Treffien kumulatiivinen kustannus
Miten asia pitäisi ratkaista? Olen käynyt viime aikoina aika monilla treffeillä. Yritän siis löytää sitä oikeaa mutta hän ei ole vielä tullut vastaan. Miehenä kuitenkin koen että minun pitää (ja haluan) tarjota ainakin ensimmäiset treffit. Treffien kumulatiivinen kustannus nyt kuitenkin alkaa olla kuukausitasolla aika korkea. Viime kuussa kävin noin kymmenellä treffeillä ja yhteensä ne maksoivat hieman yli 200e. Pitkässä juoksussa aika kallista ja tulee jotenkin hieman hölmö olo laittaa treffeihin tuollaisia summia, etenkin kuin kolme kertaa viidestä tiedän heti alussa, ettei homma tule toimimaan.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjoat? Oluttuoppi ei paljoa maksa. Yhden verran jos katselee ja toteaa, että homma ei toimi.
Tämä on juuri minun strategia. Mutta kun tuon kertoo niin ollaan helposti siellä 200e+ tasolla. Tämä siis Helsingissä, jossa tuoppi/viinilasi on se 5-7e eli treffit on tuo 10-14e/kerta.
-ap.
Lasket omatkin juomasi treffikuluihin? Millä perusteella?
Vinkki vitonen: Juo vettä niin kulut puolittuvat.
Vinkki vitonen: Kulut puolittuvat myös jos elää tasa-arvon mukaisesti.
Ilmainen vinkki. Lopetat deittailun ja kulut ovat 0e.
En deittaile, ja naisena en tajua teitä naisia joille pitää tarjota.
Hölmö! Lähde Puolaan. Saat joka treffien päätteeksi. Treffit pitää tietenkin järkätä kylpylässä. Etkä keksi mitään tekosyitä. Varaat liput Ryan-Airilta ja lähdet.