Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät ole absolutisteja, mutta jotka eivät aio juoda tänään edes sitä lasillista?

Vierailija
31.12.2021 |

Me joimme perheen kanssa alkoholitonta kuohuvaa ja se riittää minulle erinomaisesti.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole absolutisti, mutta lopetin alkoholin käytön puolitoista vuotta sitten.

Silloinkin kun vielä käytin alkoholia, niin olin useimmiten selvin päin 'pakollisina' ryyppäyspäivinä, kuten uusi vuosi, vappu, juhannus.

Vierailija
42/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi tosi hölmöltä avata skumppapullo täällä kotona yksikseni.

Keitin kahvit ja söin vähän suklaata, se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join jo alkoholitonta kuoharia. Olin ennen bilettäjä, mutta sitten vain väsyin krapulaan joka tuli vuosi vuodelta helpommin ja kesti vuosi vuodelta pitempään. En vaan jaksa sitä seuraavan päivän kohmeloa, joka tulisi jo parin viinilasin jälkeen. Helpompi näin.

Vierailija
44/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut olevani absolutisti mutta niin vain on mennyt jo 2,5 vuotta ilman alkoholia. 3 vuotta ilman tupakkaa. Ja tupakasta oli paljon vaikeampi luopua kun alkoholista en ole tehnyt mitään luopumispäätöstäkään ollenkaan. Toki nyt on mennyt jo niin pitkään ilman että olisi todella korkea kynnys ottaa sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
45/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alkoholia pitäisi ottaa perinteisiä juomispäivinä? Itse kuin jotain kun siltä tuntuu, mutta en välttämättä edes joka vuosi.

Jos et juo edes kerran vuodessa niin sitten kannattaisi jättää koko homma.

No en jätä, kun ei ole syytä. Kyllä minulle maistuu hyvä kuohuva tai punaviini, joskus jopa olut.

Vierailija
46/46 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti ja olen juonut alkoholia vain kerran elämäni aikana. Kärsin kuitenkin mm. lohtusyömisestä ja varmaan jonkinlaisesta ruokariippuvuudesta. Olen mm. yrittänyt hoitaa ahdistusta ruoalla. Voi kun pääsisin eroon sokerista siis karkista, sipseistä ja vastaavasta ja sitten myöhemmin punaisesta lihasta. Nyt ihan aluksi yritän päästä eroon limujen juomisesta,. S-ryhmän halpamerkin sokerittomia limuja olen juonut ihan liikaa. Onneksi colaa en sentään juo. Tänään olen juonut kupin teetä, vichyä ja vettä. Olen siis absolutisti, mutta syömisen ovat ihan pielessä. En koe juomattomuuteni tekevän itsestäni yhtään parempaa ihmistä kunnmuuten elämäntavat ovat ihan pielessä.