Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
Mä en ikinä laittaisi autoon kiinni paljon rahaa. Mieluummin osakkeisiin ja kiinteistöihin ulkomailla. Suomessa ei kannata koittaa herättää kateutta ja huomiota autolla. Mieluummin ajaisin sillä Jaggella Cannesissa jossa se ei herätä niin paljon huomiota. Tosin liikenne on siellä sellaista että harmittaa vähemmän jos kolhu tulee tavisautoon kuin kalliimpaan autoon.
Minulla on upea, tyyriimmänpuoleinen auto, eikä tulisi mieleenkään parkkeerata minkään romuauton viereen. Paska auto kertoo leväperäisestä luonteesta - ei ajatella esim. kolariturvallisuutta. Väliinpitämättömät ihmiset ovat taipuvaisia ajattelemattomuuteen, jolloin tulee kolhuja ja naarmuja sivullisten autoihin. Toinen vältettävä autotyyppi on paskaiset, 10 vuotta vanhat farmarit, joiden sisällä on turvaistuimia. Niissä on suuri riski, että joku läskiperseinen mamma kolhii autoani yrittäessään mahtua änkemään ipanaansa turvaistuimeen. Tai että joku katkera, pienimunainen isimies ei ehdi väliin, kun omatoiminen herranterttu pamauttaa Scodan ovella autoani. Olen sitä mieltä, että autot tulee pysäköidä kastin mukaan.
Toivottavasti te vanhoilla tonnin autoillanne elvistelevät, jalot, ei-nousukasmaiset "rikkaat" ette kuljeta jälkikasvuanne niissä rötisköissä. Vai vieläkö naurattaa, kun joku tulee kolmion takaa kylkeen ja vanha kori suojaa Nicojannicaa yhtä hyvin kuin tonnikalapurkki? Kyllä niitä kalliilla autolla ajavia varmaan sitten ketuttaa ja kaduttaa valintansa!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla.
Mutta joo, kyllä jaggella katseita kerää vaikkei edes tekisi mitään noloja temppuja. Itsekin sellaisella olen ajanut ja kokenut sen tenhon.
[/quote] Niin ja eikö että Jaguarin ratin takana oleminen on hieno tunne? Sekin on aivan mahtavaa kun päät kääntyy ja naiset flirttailee kun nousee autosta ;-) Ap
[/quote]
Minkähänlaisia naisia ovat ;D Varmaan lumoutuivat sun persoonallisuudesta :D
Itse ajan vanhalla autolla siksi koska tykkään vanhoista autoista. En tykkää uusista autoista koska uusissa on liikaa kaikenlaista turhaa roskaa kuten integroitu GPS, Start& Stop(maailman tyhmin ominaisuus autoissa), turboahdin, joissakin autoissa on nappien sijasta kosketusnäyttö.
Vanhoja autoja on myös helpompaa ja halvempaa itse huoltaa. Vanhassa autossa voi huoletta ottaa vaikka akun kokonaan irti esimerkiksi huoltojen ajaksi tai vaihtaa akun itse. Tee sama uudella autolla niin osa uuden auton järjestelmistä menevät täysin sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla.
Mutta joo, kyllä jaggella katseita kerää vaikkei edes tekisi mitään noloja temppuja. Itsekin sellaisella olen ajanut ja kokenut sen tenhon.
[/quote] Niin ja eikö että Jaguarin ratin takana oleminen on hieno tunne? Sekin on aivan mahtavaa kun päät kääntyy ja naiset flirttailee kun nousee autosta ;-) Ap
[/quote]
[/quote] Itseasiassa autovalinta kuvastaa omistajansa persoonaa ja sielunmaisemaa. Kertoo esim. kuinka paljon välittää luonnosta tai oman perheensä turvallisuudesta. Vanha, romu auto kuvastaa omistajansa väliinpitämättömyyttä. Ja totta kai auto kertoo myös tyylistä ja mausta siinä missä vaatteetkin.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta kukaan kalliin auton omistava ei koskaan tee noin vaan parkkeeraa jonnekin, missä joku huolimaton tai kateellinen ei avaa ovea kylkeen.
Olen niin rikas, että syön Ferrareita ja paskannan Jaggeja.
t. juristi
PS. Asun muuten Kaivarissa ja meillä on kakkosasunto Nizzassa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla.
[/quote]
[/quote] Itseasiassa autovalinta kuvastaa omistajansa persoonaa ja sielunmaisemaa. Kertoo esim. kuinka paljon välittää luonnosta tai oman perheensä turvallisuudesta. Vanha, romu auto kuvastaa omistajansa väliinpitämättömyyttä. Ja totta kai auto kertoo myös tyylistä ja mausta siinä missä vaatteetkin.
[/quote]
Entä vanha urheiluauto?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla.
[/quote]
[/quote]
Venäjällä kun käyn volkkarilla huorat vaan vilkkuttelee, mutta bemmillä saa lentosuukkoja.
Mites jakulaarilla?
Mulla on rahaa muttei omaa autoa riesana. Ajelen jokapaikkaan taksilla silloin kun olen Suomessa.
Autollasi ei aja kuin vanhat papparaiset. Ja kyseinen auto on sairaan rumakin.
Kun mun ikivanhan ooppelin viereen on ängetty joku ökyauto, sanon lapsille, että tänään ei tartte varoa kun avaatte ovet. Voi sitä riemua kun kolisee. Lapset oikein vertailee, kenen ovi teki hienomman kolon. Jotenkin tää lasten riemu lämmittää minuakin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Anna vielä paikkakunta missä asut niin käyn naarmuttamassa sen sun kyrvänjatkeen ja potkin valolamput paskaksi. Katsotaan sitten minkä kokoinen äijä tulee naama punaisena kimittämään piilokameraan :D
[/quote] En kerro. Olen 165/48, mutta minulla on musta vyö nyrkkeilyssä, joten en suosittele että tulet naarmuttelemaan. Ap
[/quote] Voi pikku polonen.. Melkein käy ihan sääliks ku ap onkin kääpiö! :'( ja näköjään anorexia! Varo ettei syksyn tuulet lennätä sua tallinaan!!!!
[/quote]
Ap sanoi, että naiset katsoo häntä, kun nousee autostaan. Katsoo kai, kääpiötä! Luuli flirttailuksi.
[/quote] Kääpiöt voi olla myös komeita, olen tavannut hampurin erotiikka-messuilla kymmeniä hyvännäköisiä kääpiöitä. Ap
En edes tiedä mikä on ulilauta, jokin köyhien juttu taas? Enkä ole jonne. Junat ovat naurettavaa paskaa, voisit edes lentää. Ap