Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:07"]
Minusta tuntuu oikeasti että et ole rikas. Kun on oikeasti rikas, elämässä ei tärise tuollaisesta.
[/quote]
Juu ei niin, eikä varsinkaan enää oleta, että kaikkien rikkaiden on pakko saada hieno auto.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:49"] Sitäpaitsi kyllähän se on tosi, että jos rahaa löytyy niin iloitsee siitä kun muilla ei sitä ole. Ap [/quote] Rahaa löytyy mullakin, mutta en keksi mitään typerämpää kuin hassata sitä johonkin Jaguariin. [/quote] Minultapa sitä löytyy niin paljon, että ei paljoa paina yhen Jaguarin ostaminen. Sitäpaitsi jokaisella on joku kiinnostuksenkohde ja minulla se sattuu olemaan autot ja muut ajoneuvot. Miksi siis en ostaisi sitä mikä minua kiinnostaa ja mitä haluan kun raha ei ole este. Ap
[/quote]
Minullakin on kolme kallista prätkää mutta en ole kokenut tarpeelliseksi ilkkua "köyhille" raha-asioista. Sulla on jokin muu, aika iso ongelma korvien välissä. Mut onneks on se auto!
[/quote] Etkä siis ole ylpeä moottoripyöristäsi? Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:03"]Olin joskus töissä suomalaisessa suuryrityksessä, jossa yksikin omistajista tienasi joka vuosi yli miljoonan. Silti hän ajoi ruosteisella varmasti yli kymmenen vuotta vanhalla farmarilla. Mutta joo, kyllä jaggella katseita kerää vaikkei edes tekisi mitään noloja temppuja. Itsekin sellaisella olen ajanut ja kokenut sen tenhon. [/quote] Niin ja eikö että Jaguarin ratin takana oleminen on hieno tunne? Sekin on aivan mahtavaa kun päät kääntyy ja naiset flirttailee kun nousee autosta ;-) Ap
[/quote]
Mutta tutustuessaan sinuun eivät enää olekaan niin innoissaan? Juu, varmaan ihana tunne! Tai sitten saat mukaasi vain rahan perään olevat. Siis okei, jos sulle se riittää.
Hah! Me asutaan ulkomailla, mies tienaa 8 milliä vuodessa, autona on tylsästi (mutta mun mielestä erinomainen) Lexus. Suomessa meillä on Opel Zafira vm 2002. Pidä vaan köyhänä jos haluat :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:06"]Taitaa alottajalla olla auto kyr,,n jatkeena:)
[/quote] Kyllä, kyrpäni on aika pieni, mutta mitä väliä? Olen rikas ja naiset juoksevat aina rahanperässä, joten pillunsaanti ei ole ongelma.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:12"]Hah! Me asutaan ulkomailla, mies tienaa 8 milliä vuodessa, autona on tylsästi (mutta mun mielestä erinomainen) Lexus. Suomessa meillä on Opel Zafira vm 2002. Pidä vaan köyhänä jos haluat :D
[/quote] Paskapuhetta, mutta uskon. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:06"]Taitaa alottajalla olla auto kyr,,n jatkeena:) [/quote] Kyllä, kyrpäni on aika pieni, mutta mitä väliä? Olen rikas ja naiset juoksevat aina rahanperässä, joten pillunsaanti ei ole ongelma.
[/quote]
Ei kaikki naiset juokse, mutta näin sinä kutsut luoksesi heitä, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta, vaan rahoistasi tai autostasi. Mutta as I said, jos se on okei sulle, niin mitäs siihen on lisättävää. Toki tilanteesi voittaa köyhän hervantalaisyksiössä asuvan samanlaisen miehen tilanteen, mutta kun elämässä on muutakin. Kuten vaikka rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:14"]Varo ettei viereisestä rotiskosta ruoste tartu!
[/quote] Se on kyllä totisesti ongelma. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:06"]Taitaa alottajalla olla auto kyr,,n jatkeena:) [/quote] Kyllä, kyrpäni on aika pieni, mutta mitä väliä? Olen rikas ja naiset juoksevat aina rahanperässä, joten pillunsaanti ei ole ongelma.
[/quote]
Etelä-helsingissä asuvana mä näen miljoonien arvoisia autoja joka päivä, varsinkin kesällä, naiset ei edes niitä tuijota, tai "flirttaile", joten en oikein usko tuohon, että autoilla saisi naisia.
Paitsi varmaan jotkut amikset just jossain pikkupaikoissa?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"]
[/quote]
Ei kaikki naiset juokse, mutta näin sinä kutsut luoksesi heitä, jotka eivät ole kiinnostuneita sinusta, vaan rahoistasi tai autostasi. Mutta as I said, jos se on okei sulle, niin mitäs siihen on lisättävää. Toki tilanteesi voittaa köyhän hervantalaisyksiössä asuvan samanlaisen miehen tilanteen, mutta kun elämässä on muutakin. Kuten vaikka rakkaus.
[/quote] Kyllä se on minulle okei. Sanonta "raha ei tuo onnea" on paskapuhetta. Omasta mielestäni olen todella onnellinen ja kiitos siitä kuuluu rahalle. Rakkauteen en usko, enkä parisuhteeseen halua, koska se on stressaavaa paskaa ja riitelyä. Olen todella iloinen, että olen sinkku ja sinkkuna myös pysyn :-) Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"]
[/quote]
Etelä-helsingissä asuvana mä näen miljoonien arvoisia autoja joka päivä, varsinkin kesällä, naiset ei edes niitä tuijota, tai "flirttaile", joten en oikein usko tuohon, että autoilla saisi naisia.
Paitsi varmaan jotkut amikset just jossain pikkupaikoissa?
[/quote] En usko että näet miljoonan arvoisia autoja joka päivä. Helsinki ei ole California :-) Olen myös kaiken lisäksi komea ja se on varmasti osasyy että flirttailua tapahtuu. Kyllä silti kallis auto auttaa asiaa ja sitä on turha kenenkään kieltää. Ap
Tainut pienenä tulla paljon turpiin ja nyt pitää yrittää päteä. Hyvä jos olet onnellinen. Älä nyt hermostu, mutta olet myös ihan vähän säälittävä. Siis ihan vähän.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]Minä parkkeeraan autoni mahdollisimman kauas muista, muuten tulee kolhuja.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:06"]Taitaa alottajalla olla auto kyr,,n jatkeena:) [/quote] Kyllä, kyrpäni on aika pieni, mutta mitä väliä? Olen rikas ja naiset juoksevat aina rahanperässä, joten pillunsaanti ei ole ongelma. [/quote] Etelä-helsingissä asuvana mä näen miljoonien arvoisia autoja joka päivä, varsinkin kesällä, naiset ei edes niitä tuijota, tai "flirttaile", joten en oikein usko tuohon, että autoilla saisi naisia. Paitsi varmaan jotkut amikset just jossain pikkupaikoissa? [/quote] En usko että näet miljoonan arvoisia autoja joka päivä. Helsinki ei ole California :-) Olen myös kaiken lisäksi komea ja se on varmasti osasyy että flirttailua tapahtuu. Kyllä silti kallis auto auttaa asiaa ja sitä on turha kenenkään kieltää. Ap
[/quote]
Itse asiassa eira, kaivopuisto, ullanlinna akselille tulee monacossa, sveitsissä, luxembourgissa asuvat käymään autoineen kesällä, joten kyllä niitä on paljon. Meidänkin autohallissa on alkanut taas näkymään noiden maiden autoja taas.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Minä ajelen peltipurkillani ihan onnellisena. Blondi pääni pyörii ratin takana siellä parkkihallissa ja ajattelen intohimolla uutta Vuittonin veskaa jonka näin kaupoilla näkemättä autoasi...ja kas peruutin vähän huonosti sen jagges kylkeen. Koska olen köyhä en jätä yhteystietojani. Saat korjata ihan omalla rahalla ❤
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:24"]Tainut pienenä tulla paljon turpiin ja nyt pitää yrittää päteä. Hyvä jos olet onnellinen. Älä nyt hermostu, mutta olet myös ihan vähän säälittävä. Siis ihan vähän.
[/quote] Itseasiassa olen hyvästä perheestä ja turpiin en ole saanut ikinä keneltäkään. Kaikki me olemme jollakin tapaa saalittäviä, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Hyvä sitten jos mielestäsi olen vähän säälittävä enkä paljon. Taidat olla köyhä joka otti itteensä siitä, että toisella pyyhkii hyvin. Sinäkin olet säälittävä. Siis aika paljon. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:06"]Taitaa alottajalla olla auto kyr,,n jatkeena:) [/quote] Kyllä, kyrpäni on aika pieni, mutta mitä väliä? Olen rikas ja naiset juoksevat aina rahanperässä, joten pillunsaanti ei ole ongelma. [/quote] Etelä-helsingissä asuvana mä näen miljoonien arvoisia autoja joka päivä, varsinkin kesällä, naiset ei edes niitä tuijota, tai "flirttaile", joten en oikein usko tuohon, että autoilla saisi naisia. Paitsi varmaan jotkut amikset just jossain pikkupaikoissa? [/quote] En usko että näet miljoonan arvoisia autoja joka päivä. Helsinki ei ole California :-) Olen myös kaiken lisäksi komea ja se on varmasti osasyy että flirttailua tapahtuu. Kyllä silti kallis auto auttaa asiaa ja sitä on turha kenenkään kieltää. Ap
[/quote]
Itse asiassa eira, kaivopuisto, ullanlinna akselille tulee monacossa, sveitsissä, luxembourgissa asuvat käymään autoineen kesällä, joten kyllä niitä on paljon. Meidänkin autohallissa on alkanut taas näkymään noiden maiden autoja taas.
[/quote] Kesä ei ole suomessa joka päivä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:44"]Sinullahan ei ap tuon hintaluokan autoa ole eikä tule olemaan. Aniharva kalliin auton omistaja noin typerästi ajattelee. [/quote] Niinhän sinä köyhänä hervannan vuokra-yksiössä toivot. Ap
[/quote]
Paljastuit juuri tamperelaiseksi:). Kuka tahansa muu olisi tähän ymmärtänyt heittää jonkin helsinkiläisen lähiön:).
Mutta Tampere ihana, mun synnyinkaupunki.
[/quote] Kyllä asun tampereella. Ap