Muita, jotka eivät ole absolutisteja, mutta jotka eivät aio juoda tänään edes sitä lasillista?
Me joimme perheen kanssa alkoholitonta kuohuvaa ja se riittää minulle erinomaisesti.
Kommentit (46)
Minusta uudessa vuodessa, vuodenvaihteessa ei ole mitään erityistä. Luku vaihtuu, se siitä. En käsitä tota ilotulite- ja kuoharihössötystä ollenkaan. Vietän joulua Nuuttiin saakka.
Bileitä ei ole ja joku kotona lipittely tuntuisi säälittävältä. Joten luen kirjaa ja syön viinirypäleitä ihan kuin muinakin päivinä.
Riippuvuus päihteisiin tulee geeneistä eikä itsellä noita geenejä taida olla kun ei mitään erityistä hinkua päästä höppelöön. Voin ottaa seuran vuoksi mutta muuta tarvetta ei ole ja nyt kun alkoholiveroa nostetaan koko ajan niin tulee aina vaan halvemmaksi myös 🙂
Töissä vielä tunnin verran, kotona olen lähempänä kahdeksaa. Huomenna hereille neljältä aamulla ja töihin. Eli en ole tänään ottamassa edes sitä yhtä lasillista.
Olen absolutisti mutta itse asiassa tänään juon pullon viskiä ja poltan kaverilta saadun marisätkän.
En juo koska ei ole kavereita kenen kanssa juhlia. Juominen lisää vain ahdistusta muutenkin hadistavassa vuodenvaihteessa. Mielummin juon arkisin töiden jälkeen.
En ole absolutisti, mutta en juo tänään alkoholia niin kuin en ole juonut koko vuonna. Ei ole yhtään tehnyt mieli. Ennen koronaa join ravintoloissa aina ruokajuomana olutta, mutta eipä ole tullut aikoihin käytyä ravintolassa syömässä.
Päihdyn tuosta naisesta, ruskeat sukkahousut ja timmi vartalo. En ajatellut ottaa mitään kun olen kuskina hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Päihdyn tuosta naisesta, ruskeat sukkahousut ja timmi vartalo. En ajatellut ottaa mitään kun olen kuskina hänelle.
Kuulostaa vammaiselta paskalta.
Joisin, mutta ei ole rahaa ostaa ensimmäistäkään olutta.
Muita?
En ole absolutisti ja aion käyttää tänään monipuolisesti erilaisia päihdyttäviä aineita.
Nuorena kun luuli, että alkoholi kuuluu ihmisen elämään olennaisesti tuli joskus aina otettua, mutta ei se koskaan miltään oikeasti hyvältä tuntunut ja vitututti kun autolla ei oikein saanut ajaa. Nykyään en varmaan ole juonut edes joka vuosi, olisiko vuonna 2014 ollut viimeksi jossain jälleenmyyjien kokouksessa ja en tosiaan kaipaa, en edes niitä örveltäjiä.
Elämä on liian hyvää selvinpäin, että sitä alkoholilla huonontaisin.
No, en juo alkoholia juuri muutoinkaan. Yleensä olen uutenavuotena ottanut lasin tai kaksi kuohuvaa. Tänä vuonna teini kuitenkin käy luokkakaverinsa luona uudenvuodenjuhlissa ja lupasin hakea hänet pois (luokkakaveri kyllä lupasi tuoda kotiin, mutta asumme aika syrjässä ja keli on liukas.
En ole täysraitis mutta käytännössä juon alkoholia kyllä todella harvoin. Mulla etenkin olut ja viini aiheuttaa helposti niin pahoja vatsavaivoja, että sekin jo vaikuttaa asiaan. Lisäksi en pidä yhtään alkoholin mausta.. Tai joku hyvä drinkki kyllä menee, mutta en jaksa itse sellaisia tehdä ja en käy nykyisin myöskään ravintoloissa juuri koskaan. Aikoinaan tilasin jotain drinkkejä ravintoloissa ja niitä pystyin helposti vetelemään illan mittaan aika monta kyllä.
En käytä alkoholia, mutta en ole päihteetön.
Vierailija kirjoitti:
Olen absolutisti mutta itse asiassa tänään juon pullon viskiä ja poltan kaverilta saadun marisätkän.
Aloita sätkällä, tai tulee todella huono olo.
Olisin vetänyt kännit, mutta maanantaina saa vasta rahaa. Jospa sitten juhlis uutta vuotta.
En ole 8 vuoteen juonut enkä juo nytkään. Yllytän kaikkia muita aina juomaan kyllä, olen semmoinen absolutisti.