Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"]Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap
[/quote]
Mulla löytyy rahaa mutta en mä iloitse siitä että muilla sitä on vähemmän. Ja ajelen vanhalla autonrämällä sen vähän mitä ylipäätään ajan..
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"]
Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap
[/quote]
Rahaa löytyy mullakin, mutta en keksi mitään typerämpää kuin hassata sitä johonkin Jaguariin.
Surullista tuottaa sinulle pettymys. Olen rikas ja ajan ne vähät ajoni vanhalla romulla. :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:50"]Mistä tiedät että halvan auton omistaja on köyhä?
Minun tuloni ovat 58000 euroa vuodessa ja ajelen 800 euron romulla.
[/quote] Sinun vuosituloillasi ei edes saisi sellaista autoa kun minulla on. Kyllä sinullakin on jotain, millä ylpeillä roskaväelle.
Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:44"]Sinullahan ei ap tuon hintaluokan autoa ole eikä tule olemaan. Aniharva kalliin auton omistaja noin typerästi ajattelee. [/quote] Niinhän sinä köyhänä hervannan vuokra-yksiössä toivot. Ap
[/quote]
Paljastuit juuri tamperelaiseksi:). Kuka tahansa muu olisi tähän ymmärtänyt heittää jonkin helsinkiläisen lähiön:).
Mutta Tampere ihana, mun synnyinkaupunki.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"]
Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap
[/quote]
Rahaa löytyy mullakin, mutta en keksi mitään typerämpää kuin hassata sitä johonkin Jaguariin.
[/quote] Minultapa sitä löytyy niin paljon, että ei paljoa paina yhen Jaguarin ostaminen. Sitäpaitsi jokaisella on joku kiinnostuksenkohde ja minulla se sattuu olemaan autot ja muut ajoneuvot. Miksi siis en ostaisi sitä mikä minua kiinnostaa ja mitä haluan kun raha ei ole este. Ap
[/quote]
Niin niin. hölö hölö.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Meillä Jaguaarittomilla on muita, varmaan paljon parempia tunteita. Ainakin minulla on, meinaan tiedän kyllä mistä tunteesta puhut.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:)
[/quote] Tuota juuri tarkoitan. T. Kyllä se niin on, että jokainen paska autolla ajaja ottaisi kalliin auton jos saisi, eli turha olla tekopyhä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"] Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap [/quote] Rahaa löytyy mullakin, mutta en keksi mitään typerämpää kuin hassata sitä johonkin Jaguariin. [/quote] Minultapa sitä löytyy niin paljon, että ei paljoa paina yhen Jaguarin ostaminen. Sitäpaitsi jokaisella on joku kiinnostuksenkohde ja minulla se sattuu olemaan autot ja muut ajoneuvot. Miksi siis en ostaisi sitä mikä minua kiinnostaa ja mitä haluan kun raha ei ole este. Ap
[/quote]
Minullakin on kolme kallista prätkää mutta en ole kokenut tarpeelliseksi ilkkua "köyhille" raha-asioista. Sulla on jokin muu, aika iso ongelma korvien välissä. Mut onneks on se auto!
Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla.
Mutta joo, kyllä jaggella katseita kerää vaikkei edes tekisi mitään noloja temppuja. Itsekin sellaisella olen ajanut ja kokenut sen tenhon.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"]Tyttärellä oli ekana autona, vanha ruosteinen Volvo ja jostain syystä neiti parkkeeras sen aina parkkipaikan hienoimpien autojen viereen. Kyllä mua aina niin nolotti nousta sieltä ruosteläjästä:) [/quote] Tuota juuri tarkoitan. T. Kyllä se niin on, että jokainen paska autolla ajaja ottaisi kalliin auton jos saisi, eli turha olla tekopyhä. Ap
[/quote]
Juuri sinulle täällä kerrottiin, että eivät ota :)
Minusta tuntuu oikeasti että et ole rikas. Kun on oikeasti rikas, elämässä ei tärise tuollaisesta.
[/quote]
Sulla ei ole rahaa tai sitten sä olet joku äkkirikastunut, jolla ei ole sosiaalista älyä. Oikeasti tai pitkään varakkaana olleet ihmiset oppivat nopeasti, että suurella omaisuudella ei voi ostaa kaikkea ja että käytöksesi on moukkamaista ja että rahalla pröystäileminen on yksinkertaisesti vain typerää. Jos kuvailemasi tunne on todella parasta mitä tiedät, niin säälin sinua.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla.
Mutta joo, kyllä jaggella katseita kerää vaikkei edes tekisi mitään noloja temppuja. Itsekin sellaisella olen ajanut ja kokenut sen tenhon.
[/quote] Niin ja eikö että Jaguarin ratin takana oleminen on hieno tunne? Sekin on aivan mahtavaa kun päät kääntyy ja naiset flirttailee kun nousee autosta ;-) Ap
Mistä tiedät että halvan auton omistaja on köyhä?
Minun tuloni ovat 58000 euroa vuodessa ja ajelen 800 euron romulla.