Olen aina pitänyt pienistä rinnoistani, joten hämmentää yleiset asenteet
Olen 29-vuotias nainen, jolla on pienet rinnat, sanoisinko jopa selkeän pienet? Itse olen aina tykännyt vartalostani, mutta olen törmännyt outoon keskustelukulttuuriin pienistä rinnoista. Ikään kuin niissä olisi jotain vikaa, ja sama toisinpäin: ikään kuin suurissakin rinnoissa olisi jotain vikaa.
Kerran harrastin seksiä jonkun randomin kanssa. Minua kiihottaa positiiviset puheet seksin aikana, joten kysyin häneltä että mitä mieltä hän on rinnoistani (tietenkin sillä oletuksella, että hän vastaa positiivista.)
Yllättäen tämä jätkä tokaisi: "AIKA PIENET OVAT KYLLÄ, NO ONHAN TUO PIENET KIELTÄMÄTTÄ". Se äänensavy oli tosi outo ja ahdistava. Ja vielä seksin aikana.
Ihmettelen tuota tilannetta edelleen. Miksi joillakin on ongelma rintojen suhteen?
Kommentit (76)
Mäkin tykkään omistani =) onneksi mulla mies joka ihannoi niitä myös.
Vain transnaisen tissit kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Pienet kiinteät sporttitisut on maailman ihanimmat!
❤️❤️❤️
t. mies
No ei mitään ällöä esineellistävää paskaa tänne, kiitos. "sporttitisut", voi helvetti nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet kiinteät sporttitisut on maailman ihanimmat!
❤️❤️❤️
t. mies
No ei mitään ällöä esineellistävää paskaa tänne, kiitos. "sporttitisut", voi helvetti nyt.
Ap
Itse kaipailit kehuja tisseistäsi, nyt niitä tuli, mutta ei sekään nyt kelpaa.
Väärin kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sun tissit, inhoon omiani. Ne ei ole jättimäiset, mutta on kommentoitu isoiksi. Ne on epämukavat. Saattaisin pienennyttää, jotta minun olisi helpompi olla.
Sairasta, että jotkut katsoo oikeudekseen kommentoida muiden vartaloa negatiivisesti. Missä on sosiaalinen älykkyys?
Suuret rinnat ovat jees.
Sama täällä, en vaihtaisi isompiin vaikka olisi mahdollisuus. Ei ole koskaan haitannut, vaikka pieniä rintoja yleisesti pidetään negatiivisena asiana. Ja jos joku kokisi tarvetta haukkua rintojani, ei menisi edes tunteisiin. Tykkään näistä eikä muulla ole mulle merkitystä.
Olet moraaliton kun paneskelet menemättä naimisiin. Sika!
Isot rinnat ovat naiselliset ja kiihottavan näköiset.
Minä kyllä oon joutunut oikein psyykkaamaan itteäni että oisin tyytyväinen mun 65B/70A rintoihin. Ottaisin sellaiset keskikokoiset rinnat, jos saisin valita, koska omaan silmääni tissini ovat ihan eri paria takamukseni kanssa. Onhan näissä hyviäkin puolia: ei ole urheillessa tai oikein missään tilanteessa tiellä, ei tarvitse olla mitään supertukevia rintsikoita, vaatteet ei oo ahtaita rintamuksesta (välillä kyllä liian löysiä...) ja näyttää hoikalta. Ei ole myöskään rakkauselämääni haitannut.
Sama homma, pienet on kauniit ja seksikkäät.
itsellä isot rinnat, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että pienet on nätit. Plussana se, ettei tarvitse välttämättä aina edes rintaliivejä.
Mullakin oli pienet rinnat kun aloin seurusteleen.Nyt 3 lapsen jälkeen ne on hyvät ei mitenkään roikot vaan kauniit.Ei ole mitkään pallot pussin päässä vaan koko rinnan kokoiset.Tosin pidin huolta kun imetin että vaihdoin aina rintaa enkä imettänyt aina samasta rinnasta.Tosin sinä et ole vielä ilmeisesti äiti.
Kunhan leuat on kunnossa ja nivelet ei mene lukkoon liiallisesta kurkutuksesta ja kaksi muuta aukkoa on myös venytettävissä.
Tisseillä ei ole niinkään sellaista väliä.
t. Hannes Löpö
Vierailija kirjoitti:
itsellä isot rinnat, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että pienet on nätit. Plussana se, ettei tarvitse välttämättä aina edes rintaliivejä.
Minulla on isot kauniit luomurinnat ja tykkään niistä. Upeilta näyttävät pitsiliiveissä ja miehet hulluina niihin olleet aina. Eivät edes juuri imetyksestä kärsineet.
Isot tissit ovat naisellisemmat, kunhan ovat kroppaan sopivat. Hoikalle naiselle ei sovi uhkeampi povi. Silti, olen seurustellut niin isorintaisten kuin pienirintaistenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit ovat naisellisemmat, kunhan ovat kroppaan sopivat. Hoikalle naiselle ei sovi uhkeampi povi. Silti, olen seurustellut niin isorintaisten kuin pienirintaistenkin kanssa.
MIEHETKÖ päättää millainen naisen pitäisi olla? Friikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIEHETKÖ päättää millainen naisen pitäisi olla? Friikki.
Miten niin ei sovi hoikalle isot. Jos se on syntynyt isopoviseksi hoikaksi, niin pakko sopia. Ei hältä sitä kukaan ole kysynyt.
Minulla on myös pienet rinnat eikä se ole koskaan ollut ongelma minulle. Ei vaikka minulla on kammottavan huono itsetunto ja vihaan melkein kaikkea muuta itsessäni. Se on itseasiassa aika outoa, varsinkin kun isorintainen kaverini vielä koulussa vinoili niistä aina minulle.
sekopää jätkä