Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:17"]Ap on söpö.
Ap, miten ihmeessä osaat arvioida varallisuutta auton mukaan? Kun mulla on puolen millin varallisuus, minkä arvoinen pitäisi olla autoni? Entä ystäväni kahden millin varallisuudella? Tai siis paljonko pitäisi ylipäätään olla, jotta pääsisi säälittävyyden tasolta?
[/quote] Siis hyviä vinkkejä köyhän metsästykseen on monia. Voin niistä muutaman sanoa. 1. Jos näet jonkun jaloissa crocsit tai selässä on reppu. 2. Jos auto on valmistettu 2013 tai aikaisemmin. 3. Viettää kaupassa paljon aikaa katsellessa tarjoustuotteita ja käy usein kirjastossa. 4. Käyttää julkisia. Ap
[/quote]
Muhun pätee jokainen noista kohdista, ja varallisuudesta se ei ole kiinni. Pidän crocseista, ovat parhaat mun jalkaan. Autoa en omista ollenkaan enkä sellaista tarvitse. En mä nyt eriryisen paljon aikaa vietä kaupassa mutta kyllä mä tarjoustuotteita ostan usein. Rakastan lukemista ja käyn usein kirjastossa. Kirjoja en halua ostaa hyllyyn pölyttymään, tosin sähköisessä muodossa joskus tulee ostettua joitain. Käytän julkisia, tosin useimmiten kuljen kävellen tai polkupyörällä.
[/quote] Termi sinunlaisistasi on "piilorikas" Tule jo kaapista ja näytä köyhille miten laitetaan rahaa palamaan! Ap
[/quote]
Kun ei mua kiinnosta sellainen. Mä ostan sen minkä tarvitsen, en keksi yhtäkään syytä miksi käyttäisin rahaa tai aikaa johonkin täysin turhaan. Tykkään elämästäni näin.
[/quote] Naurettavs väite nuori mies! Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:08"]
Menen nyt saunaan. Minun saunassa on 75 neliöä, montako sinun:-) Ap
[/quote]
Minulla on 5 saunaa joista yksi on kerrostalon ylimmässä kerroksessa ja saunan ikkunasta avautuu järvinäköala, loput sijaitsevat järven rannoilla ja niistä yksi on savusauna, yksi auringonlaskun suuntaan ja yksi kuutamon eli aamuauringon suuntaan.
[/quote] Puu vai sähkösaunat? Ap
Mä en edes erota, onko joku auto kallis vai ei, eikä toisten autot kiinnosta mua muutenkaan. En edes siis huomaisi Jaguaarisi olemassaoloa, paitsi ehkä kiroisin jos se olisi parkkeerattu liian lähelle mun romuani. Menee tärinäsi siis mun kohdalla vähän hukkaan ;)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"]
Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap
[/quote]
Rahaa löytyy mullakin, mutta en keksi mitään typerämpää kuin hassata sitä johonkin Jaguariin.
[/quote] Minultapa sitä löytyy niin paljon, että ei paljoa paina yhen Jaguarin ostaminen. Sitäpaitsi jokaisella on joku kiinnostuksenkohde ja minulla se sattuu olemaan autot ja muut ajoneuvot. Miksi siis en ostaisi sitä mikä minua kiinnostaa ja mitä haluan kun raha ei ole este. Ap
[/quote]
Miksi et osta pari romu autoa viereen niin voit vielä enemmän lesoilla :D
[/quote] Ei se ole niin hauskaa. Tärkeintä on se, että romuautossa istuu roskasakkia jotka silmät pyöreinä kateudesta mulkoilee ja näkee kun nauran. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:08"]Menen nyt saunaan. Minun saunassa on 75 neliöä, montako sinun:-) Ap
[/quote]
85 neliöä ;D pistä paremmaks!
[/quote] Teen laajennuksen 100:n neliöön. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Anna vielä paikkakunta missä asut niin käyn naarmuttamassa sen sun kyrvänjatkeen ja potkin valolamput paskaksi. Katsotaan sitten minkä kokoinen äijä tulee naama punaisena kimittämään piilokameraan :D
[/quote] En kerro. Olen 165/48, mutta minulla on musta vyö nyrkkeilyssä, joten en suosittele että tulet naarmuttelemaan. Ap
[/quote] Voi pikku polonen.. Melkein käy ihan sääliks ku ap onkin kääpiö! :'( ja näköjään anorexia! Varo ettei syksyn tuulet lennätä sua tallinaan!!!!
[/quote] Lennän vain bisnesluokassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:35"]Hyvä jos nautit hienosta autosta, itse nautin viiltävästä älystäni, joka on tuottanut seuraavan käänteisverrannollisen laskukaavan: Mitä hienompi auto, sen surkeampi äijä.
[/quote] Järki ei ole yhtä olenaista kuin raha. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:36"]Tämä on provoa huomista varten.
[/quote] Mitä huomenna tapahtuu? Ap
Vuositulot 80tuhatta ja autoni on Fiat punto -99 :)