/viinilasi on se 5-7e eli treffit on tuo 10-14e/kerta.
-ap.
Tuntuu hassulta että lasket myös sen itse juomasi tuopin . Etkö yksin käy tuopilla ?.
Voit tarjota kupin kahvia, tai teetä, kustannus aika pieni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap.
Lasket omatkin juomasi treffikuluihin? Millä perusteella?
Vinkki vitonen: Juo vettä niin kulut puolittuvat.
Vinkki vitonen: Kulut puolittuvat myös jos elää tasa-arvon mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap.
No totta mooses lasken. En käy usein baarissa enkä varsinkaan arkena yhdellä.
No mikä pakko niitä treffejä on baarissa arkena järjestää? Menkää kahville. Johonkin halpaan paikkaan, niin ei tarvi itkeä kustannuksia omista juomista. Hetkeäkään en usko, että kaikki treffikumppanisi ovat huolineet sulta ne juomat. Jos ovat, olet bongaillut pelkkiä lokkeja. TAI vaihtoehtoisesti ne naiset ovat olleet valmiit tapaamaan sinut uudelleen ja ajatelleet maksavansa vuorostaan sitten. Mutta sullaki ei ollut kemiaa kenenkään kanssa?
Paikallisessa K-marketissa saa kahvimukin eurolla. Voi myös tehdä treffit Kolmen sepän patsaalle ja käydä pelkällä kävelyllä. Harva sinänsä haluaa kaltaisesi idioootin kanssa seurustella niin eiköhän ole parasta, että lopetat yrityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap.
Vinkki vitonen: Kulut puolittuvat myös jos elää tasa-arvon mukaisesti.
Ilmainen vinkki. Lopetat deittailun ja kulut ovat 0e.
Minusta olisi outoa, jos mies maksaisi minun osuuteni. Kieltäydyn kohteliaasti, jos joudun sellaiseen tilanteeseen.
Samoin, jos joku tuntematon baarissa lähettää juoman minulle, en ota. Jos joku on kiinnostunut, voi tulla juttelemaan, mutta juomilla hurmaamiset ovat kuin huomion ostamista.
Vasta, kun olen suhteessa, voimme kumppanin kanssa ilahduttaa toisiamme pienillä lahjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Tarvitseeko sitä kertoa? En minäkään kerro miehille että mulla on ollut kymmeniä seksikumppaneita. Kysyttäessä valehtelen.
Kyllä nämä näkee ihan päällepäin. Ei kannata valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako joku nainen muka nykyään vastaan mitään vieraalta mieheltä? Niin moni olettaa saavansa kahvin hinnalla seksiä, että ei kai kukaan normaali nainen huoli mitään tyypiltä jota ei tunne ja jolle ei ole tarkoituskaan tarjota vastavuoroisesti seuraavalla kerralla?
Ei meillä päin ole tuollaista. Kuulostaa aika erikoiselta vaihdantataloudelta.
-eri
Sitä ne miehet tuntuvat odottavan ja olettavan. Hirveä katkeruus ja parku. Palstalla vähön väliä ketjuja siitä, kun maksoi lokille kahvit eikä edes pllua irronnut.
Mulle yks mies tarjoutui itse ekoilla treffeillä maksamaan ravintolassa. Mulle olisi riittänyt pelkät kävelytreffit. Juttu eteni tapailuksi, mutta muisti kyllä myöhemmin katkeraan sävyyn mainita, kuinka kallis sekin viinilasi oli. Hitto, jos sulla on rahasta tiukkaa, älä tarjoa, ei tarvi sitten kitistä jälkeenpäin.
Jos vielä joskus heppuun törmään, täytynee antaa seteli käteen.
Tämä . Jos yhtään harmittaa tarjota, niin älä tee sitä.
Olen maksanut treffeillä omat ruuat ja juomiset ei kävelytreffeissäkään ole mitään vikaa.
t. N30
Kerro nyt öyhötyksesi lisäksi että mitä se kumulatiivisuus tarkoittaa ;D