Ihme juttu kuinka parikymppisenä oli niin paljon vientiä ja nykyään ei ollenkaan
Ihan samalla tavalla ihmiset kai pariutuvat nelikymppisenäkin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Onhan parikymppisenä ihan eri ihminen kuin 15-20 vuotta myöhemmin. Silloin on vielä avoin mieli ja utelias uusiin ihmisiin ja kokemuksiin. Nyt kun alkaa olla ikää enemmän, ei edes kiinnosta enää ihmiset eikä oikein seksikään. Ennemmin ostaa jotain mässyä ja istuu puoliunessa sohvalla.
Muilta osin samaa mieltä, mutta seksi kiinnostaa ainakin itseäni jopa enemmän kuin parikymppisenä. Ja en ehkä istu "puoliunessa sohvalla", mutta on totta, ettei kiinnosta samalla lailla lähteä tapahtumiin ja ihmisten pariin kuin nuorena, jolloin kaikenlaista sosiaalista aktiviteettia oli tarjollakin enemmän. Nuorena kaverit järjestivät bileitä ja illanviettoja, nykyisin he ovat kumppaninsa ja/tai lastensa kanssa - ja itsekin vietän juhlapyhät lasteni kanssa, enkä edes haluaisi lähteä bilettämään. Onneksi oma työni sentään on sellaista, että on mahdollisuus tutustua uusiinkin ihmisiin. Seksin tarve on itselläni se moottori, joka saa kiinnostumaan miesten tapaamisesta. Sinkkuaikana se on vähän turhauttavaa, mutta en silti toivo, että lakkaisin haluamasta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oootko mies
En ole.
Ap
ei luulis olevan ongelmaa löytää mies. Äitinikin löys ja on 65
Ongelma on löytää hyvä mies.
Ap
Eihän se ole vaikeaa, jos on itse hyvä nainen.
Näinhän täällä aina miehille sanotaan, että tyydy tasoosi, jos sitä taso-sanaa saa käyttää.
Hyvästä miehestä tai naisesta puhuminen on joka tapauksessa epäinhimillistävää sen lisäksi, että se ulkoistaa omat puutteet ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät. Parikympppisenä sekä naiset että miehet ovat kiinnostuneita toisistaan.
Nelikymppiset miehet taas eivät ole kiinnostuneita nelikymppisistä naisista vaan edelleen niistä parikymppisistä.
Miksi parikymppinen olisi kiinnostunut jostain rupsahtabeesta kurppaukosta? Sedät saa tumputtaa yksin, kun kukaan nelikymppinen nainenkaan ei halua jotain ukkoraakkia riesakseen.
Katkeran vanhan naisen rutinaa. Se aika, jolloin nainen on haluttava kaikeinikäiset miesten silmissä on hyvin lyhyt ja ymmärrän, että se saa rupsahtaneen naisen raivon partaalle.
Mies alkaa olemaan mies vasta yli 40 vuotiaana. 20v finninaama on vielä kakara. 40 vuotiaalle miehelle sopiva on 20v nainen. Sami Uotilakin panee viisikymppisenä 25v Kerttua. Saisihan se Kerttu jonkun ikäisensä räkänokankin nylkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
No eivät. Parikympppisenä sekä naiset että miehet ovat kiinnostuneita toisistaan.
Nelikymppiset miehet taas eivät ole kiinnostuneita nelikymppisistä naisista vaan edelleen niistä parikymppisistä.
Joillain taitaa mennä päinvastoin. Minusta ei ollut kukaan, siis KUKAAN, kiinnostunut parikymppisenä.
Ei se nyt tarkoita, että minä olisin nelikymppisenä yhtä viehättävä kuin oikeasti viehättävät parikymppiset, ei ollenkaan. Mutta jostain syystä aiempaan minääni verrattuna olen nykyään ilmeisesti jotenkin viehättävämpi. Tietysti jos se viehättävyys on aiemmin ollut nolla, on suunta vain ylöspäin.
(Ja ei, ei ole kysymys siitä, että olin ylipainoinen ja sitten laihdutin, tms. Olen aina ollut hoikka. Iho on tosin nykyään parempi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi parikymppinen olisi kiinnostunut jostain rupsahtabeesta kurppaukosta? Sedät saa tumputtaa yksin, kun kukaan nelikymppinen nainenkaan ei halua jotain ukkoraakkia riesakseen.
Katkeran vanhan naisen rutinaa. Se aika, jolloin nainen on haluttava kaikeinikäiset miesten silmissä on hyvin lyhyt ja ymmärrän, että se saa rupsahtaneen naisen raivon partaalle.
Mies alkaa olemaan mies vasta yli 40 vuotiaana. 20v finninaama on vielä kakara. 40 vuotiaalle miehelle sopiva on 20v nainen. Sami Uotilakin panee viisikymppisenä 25v Kerttua. Saisihan se Kerttu jonkun ikäisensä räkänokankin nylkyttämään.
Kerro tämä tilastotieteilijöille. Heillä on jotkut vääränlaiset käyrät tilastoissaan, koska eivät ole vielä päivittäneet sinne tietoa siitä, että 40-v miehet ja 20-v naiset pariutuvat todennäköisimmin keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Joillain taitaa mennä päinvastoin. Minusta ei ollut kukaan, siis KUKAAN, kiinnostunut parikymppisenä.
Ei se nyt tarkoita, että minä olisin nelikymppisenä yhtä viehättävä kuin oikeasti viehättävät parikymppiset, ei ollenkaan. Mutta jostain syystä aiempaan minääni verrattuna olen nykyään ilmeisesti jotenkin viehättävämpi. Tietysti jos se viehättävyys on aiemmin ollut nolla, on suunta vain ylöspäin.
(Ja ei, ei ole kysymys siitä, että olin ylipainoinen ja sitten laihdutin, tms. Olen aina ollut hoikka. Iho on tosin nykyään parempi.)
Jo Nesbø on kirjoittanut näin: jotkut naiset ovat kuin Toyota - ei nuorten miesten suosikki, mutta pysyy parhaassa kunnossa pisimpään.
Olet Toyota :)
Naisethan kertovat täällä kuinka parikymppiset kollit on jonossa ovella.
Kurkkaa vaikka sieltä oven takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan päinvastainen kokemus minulla. Nuorena naisten saaminen oli paljon vaikeampaa kuin nyt yli viisikymppisenä. Mulle kyllä kelpaa omanikäisetkin, jos on vielä hehku tallella. Mutta yllättävän moni pari-kolmekymppinenkin on vielä tyrkyllä meikäläiselle.
En oikein ymmärrä, miksi tämä häiritsee sitten osaa naisista, että joillain miehillä vienti paranee vanhetessa, ja joillain naisilla käy päinvastoin. Eikö se ole kokonaisuudessaan tasapuolista? Kyllä se jossain vaiheessa loppuu kuitenkin, vienti ja halut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan päinvastainen kokemus minulla. Nuorena naisten saaminen oli paljon vaikeampaa kuin nyt yli viisikymppisenä. Mulle kyllä kelpaa omanikäisetkin, jos on vielä hehku tallella. Mutta yllättävän moni pari-kolmekymppinenkin on vielä tyrkyllä meikäläiselle.
En oikein ymmärrä, miksi tämä häiritsee sitten osaa naisista, että joillain miehillä vienti paranee vanhetessa, ja joillain naisilla käy päinvastoin. Eikö se ole kokonaisuudessaan tasapuolista? Kyllä se jossain vaiheessa loppuu kuitenkin, vienti ja halut.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä lailla se ilmenee, että jopa MONI pari-kolmekymppinen on tyrkyllä sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota hyvä mies nyt se nuori neiti jos tyrkyllä on eläkä roiku täällä palstalla.
Terv. Ikäisensä kanssa keski iässä avioitunut 53v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Missä kuosissa ap:n kroppa on?
Nyrkkisääntö on että jos ei ole pahasti rupsahtanut, aloitteita tulee 10x enemmän ihan vain siksi koska miehet tulevat rohkeammiksi iän myötä (eri asia kuinka suuri osa aloitteista on vain seksin hakemista tai harmitonta flirttiä jolla testataan omaa viehätysvoimaa, totta kai).
Ovatko esim. peppu ja vatsa vaihtaneet paikkaa iän myötä?
Vyötärö 68, lantio 96. Nuorena olin ihan tasapaksu, vyötärö samoissa lukemissa, mutta littana takapuoli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oootko mies
En ole.
Ap
ei luulis olevan ongelmaa löytää mies. Äitinikin löys ja on 65
Ongelma on löytää hyvä mies.
Ap
Ne on taas nuo epärealistiset vaatimukset. Nelikymppisistä naimattomissa on joku vika ja niissä, jotka ovat toisella kierroksella on myös joku vika, koska ovat toisella kierroksella. Kunnon miehet eivät ole nelikymppisinä vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tämä tilastotieteilijöille. Heillä on jotkut vääränlaiset käyrät tilastoissaan, koska eivät ole vielä päivittäneet sinne tietoa siitä, että 40-v miehet ja 20-v naiset pariutuvat todennäköisimmin keskenään.
Eivät ehkä todennäköisimmin, mutta todennäköisemmin kuin parikymppiset miehet ja nelikymppiset naiset.
Tulkintasi on täysin virheellinen. Enemmän kertoo siitä, että maailma on muuttunut 10v aikana ja miehenä ei sovi olla kovin aloitteellinen.
eri