Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina pitänyt pienistä rinnoistani, joten hämmentää yleiset asenteet

Vierailija
31.12.2021 |

Olen 29-vuotias nainen, jolla on pienet rinnat, sanoisinko jopa selkeän pienet? Itse olen aina tykännyt vartalostani, mutta olen törmännyt outoon keskustelukulttuuriin pienistä rinnoista. Ikään kuin niissä olisi jotain vikaa, ja sama toisinpäin: ikään kuin suurissakin rinnoissa olisi jotain vikaa.

Kerran harrastin seksiä jonkun randomin kanssa. Minua kiihottaa positiiviset puheet seksin aikana, joten kysyin häneltä että mitä mieltä hän on rinnoistani (tietenkin sillä oletuksella, että hän vastaa positiivista.)
Yllättäen tämä jätkä tokaisi: "AIKA PIENET OVAT KYLLÄ, NO ONHAN TUO PIENET KIELTÄMÄTTÄ". Se äänensavy oli tosi outo ja ahdistava. Ja vielä seksin aikana.

Ihmettelen tuota tilannetta edelleen. Miksi joillakin on ongelma rintojen suhteen?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pieniä rintoja ei kukaan ole kommentoinut muuta kuin hyvällä.

Vierailija
22/76 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin. Joskus johonkin ketjuun täällä kerroin että seurustelin "tissimiehen" kanssa ja että ainakin hänelle se tarkoitti, että pitää rinnoista ylipäätään, ei sitä mitä yleisesti ajatellaan eli että pitää vain isoista. Eikös porukka joukolla tullut voivottelemaan kuinka minulla siis varmasti on pienet rinnat ja siksi mies valehtelee. 😆 Ei minulle olisi ollut mitään syytä valehdella kun ei minulla ollut mitään kompleksia asiasta.

Minullekin eräs toinen mies valitteli kuinka "vois ne olla isommatkin". Jaa. Rinnat nyt ovat itselleni yksi yhdentekevimmistä ja vähiten ulkonäköpaineita aiheuttavista alueista, tällainen B-koko käy oikein mainiosti kun ei tarvitse kärsiä selkäkivuista. Saisivat olla vähän pienemmät niin ei tarvitsisi käyttää edes mitään toppia joka tilanteessa, onneksi rintaliivejä ei tarvitse pitää ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jos seksipumppani puhuisi negatiivisesti rinnoistani, niin lentäisi samantien ulos.

24/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa sun tissit, inhoon omiani. Ne ei ole jättimäiset, mutta on kommentoitu isoiksi. Ne on epämukavat. Saattaisin pienennyttää, jotta minun olisi helpompi olla.

Sama! Mulla ollut aina isot tissit, vaikka oon hoikka. Kuppikoko e ollut siitä asti, kun olin 17-vuotias. Vihaan näitä utareita edelleen, oon jo yli 40. Haluaisin pienet sporttiset rinnat, en tällaisia lehmän utareita. Ap:lle oon kade.

Kuulostatte todella kauniilta neidoilta. Jos olette sinkkuja, niin voisin alkaa seurustelemaan kanssanne!

Vierailija
25/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut vaan b-kuppi ja olen itse aina ollut ok asian kanssa. Nää on oikein sopivat ja kätevät.

Mä olen ihmetellyt isopovisten naisten oletusta siitä, että kaikki miehet rakastaa jättihinkkejä ja kaikki pienitissiset naiset on salaa kateellisia niistä. Mistä nää oletukset tulee? Miksi pienirintainen ei vois olla tyytyväinen itseensä?

Vierailija
26/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitini puolelta isorintaista sukua, jotkut sukumme naisista päätyneet rintojen pienennykseenkin.

Olin ensimmäiset 45 vuotta hyvin pieni ja sirorakenteinen, 165cm ja paino 45-50 kg, rinnat pienehköt ja useinkaan en käyttänyt rintaliivejä. 

Sain lapsen vasta yli nelikymppisenä ja paino nousi 10 kg.  Se tuntui siirtyneen liki kaikki rintoihin, A-kupista D-kuppiin kolmen vuoden aikana, muutos oli tosi näkyvä ja toi mukanaan niskasäryt ja jatkuvan rintaliivien käytön, mitä siis inhoan.

Jos voisin, ottaisin ne pienet rinnat takaisin, mutta tuo 10 kg:n lisäys tuntuu jämähtäneen nyt paikoilleen. 

En ole oikein laihduttajatyyppiä, olenhan ennen aina voinut syödä kontrolloimatta mitä tahansa.

Vierailija
27/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa täydellisen tilannetajuton jätkä. Kai potkit sen saman tien hankeen

Vierailija
28/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pienemmät rinnat. Useissa vaatteissa näytän lihavalta, kun rinnat tekee sellaisen pussin tuohon eteen. Nyt raskaana rinnat on turvonneet ja pitää käyttää kaarituellisia liivejä, hyi että! Puolet kun saisi pois.

Vierailija
29/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että kyllästyttääkin nää ulkonäöstä jauhamiset, ihan todella.

Vierailija
30/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saisi pitää turpansa kiinni, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Sama jos nainen kommentoisi miehen munaa, että no onhan se aika pieni.

Minä en oikein osaa sanoa onko omat rinnat isot vai tavalliset. Olen tosi siro, joten toki vartaloon nähden ne on isot. Mutta toisaalta kooltaan ei vielä valtavat. Oikea koko olisi ilmeisesti 60G tai H. Mutta käytän 65 ympärystä kun ei 60 mistään löydy. Tykkään kyllä rinnoistani, mutta vaateiden kannalta hankalat. On myös kapea vyötärö, mutta se helposti häviää paidan alle, kun rinnat sen verran isot siihen verrattuna.

Ja minun mielestäni sekä isot että pienet on kauniita.

Vierailija
31/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykypäivänä rinnat ole edes mikään iso juttu. Nuorten miesten mielestä siis. Pitävät kaikenkokoisista noin yleisesti. Ja ainakin itse olen kuullut miehiltä aina vaan sitä että ” Ei tissien koolla o mitäään väliä, kuhan on sporttinen ja sopusuhtainen”.

Idiootit miehet on sitten erikseen kuten tuo seurassasi ollut. Varmaan oli joku katkera neitsyt runkka ri.

Vierailija
32/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut vaan b-kuppi ja olen itse aina ollut ok asian kanssa. Nää on oikein sopivat ja kätevät.

Mä olen ihmetellyt isopovisten naisten oletusta siitä, että kaikki miehet rakastaa jättihinkkejä ja kaikki pienitissiset naiset on salaa kateellisia niistä. Mistä nää oletukset tulee? Miksi pienirintainen ei vois olla tyytyväinen itseensä?

Se oletus tulee miehiltä, joka sitten pesiytyy naisille.. Jos miehet eivät olisi tehneet numeroa naisten rintojen koosta, ei sillä olisi mitään merkitystä kellekään minkä kokoisia ne ovat tai isot rinnat eivät olisi automaattinen ihanne.

Vierailija
33/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsellä isot rinnat, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että pienet on nätit. Plussana se, ettei tarvitse välttämättä aina edes rintaliivejä.

Minulla on isot kauniit luomurinnat ja tykkään niistä. Upeilta näyttävät pitsiliiveissä ja miehet hulluina niihin olleet aina. Eivät edes juuri imetyksestä kärsineet.

😂

Vierailija
34/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on b kuppi ja saanut aina vain kehuja niiden ryydikkyydestä ja siroudesta. En tiedä, ehkä kohdalleni ovat osuneet ne fiksut miehet. Itse koin kyllä pientä epävarmuutta niistä lukiossa, mutta sen jälkeen aktiivisen seksielämän ja henkisen kasvamisen myötä oppinut että ne ovat juuri hyvät.

Vierailija
35/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot rinnat enkä kyllä oleta mitään tuollaisia. Itse haluaisin pienemmät rinnat niin helpottaisi niska- ja hartiakivut sekä löytyisi helpommin sopivia paitoja.

Vierailija
36/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis näky kesällä, kun jotkut pieni rintaiset naiset eivät käytä rintaliivejä. Hienosti näkyy rintojen muoto ohuen kesäpaidan tai mekon läpi. Sopii hyvin, kun pienet rinnat ovat terhakat eivätkä roiku. - Mies sivusta.

Vierailija
37/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni muilla myös suuret rinnat tai minkä tahansa kokoiset ovat upeat, mutta minun identiteettiini kuuluu urheilullisen litteä povi. En käytä liivejä, paitsi tarvittaessa litistäviä urheilutoppeja.

Minäkin olen aina rakastanut pieniä rintojani, ja jos mies on suurien perään, niin harmittaa, että minun kauniit rintani menevät hukkaan! 😀

On aikanaan ihan vakavia itsetunto-ongelmia, kun poikaystävä ihaili jymylolloja. Olikin jännä tunne, kun samaan aikaan pidin omistani, mutta vertailin itseäni muihin naisiin ja mietin, keitä kaikkia poikaystäväni pitäisi minua haluttavanpana. Onneksi erosimme. Nyt miehellä on nainen jolla on valtavat rinnat. Hyvä kun ei tarvitse luopua suurimmasta seksuaalisesta kiihokkeestaan, vaan saa sen omalta vaimoltaan! Onhan elämässä myös muut asiat tärkeitä, mutta kyllä on sekin tärkeää että pitää kumppaniaan seksikkäänä. Ja vastaavasti on tärkeää kokea olevansa haluttu.

Vierailija
38/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet kiinteät sporttitisut on maailman ihanimmat!

❤️❤️❤️

t. mies

No ei mitään ällöä esineellistävää paskaa tänne, kiitos. "sporttitisut", voi helvetti nyt.

Ap

Täytyy sanoa että sullakin on hieman ahdasmielinen asenne.. voi olla vaikeaa valita sanoja jos mikään ei kelpaa 🙄

N33

Vierailija
39/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot rinnat enkä kyllä oleta mitään tuollaisia. Itse haluaisin pienemmät rinnat niin helpottaisi niska- ja hartiakivut sekä löytyisi helpommin sopivia paitoja.

En minäkään, ihme yleistämistä. Itse en kyllä haluaisi muunlaisia tissejä, nämä on hyvät tällaisena.

Vierailija
40/76 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vaikuttaa rintojen kokoon. Oli minullakin ennen pienet ja terhakat rinnat, mutta kahden lapsen imettämisen jälkeen rintojen koko kasvoi b kupista d: hen. Nyt roikkuvat kuin vanhalla mummolla, mutta minkäs teet, harmittaa.