Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
Mä en ole tippaakaan kateellinen, koska en tunnistaisi autosi olevan hieno ja kallis. Sori.
Haha, jos minun peltipurkkimersuni viereen ajat niin saat turhaan odottaa kateellista ilmettä. :) ei ole mun mieleen yksikään jaguar.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:37"]Mä en ole tippaakaan kateellinen, koska en tunnistaisi autosi olevan hieno ja kallis. Sori.
[/quote] Niin koska olet köyhä ja sinä et tajua mikä on arvokasta ja mikä ei. Et tunnista laatua, koska olet köyhä. Köyhä! Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote] Tuota juuri tarkoitan. T. Kyllä se niin on, että jokainen paska autolla ajaja ottaisi kalliin auton jos saisi, eli turha olla tekopyhä. Ap
[/quote]
Johan tää on tässäkin ketjussa todettu paskapuheeksi. Minäkin tuolla aiemmin kirjoitin että rahaa olisi mutta ajan vanhalla rämällä. Ajan yleensäkin niin vähän, miksi haluaisin kalliin auton talliin seisomaan?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:39"]Haha, jos minun peltipurkkimersuni viereen ajat niin saat turhaan odottaa kateellista ilmettä. :) ei ole mun mieleen yksikään jaguar.
[/quote] Mutta siitä huolimatta nautin kun pääsen romusi viereen. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote] Tuota juuri tarkoitan. T. Kyllä se niin on, että jokainen paska autolla ajaja ottaisi kalliin auton jos saisi, eli turha olla tekopyhä. Ap
[/quote]
Johan tää on tässäkin ketjussa todettu paskapuheeksi. Minäkin tuolla aiemmin kirjoitin että rahaa olisi mutta ajan vanhalla rämällä. Ajan yleensäkin niin vähän, miksi haluaisin kalliin auton talliin seisomaan?
[/quote] Ymmärrän jos olet ostanut huonon auton, että köyhille ei tule paha mieli. On siinä hyvätkin puolet, että naamioi itsensä köyhäksi. Minä taas en rikkautta ja rahojani piilottele.
Mitä te meuhkaatte? Minä ainakin ajan peltiromulla ihan omasta halustani. En varmaan erityisemmin kiinnittäisi viereisiin autoihin sen kummemmin huomiota vaikka olisi mikä siinä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote]
[/quote] Ymmärrän jos olet ostanut huonon auton, että köyhille ei tule paha mieli. On siinä hyvätkin puolet, että naamioi itsensä köyhäksi. Minä taas en rikkautta ja rahojani piilottele.
[/quote]
En mä sitä sen takia ostanu. Ostin sen kun tuli tilanne että satunnaisesti joudun käymään vähän pidemmällä ja julkiset kulkee huonosti. Eniten kuljen fillarilla. Se tosin on melkein yhtä kallis kun mun auto, mutta sitä käytänkin päivittäin ja siihen kannatti panostaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"]Mitä te meuhkaatte? Minä ainakin ajan peltiromulla ihan omasta halustani. En varmaan erityisemmin kiinnittäisi viereisiin autoihin sen kummemmin huomiota vaikka olisi mikä siinä.
[/quote] Eli jos näet mielestäsi hienon auton, niin et ajattele että se on hieno? Tämä koko touhu on typerää. Köyhät myöntäkää jo että olette kateellisia, koska olen teitä korkeampana ja lopettakaa tuo tekosyiden keksiminen. Olette anteeksipyynnön velkaa. Ap
Mun on kyl pakko sanoo etten erityisemmin ihaile luksusautoja just sen takia kun niistä tulee mielikuvia sun kaltaisista ihmisistä. Sen sijaan hyvin pidetyt vintage-autot kääntää pään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote]
[/quote]
En mä sitä sen takia ostanu. Ostin sen kun tuli tilanne että satunnaisesti joudun käymään vähän pidemmällä ja julkiset kulkee huonosti. Eniten kuljen fillarilla. Se tosin on melkein yhtä kallis kun mun auto, mutta sitä käytänkin päivittäin ja siihen kannatti panostaa :)
[/quote] Oma pyöräni maksoi yli 900e. Se on oikea Nishiki. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:49"]Mun on kyl pakko sanoo etten erityisemmin ihaile luksusautoja just sen takia kun niistä tulee mielikuvia sun kaltaisista ihmisistä. Sen sijaan hyvin pidetyt vintage-autot kääntää pään.
[/quote] Olen ajatellut että ostaisin vintage-auton. Ei vain ole tullut vielä sopivaa vastaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Samaa hintaluokkaa se sitten :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Samaa hintaluokkaa se sitten :)
[/quote] Mutta onko se Nishiki? I don't think so. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote]
Tjaa. Mun unelma-auto olis -89 vuoden 190 mersu. :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote]
Tjaa. Mun unelma-auto olis -89 vuoden 190 mersu. :)
[/quote] Mutta ottaisit varmasti 10000e? Ap
Voi kura. Ap on varmaan se surullisen kuuluisa kultakauppias Tampereelta:)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:59"]
Voi kura. Ap on varmaan se surullisen kuuluisa kultakauppias Tampereelta:)
[/quote]
Niin on :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"]Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap
[/quote]
Hah, hyvä että ap saa iloa elämäänsä sillä että leikkii olevansa normaalituloinen, ja ainoa joka sitä uskoo on hän itse..
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Minä ajelen peltipurkillani ihan onnellisena. Blondi pääni pyörii ratin takana siellä parkkihallissa ja ajattelen intohimolla uutta Vuittonin veskaa jonka näin kaupoilla näkemättä autoasi...ja kas peruutin vähän huonosti sen jagges kylkeen. Koska olen köyhä en jätä yhteystietojani. Saat korjata ihan omalla rahalla ❤
[/quote] Ei se haittaa, olen niin rikas että ei lommot haittaa. En mene siitä konkurssiin :-) Ap