Ihme juttu kuinka parikymppisenä oli niin paljon vientiä ja nykyään ei ollenkaan
Ihan samalla tavalla ihmiset kai pariutuvat nelikymppisenäkin?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät. Parikympppisenä sekä naiset että miehet ovat kiinnostuneita toisistaan.
Nelikymppiset miehet taas eivät ole kiinnostuneita nelikymppisistä naisista vaan edelleen niistä parikymppisistä.
Miksi parikymppinen olisi kiinnostunut jostain rupsahtabeesta kurppaukosta? Sedät saa tumputtaa yksin, kun kukaan nelikymppinen nainenkaan ei halua jotain ukkoraakkia riesakseen.
Älä kerro Dannylle tätä.
Miksi aina vetoatte tähän. Kyseessä on julkkis. Ei ole verrattavissa perus- jormaan. Muuten jokaiselka peeus- jormalka olisi pikkupilku kainalossa, mutta kun ei ole.
Siksi että hän on julkkis. Tuskin kovin moni tunnistaisi jos sanoisin, että naapurin Pena vaihtoi eukkonsa 15 vuotta nuorempaan. Ja tätähän siis oikeassa elämässä myös tapahtuu.
Lettukestit on parasta mitä kesällä voi olla. Niitä oli useat viime kesänä.
Itse yli nelikymppisenä miehenä voin sen todeta.
Hyvää uutta vuotta aloittajalle!
Mene ihmeessä penishierontakurssille ensi vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu tosiaan. Mulla on toisinpäin. Siis etenkin niiden 25-35v nasten kanssa, joita itse pidän kiinnostavimpana.
Samat. Viisikymppisenä saan samanlaisia naisia kuin kolmevitosena :) M50
No onhan se kumma tosiaan,painoakin lipsahtanut +50kg parikymppiseen verrattuna.
Ja muutama käkkäräpää lapsikin tullut siinä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on löytää hyvä mies.
Ap
Hieman eri juttu kuin "kukaan ei ole kiinnostunut".
Tuttu juttu. Parikymppisen minut ja kolmekymppisen minut erottaa toisistaan se, että parikymppisenä olin persaukinen opiskeleva tulevaisuuden toivo. Kolmekymppisenä taas persaukinen pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on löytää hyvä mies.
Ap
Hieman eri juttu kuin "kukaan ei ole kiinnostunut".
Tällä viittaan siihen, että itse todellakin saa etsiä ja vietellä jonkun miehen, jos sellaisen haluaa. Miesten oma-aloitteisuuden (puuttumisen) perusteella olen tehnyt sen tulkinnan, etteivät ole kiinnostuneita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun nuorena ja kauniina oli enemmän vientiä kuin vanhana ja rupsahtaneena. Mistähän voisi johtua?
Ihan samalla tavalla ne miehetkin on vanhentuneet ja rupsahtaneet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No onhan se kumma tosiaan,painoakin lipsahtanut +50kg parikymppiseen verrattuna.
Ja muutama käkkäräpää lapsikin tullut siinä välissä.
Ei ole tullut kuin 10 kiloa lisää vuosien saatossa.
Ap
Mulla päinvastoin. Nyt +40 vuotiaana eronneena yh-äitinä miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. Tarjolla on pitkäaikaista tai yhden illan juttua, eronneita ja karanneita..
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Nyt +40 vuotiaana eronneena yh-äitinä miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. Tarjolla on pitkäaikaista tai yhden illan juttua, eronneita ja karanneita..
Joo kaikki miehet haluaa vanhan yh-äidin.
Niin se on. Kun nainen alkaa rupsahtamaan 35v jälkeen, niin ei markkina-arvoa enää paljoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oootko mies
En ole.
Ap
Nuorena taitaa olla vähän hehkeempi? Mulla oma ennätys oli viikonloppuna kolme naista. Jos tarkkoja ollaan niin kaksi nuorta ja yksi kypsä nainen. ikää oli silloin vasta 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun nuorena ja kauniina oli enemmän vientiä kuin vanhana ja rupsahtaneena. Mistähän voisi johtua?
Ihan samalla tavalla ne miehetkin on vanhentuneet ja rupsahtaneet.
Ap
Mies vanhenee kuin viini. Nainen vanhenee kuin maito.
Saila kirjoitti:
Joo, naiset vanhenee niinkun maito ja miehet vanhenee kuin viini.
Tsemppiä sinne aloittajalle.
Ämmät kuplii ja äijät etikoituu.
Vierailija kirjoitti:
Saila kirjoitti:
Joo, naiset vanhenee niinkun maito ja miehet vanhenee kuin viini.
Tsemppiä sinne aloittajalle.
Ämmät kuplii ja äijät etikoituu.
Okei, sitä se vanhojen ukkojen nivusista leijuva löyhkä siis on.
Kurkku viihtyy omassa liemessään.
Vierailija kirjoitti:
Grr.. 🌹