Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
minä en ainakaan arvosta jaggea millään tavalla,E-type on ainut oikea kunnon jagulaari.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:47"]Minä ajan vuokrakaksiostamme lähi-Siwaan pidennetyllä Limousinella ja otan aina kaikki naapurit kyytiin muovikasseineen. Ainut tärinä tulee kotiimme vievän tien kuoppaisesta pinnasta.
[/quote] No hyvä että otat naapurisi huomioon. Itse kylläkin nauraisin vain kun naapurit kantaisi niska limassa kaupoakasseja. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Anna vielä paikkakunta missä asut niin käyn naarmuttamassa sen sun kyrvänjatkeen ja potkin valolamput paskaksi. Katsotaan sitten minkä kokoinen äijä tulee naama punaisena kimittämään piilokameraan :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:17"]Ap on söpö.
Ap, miten ihmeessä osaat arvioida varallisuutta auton mukaan? Kun mulla on puolen millin varallisuus, minkä arvoinen pitäisi olla autoni? Entä ystäväni kahden millin varallisuudella? Tai siis paljonko pitäisi ylipäätään olla, jotta pääsisi säälittävyyden tasolta?
[/quote] Siis hyviä vinkkejä köyhän metsästykseen on monia. Voin niistä muutaman sanoa. 1. Jos näet jonkun jaloissa crocsit tai selässä on reppu. 2. Jos auto on valmistettu 2013 tai aikaisemmin. 3. Viettää kaupassa paljon aikaa katsellessa tarjoustuotteita ja käy usein kirjastossa. 4. Käyttää julkisia. Ap
[/quote]
Muhun pätee jokainen noista kohdista, ja varallisuudesta se ei ole kiinni. Pidän crocseista, ovat parhaat mun jalkaan. Autoa en omista ollenkaan enkä sellaista tarvitse. En mä nyt eriryisen paljon aikaa vietä kaupassa mutta kyllä mä tarjoustuotteita ostan usein. Rakastan lukemista ja käyn usein kirjastossa. Kirjoja en halua ostaa hyllyyn pölyttymään, tosin sähköisessä muodossa joskus tulee ostettua joitain. Käytän julkisia, tosin useimmiten kuljen kävellen tai polkupyörällä.
mun mielestä on kivaa jos mun vanhan lintan viereen pysäköidään joku hieno harvinaisempi auto :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:22"]Hyvä että sinulla on elämässäsi asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi! <3 :)
Jos olisin itse noin rikas, ajelisin ainoastaan taksilla ja larppaisin Sex and the cityä, en ymmärrä autojen päälle. Samalta ne kaikki näyttävät. [/quote] Niimpä:-) Voisin katsoa sitä kanssasi ja nauraa kun roskasakki polkee räntäsateessa ostamaan alennustuotteita. Teen sitä usein. Ajan autoni jonkun lähiökaupan pihaan ja kattelen kun köyhät käy kaupassa. Ap
[/quote]
Kuulostaapa erikoiselta harrastukselta. :) Olet aika metka tapaus, harmi kun olen köyhä ja emme voi olla ystäviä. Tuli vain mieleen, että mitä jos joku öljysheikki ajaa ohi kultaisella autollaan sinun nauraessasi köyhille ja luulee sinunkin olevan köyhä? :-O Kuinka eliminoit moisen katastrofin tapahtumisen?
[/quote] Enpäs ole tuollaista pohtinut:-D No mutta onneksi asumme suomessa, niin ei tarvi miettiä tuollaista. Luultavasti ostaisin jotain sellaista, mikä on kallista ja mitä ei ole kuin yksi kappale, ajaisin sheikin kiinni ja heiluttaisin sille sitä objektiivia. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:17"]Ap on söpö. Ap, miten ihmeessä osaat arvioida varallisuutta auton mukaan? Kun mulla on puolen millin varallisuus, minkä arvoinen pitäisi olla autoni? Entä ystäväni kahden millin varallisuudella? Tai siis paljonko pitäisi ylipäätään olla, jotta pääsisi säälittävyyden tasolta? [/quote] Siis hyviä vinkkejä köyhän metsästykseen on monia. Voin niistä muutaman sanoa. 1. Jos näet jonkun jaloissa crocsit tai selässä on reppu. 2. Jos auto on valmistettu 2013 tai aikaisemmin. 3. Viettää kaupassa paljon aikaa katsellessa tarjoustuotteita ja käy usein kirjastossa. 4. Käyttää julkisia. Ap [/quote] Muhun pätee jokainen noista kohdista, ja varallisuudesta se ei ole kiinni. Pidän crocseista, ovat parhaat mun jalkaan. Autoa en omista ollenkaan enkä sellaista tarvitse. En mä nyt eriryisen paljon aikaa vietä kaupassa mutta kyllä mä tarjoustuotteita ostan usein. Rakastan lukemista ja käyn usein kirjastossa. Kirjoja en halua ostaa hyllyyn pölyttymään, tosin sähköisessä muodossa joskus tulee ostettua joitain. Käytän julkisia, tosin useimmiten kuljen kävellen tai polkupyörällä.
[/quote]
Niin mutta sulla ei ole rikasta maahanmuuttajaystävää etkä käy kuninkaan jahtiklubilla.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:40"]
[/quote] Siis hyviä vinkkejä köyhän metsästykseen on monia. Voin niistä muutaman sanoa. 1. Jos näet jonkun jaloissa crocsit tai selässä on reppu. 2. Jos auto on valmistettu 2013 tai aikaisemmin. 3. Viettää kaupassa paljon aikaa katsellessa tarjoustuotteita ja käy usein kirjastossa. 4. Käyttää julkisia. Ap
[/quote]
Reppua ja feikki-crocseja (köyhillä ei ole varaa aitoihin!) en käytä, mutta muuten näytän tosi köyhältä, rumalta ja tyhmältä. Unohdit kirpputorit, niiden parkkipaikoille sinun on ehdottomasti käännettävä auton keula mitä pikimmin. Tule ihmeessä tänne Jyväskylään saakka, niin saat vielä enemmän huomiota. Minä ainakin ihailen kauniisti muotoiltuja laatuautoja, sekä uusia että museorekisterissä olevia. Kateutta en tunne, koska en laittaisi summaa, jolla täällä saa asunnon, autoon.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
minä en ainakaan arvosta jaggea millään tavalla,E-type on ainut oikea kunnon jagulaari.
[/quote] Mielipiteensä kullakin, vaikka olen sitä mieltä että köyhillä ei saisi olla äänestysoikeutta. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
[/quote]
Anna vielä paikkakunta missä asut niin käyn naarmuttamassa sen sun kyrvänjatkeen ja potkin valolamput paskaksi. Katsotaan sitten minkä kokoinen äijä tulee naama punaisena kimittämään piilokameraan :D
[/quote] En kerro. Olen 165/48, mutta minulla on musta vyö nyrkkeilyssä, joten en suosittele että tulet naarmuttelemaan. Ap
Tuo ap:n auto ei kuulosta kovin perheautolta. Ilmeisesti tämä unelmien poikamies ei löydä ketään kelvollista rinnalleen.
Jaa. En ole kiinnostunut autoista joten vaikka jostain syystä kiinnittäisinkin huomiota viereiseen autoon, niin en tunnistaisi sitä uudeksi tai kalliiksi. Oikeastaan säälittää ihmiset, jotka ostelevat uusia autoja ja merkkilaukkuja. Elämän sisällön pitäisi tulla jostain ihan muualta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:17"]Ap on söpö.
Ap, miten ihmeessä osaat arvioida varallisuutta auton mukaan? Kun mulla on puolen millin varallisuus, minkä arvoinen pitäisi olla autoni? Entä ystäväni kahden millin varallisuudella? Tai siis paljonko pitäisi ylipäätään olla, jotta pääsisi säälittävyyden tasolta?
[/quote]
Muhun pätee jokainen noista kohdista, ja varallisuudesta se ei ole kiinni. Pidän crocseista, ovat parhaat mun jalkaan. Autoa en omista ollenkaan enkä sellaista tarvitse. En mä nyt eriryisen paljon aikaa vietä kaupassa mutta kyllä mä tarjoustuotteita ostan usein. Rakastan lukemista ja käyn usein kirjastossa. Kirjoja en halua ostaa hyllyyn pölyttymään, tosin sähköisessä muodossa joskus tulee ostettua joitain. Käytän julkisia, tosin useimmiten kuljen kävellen tai polkupyörällä.
[/quote] Termi sinunlaisistasi on "piilorikas" Tule jo kaapista ja näytä köyhille miten laitetaan rahaa palamaan! Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:40"]
[/quote]
Reppua ja feikki-crocseja (köyhillä ei ole varaa aitoihin!) en käytä, mutta muuten näytän tosi köyhältä, rumalta ja tyhmältä. Unohdit kirpputorit, niiden parkkipaikoille sinun on ehdottomasti käännettävä auton keula mitä pikimmin. Tule ihmeessä tänne Jyväskylään saakka, niin saat vielä enemmän huomiota. Minä ainakin ihailen kauniisti muotoiltuja laatuauautoja, sekä uusia että museorekisterissä olevia. Kateutta en tunne, koska en laittaisi summaa, jolla täällä saa asunnon, autoon.
[/quote] Mikä on kirpputori? Joku köyhien baari? Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:02"]Tuo ap:n auto ei kuulosta kovin perheautolta. Ilmeisesti tämä unelmien poikamies ei löydä ketään kelvollista rinnalleen.
[/quote] Lukisit koko keskustelun, niin tajuaisit syyn siihen miksi olen sinkku.. Omasta tahdostani olen. Olen myös erittäin rikas, tiesitkö sitä? Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Voi harmo, kun en sun autos hintaa tiedä enkä kadehdi sitä. Menee sunkin tärinäs ihan hukkaan...
[/quote]
Menen nyt saunaan. Minun saunassa on 75 neliöä, montako sinun:-) Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:22"]Hyvä että sinulla on elämässäsi asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi! <3 :)
Jos olisin itse noin rikas, ajelisin ainoastaan taksilla ja larppaisin Sex and the cityä, en ymmärrä autojen päälle. Samalta ne kaikki näyttävät. [/quote] Niimpä:-) Voisin katsoa sitä kanssasi ja nauraa kun roskasakki polkee räntäsateessa ostamaan alennustuotteita. Teen sitä usein. Ajan autoni jonkun lähiökaupan pihaan ja kattelen kun köyhät käy kaupassa. Ap [/quote]
Kuulostaapa erikoiselta harrastukselta. :) Olet aika metka tapaus, harmi kun olen köyhä ja emme voi olla ystäviä. Tuli vain mieleen, että mitä jos joku öljysheikki ajaa ohi kultaisella autollaan sinun nauraessasi köyhille ja luulee sinunkin olevan köyhä? :-O Kuinka eliminoit moisen katastrofin tapahtumisen? [/quote] Enpäs ole tuollaista pohtinut:-D No mutta onneksi asumme suomessa, niin ei tarvi miettiä tuollaista. Luultavasti ostaisin jotain sellaista, mikä on kallista ja mitä ei ole kuin yksi kappale, ajaisin sheikin kiinni ja heiluttaisin sille sitä objektiivia. Ap
[/quote]
Vekkuli ratkaisu, mutta et varmaankaan antaisi sheikille järin salaperäistä kuvaa itsestäsi huiskuttelemalla jotain Mona Lisaa. =( Sinuna miettisin valmiiksi jonkun paremman toimintasuunnitelman vastaisuuden varalle! :)
Mitä muuten ajattelet Kansallisoopperan tulevasta ohjelmistosta? Itse odotan innolla Oneginia, häpeäkseni tunnustan että se on jäänyt näkemättä vaikka Tsaikovskia rakastankin! <3 :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:02"]Tuo ap:n auto ei kuulosta kovin perheautolta. Ilmeisesti tämä unelmien poikamies ei löydä ketään kelvollista rinnalleen. [/quote] Lukisit koko keskustelun, niin tajuaisit syyn siihen miksi olen sinkku.. Omasta tahdostani olen. Olen myös erittäin rikas, tiesitkö sitä? Ap
[/quote]
Et taida osata lukea? Esitinkin olettamuksen, ettet kelpuuta ketään rinnallesi, koska et ole vielä törmännyt soveliaaseen tapaukseen. Tai sitten ehkä pikemminkin sinulle riittää ihan vaan elämäsi suurin rakkaus: oma itsesi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:22"]Hyvä että sinulla on elämässäsi asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi! <3 :)
Jos olisin itse noin rikas, ajelisin ainoastaan taksilla ja larppaisin Sex and the cityä, en ymmärrä autojen päälle. Samalta ne kaikki näyttävät. [/quote] Niimpä:-) Voisin katsoa sitä kanssasi ja nauraa kun roskasakki polkee räntäsateessa ostamaan alennustuotteita. Teen sitä usein. Ajan autoni jonkun lähiökaupan pihaan ja kattelen kun köyhät käy kaupassa. Ap
[/quote]
Kuulostaapa erikoiselta harrastukselta. :) Olet aika metka tapaus, harmi kun olen köyhä ja emme voi olla ystäviä. Tuli vain mieleen, että mitä jos joku öljysheikki ajaa ohi kultaisella autollaan sinun nauraessasi köyhille ja luulee sinunkin olevan köyhä? :-O Kuinka eliminoit moisen katastrofin tapahtumisen?