Parkkeeraan autoni aina köyhien romujen viereen
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:40"]
Omistan 2015 vuoden Jaguar f-typen ja mikään ei ole parempaa kun pysäköidä autoni köyhien paskojen peltipurkkien viereen. Nautin siitä yli kaiken, kun näen köyhien kateelliset ilmeet. Pelkkä ajatus saa minut nauramaan ja tärisen ilosta. Se on paras tunne maailmassa mitä ihminen voi tuntea, harmi vaan että te köyhät ette ikinä tule sitä tunnetta tuntemaan.
[/quote]
Anna vielä paikkakunta missä asut niin käyn naarmuttamassa sen sun kyrvänjatkeen ja potkin valolamput paskaksi. Katsotaan sitten minkä kokoinen äijä tulee naama punaisena kimittämään piilokameraan :D
[/quote] En kerro. Olen 165/48, mutta minulla on musta vyö nyrkkeilyssä, joten en suosittele että tulet naarmuttelemaan. Ap
[/quote] Voi pikku polonen.. Melkein käy ihan sääliks ku ap onkin kääpiö! :'( ja näköjään anorexia! Varo ettei syksyn tuulet lennätä sua tallinaan!!!!
[/quote]
nyrkkeilyssä ole mitään vöitä,vitun tuulen nussima vinkuheinä.
[/quote] Se vyö on myönnetty vain 120 ihmiselle maailmassa ja minä olen niistä yksi. Nyrkkeilyn musta vyö myönnetäön vain niille jotka onnistuvat haibatsuipa iskussa. Minä onnistuin ja siksi olen arvostettu mies nyrkkeilypiireissä. mm. Mike Tyson ja Idi Amin (kumpikin raskaansarjan mestareita) ovat vierailleet useasti suomessa minun luona. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:44"]Mikä puhelin sulla on ap , kun saunan kestää.
[/quote] Tulin jo saunasta. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:50"]Kun mun ikivanhan ooppelin viereen on ängetty joku ökyauto, sanon lapsille, että tänään ei tartte varoa kun avaatte ovet. Voi sitä riemua kun kolisee. Lapset oikein vertailee, kenen ovi teki hienomman kolon. Jotenkin tää lasten riemu lämmittää minuakin.
[/quote] Aivan sama vaikka lapsesi mätkisi autoani pesämailalla. Ostan uuden ja hinaus-auto vie vanhan pois. Ap
En ole kateellinen muiden kalliista autoista. Oon kateellinen hyvästä ihosta ja aasialaisten kauniista hiuksista. Ajelen pikkusella ihanalla kotterollani, joka maksoi 500, tyytyväisenä niin pitkään kunnes sanoo sopimuksensa irti. Että turhaan parkkeeraat mun viereen!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:52"]Liikun porukoissa jossa on kalliita autoja ja ihan jokaikinen, 100%, haluaa parkkeerata autonsa siten että vieressä ei olisi mitään romuautoa eikä mitään perhevankkuria. Ihan vain siksi että parkkipaikkakolhun todennäköisyys pienenee.
Aloittaja puhuu paskaa.
[/quote] Mutta minä omistankin tuhatmiljardia joten ei tarvitse kolhuja miettiä. Entä ystäväsi? Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:44"]Mikä puhelin sulla on ap , kun saunan kestää.
[/quote]
Olitpa nopea. Mutta sussa onkin vähän pesemistä.
Googletin tuon sinun kaarasi ja ainoat mielikuvat olivat: munanjatke ja tylsä. Ei herätä kateutta, lähinnä hirvittää ajatella, että joku on tuollaiseen tuhlannut senttiäkään. No ei ole toisaalta minulta pois se sinun joka kilometrillä arvoaan menettävä luksuspeltilehmäsi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:44"]Sinullahan ei ap tuon hintaluokan autoa ole eikä tule olemaan. Aniharva kalliin auton omistaja noin typerästi ajattelee. [/quote] Niinhän sinä köyhänä hervannan vuokra-yksiössä toivot. Ap
[/quote]
Asun Hervannassa. Eipä tarvi itse autolla ajella kun taksit kulkee:D
Voi sinua pyrkyri. Jos sinulla oikeasti olisi rahaa, sinua ei kiinnostaisi tuollaiset asiat. Toisekseen, olen helvetin ylpeä upeasta romustani. Pellin alla kytee nimittäin peto jota on hiukan tehostettu ja näin ollen sinun tyyliset katsovat perävaloja kummissaan. Olisin kateellinen jos sinulla olisi lambo. Ferrarikaan ei tee minua kateelliseksi :)
ps. Jaguar ei ole mitenkään erikoinen auto, äitini on parturi-kampaaja ja hänellä on ilman velkaa Jaguar. Vaikka minusta ne ovat rumia.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:57"]En ole kateellinen muiden kalliista autoista. Oon kateellinen hyvästä ihosta ja aasialaisten kauniista hiuksista. Ajelen pikkusella ihanalla kotterollani, joka maksoi 500, tyytyväisenä niin pitkään kunnes sanoo sopimuksensa irti. Että turhaan parkkeeraat mun viereen!
[/quote] Minulla on hyvä iho ja olen ottanut hiustensiirron thaimaasta. Oletko nyt kateellinen?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:44"]Mikä puhelin sulla on ap , kun saunan kestää.
[/quote]
Olitpa nopea. Mutta sussa onkin vähän pesemistä.
[/quote] Niimpä. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:57"]Googletin tuon sinun kaarasi ja ainoat mielikuvat olivat: munanjatke ja tylsä. Ei herätä kateutta, lähinnä hirvittää ajatella, että joku on tuollaiseen tuhlannut senttiäkään. No ei ole toisaalta minulta pois se sinun joka kilometrillä arvoaan menettävä luksuspeltilehmäsi.
[/quote] Haistan kateutesi tampereelle asti. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:08"]Menen nyt saunaan. Minun saunassa on 75 neliöä, montako sinun:-) Ap [/quote] 85 neliöä ;D pistä paremmaks! [/quote] Teen laajennuksen 100:n neliöön. Ap
[/quote]
Voi ei! Meidän sauna on vain 15 neliöö....
Oikeasti, rikkaitten ei tarvi leveillä ja ajelevat vanhoilla autoilla. Ei tarvi enää näytellä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:58"]Voi sinua pyrkyri. Jos sinulla oikeasti olisi rahaa, sinua ei kiinnostaisi tuollaiset asiat. Toisekseen, olen helvetin ylpeä upeasta romustani. Pellin alla kytee nimittäin peto jota on hiukan tehostettu ja näin ollen sinun tyyliset katsovat perävaloja kummissaan. Olisin kateellinen jos sinulla olisi lambo. Ferrarikaan ei tee minua kateelliseksi :)
ps. Jaguar ei ole mitenkään erikoinen auto, äitini on parturi-kampaaja ja hänellä on ilman velkaa Jaguar. Vaikka minusta ne ovat rumia.
[/quote] Kävin juuri autotallissa eli valehtelet, ei äitilläsi ole jaguariani. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:57"]Googletin tuon sinun kaarasi ja ainoat mielikuvat olivat: munanjatke ja tylsä. Ei herätä kateutta, lähinnä hirvittää ajatella, että joku on tuollaiseen tuhlannut senttiäkään. No ei ole toisaalta minulta pois se sinun joka kilometrillä arvoaan menettävä luksuspeltilehmäsi.
[/quote]
Hyvästä hajuaistista voisin olla kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:08"]Menen nyt saunaan. Minun saunassa on 75 neliöä, montako sinun:-) Ap [/quote] 85 neliöä ;D pistä paremmaks! [/quote] Teen laajennuksen 100:n neliöön. Ap
[/quote]
Oikeasti, rikkaitten ei tarvi leveillä ja ajelevat vanhoilla autoilla. Ei tarvi enää näytellä yhtään mitään.
[/quote] Bill Gates, Justin Bieber ja Putin ei aja vanhalla autolla. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:35"]Hyvä jos nautit hienosta autosta, itse nautin viiltävästä älystäni, joka on tuottanut seuraavan käänteisverrannollisen laskukaavan: Mitä hienompi auto, sen surkeampi äijä. [/quote] Järki ei ole yhtä olenaista kuin raha. Ap
[/quote]
Sanoi rahakas älykääpiö saunassa.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:57"]Googletin tuon sinun kaarasi ja ainoat mielikuvat olivat: munanjatke ja tylsä. Ei herätä kateutta, lähinnä hirvittää ajatella, että joku on tuollaiseen tuhlannut senttiäkään. No ei ole toisaalta minulta pois se sinun joka kilometrillä arvoaan menettävä luksuspeltilehmäsi.
[/quote]
Hyvästä hajuaistista voisin olla kateellinen.
[/quote] Hajuaistiani paranneltiin moskovalaisessa laboratoriossa. Maksoi vain tuhat tonnii. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:46"]
[/quote]
[/quote] Bill Gates, Justin Bieber ja Putin ei aja vanhalla autolla. Ap
[/quote]
Ei. Eikä Athina Onassis aja Jaggella. Sillä on Rolls ja kuljettaja.
Liikun porukoissa jossa on kalliita autoja ja ihan jokaikinen, 100%, haluaa parkkeerata autonsa siten että vieressä ei olisi mitään romuautoa eikä mitään perhevankkuria. Ihan vain siksi että parkkipaikkakolhun todennäköisyys pienenee.
Aloittaja puhuu paskaa.