Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katja Hänninen: 45 000 kampanjointiin

Vierailija
18.04.2015 |

Aikamoinen summa mimmiltä. Täähän on se kaupankassa, jonka mielestä rikkaiden veroja pitää nostaa ja köyhien riisto lopettaa. Jännä, että päätyi käyttämään tuon 45 tonnia varmistaakseen, että on oma takapuoli seuraavat 4 v hyväpalkkaisessa duunissa sen sijaan, että olisi auttanut lukemattomia köyhiä perheitä/tukenut järjestöjä. Arvot joustaneet kun pääsikin rahan makuun?

Vai onko pelko persuuksissa hehkutettuaan neuvoloiden viisautta heidän jättäessää lapsen hyväksikäyttötapauksen huomioimatta? Vai seisooko edelleen "pedofiili saa olla jos menee uhrin kanssa naimisiin"-sanojensa takana?

Kommentit (670)

Vierailija
81/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote]Itse asiassa hyvin yleinen tapa. Käytetään usein esimerkiksi suomi24:lla. Ja minä en sitten ole kukaan muu tässä ketjussa. [/quote] Osaatteko katsoa esim. peukutusten määriä?

[/quote]Meillä löytyy kolmen koneen lisäksi kolme älypuhelinta, joten periaatteessa pystyisin antamaan kuusi ääntä. En tosin tee niin.

Vierailija
82/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote] hahaa! Toi oli mun eka viesti. Ja kyllä, suuri joukko lyttää Katjan tapauksen. Opettele käyttämään konetta, niin ei tarvi arcailla vaan voi tietää :) Jatkas nyt, sen verran ahkerasti oot riehunu. [/quote] Et voi tietää, kuka on kirjoittanut mitäkin, ellet sitten itse ole kirjoittanut niitä. Koneenkäyttötaidoista ei ole siinä kyse, paitsi jos olet palstan moderaattori tai onnistunut haxoroimaan itsellesi ylläpitäjän oikeudet. Älä ota tätä hyökkäyksenä, vaan yritän vain auttaa sinua havaitsemaan ajattelusi rajat. Nyt teet arvauksia ja haluat nähdä asiat sinun näkemystäsi tukevana, mutta johtopäätöksesi voi olla tai olla olematta oikea. [/quote] Nämä vajokit ovat aivan mahtavia: ensin vingutaan vastapuolen olevan yksi "paasaaja", jolloin peukutussuhde on 1/10. Sitten kun huomautetaan että täällä taitaa olla joku muu se joka yksin kirjoittelee niin aletaan nyyhkiä "miksi oletat vastapuolesta jotain yhyhyyy". Menkää pedarit kotiin ja hirttäkää itsenne

[/quote]

Sinäkin teet saman virhepäätelmän. Puhelimilla voi peukuttaa vaikka sata kertaa, eikä siinä tarvita edes mitään kikkoja. Painaa vain peukkua monta kertaa.

Tässä tapauksessa virhepäätelmä ei ole kovin vaarallinen, mutta valitettavasti samanlaisella mutulla tehdään isoja päätöksiä omassa elämässä ja usein muidenkin elämää koskien. Näin vaalipäivänä on hyvä hetki makustella näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:40"] "Katja kertoo Seiskalle, että hänen mielestään kenelläkään ei ollut tarvetta puuttua hänen ja Pertin suhteeseen 20 vuotta sitten. Seiskan tietojen mukaan artikkelin kommentoijat olivat täysin eri mieltä.- Miksi olisi (ollut tarvetta puuttua)?"  Silloin ollaan tukevasti lain yläpuolella, kun ollaan sitä mieltä, että juuri minun tapauksessani lait voidaan skipata, koska juuri minun tapauksessa kaikki meni ihanasti, väärinkäyttäjäkin nai uhrinsa, viiden vuoden kotileikin ja manipuloinnin jälkeen. Lait olkoot muita varten, ja laeista määrään muuten minä kollegoitteni kanssa.   [/quote]Miksi hänen itsensä olisi edes pitänyt ajatella toisin. Eihän hänelle kuulu edelleenkään lain tulkinta ja tutkinta. [/quote] Olet selvästi niin tyhmä, että kanssasi on turha enää keskustella. Älä käytä ääntäsi niin Suomella on vielä vähän toivoa

[/quote]Kun sä käytät ääntäsi kotona, lapsillasi ei ole toivoa :(
[/quote]

Miten kehtaat puhua lapsien toivosta pedofiliakeskustelussa? Kuulepa: laitapa nämä mielipiteesi julkiseksi omalla naamallasi. Voin tulla kahville

Vierailija
84/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]"Katja ei puhu toisista pahaa seläntakana" Onko joku oikeasti niin yksinkertainen että kuvittelee tietävänsä toisesta jonkun tällaisen faktan? Vai onko kirjoittaja kentien Katjan paras ystävä tai mies? Ainakin tuon perusteella viettää Katjan kanssa 24/7 tai on mikittänyt tämän talon kun voi sanoa tuollaista. Mutta joo, en ihmettele jos nuo puolustelijat eivät älyllä loista.
[/quote]
joo kanssa Katjan onnellisuudesta ja rakkaudesta puhuttu aika vahvalla kokemuksella.

Vierailija
85/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"]

häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä.

[/quote]

Noh, siellä on taas kesken vaalikiireiden herätty. Kohta tulee taas se yksi rumien sanojen kylväjä ja sitten PIM! Ketju katoaa kun vassarien satraapit laittaa lehdelle viestiä, että kuulkaas, meidän jäseniä ei saa turhista mustamaalata! 

[/quote]Höpöhöpö.

Vierailija
86/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote]Itse asiassa hyvin yleinen tapa. Käytetään usein esimerkiksi suomi24:lla. Ja minä en sitten ole kukaan muu tässä ketjussa. [/quote] Osaatteko katsoa esim. peukutusten määriä?

[/quote]Meillä löytyy kolmen koneen lisäksi kolme älypuhelinta, joten periaatteessa pystyisin antamaan kuusi ääntä. En tosin tee niin.

[/quote]

iLuurilla voi peukuttaa niin monta kertaa kuin haluaa...

Vierailija
87/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"]

[/quote]
Ei vittu.. Oot sekasin. no vilkase etusivua. 98 yläpeukkua, 21 vastaan. Ja yläpeukut vaan kasvaa

Vierailija
88/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:52"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote] hahaa! Toi oli mun eka viesti. Ja kyllä, suuri joukko lyttää Katjan tapauksen. Opettele käyttämään konetta, niin ei tarvi arcailla vaan voi tietää :) Jatkas nyt, sen verran ahkerasti oot riehunu. [/quote] Et voi tietää, kuka on kirjoittanut mitäkin, ellet sitten itse ole kirjoittanut niitä. Koneenkäyttötaidoista ei ole siinä kyse, paitsi jos olet palstan moderaattori tai onnistunut haxoroimaan itsellesi ylläpitäjän oikeudet. Älä ota tätä hyökkäyksenä, vaan yritän vain auttaa sinua havaitsemaan ajattelusi rajat. Nyt teet arvauksia ja haluat nähdä asiat sinun näkemystäsi tukevana, mutta johtopäätöksesi voi olla tai olla olematta oikea. [/quote] Nämä vajokit ovat aivan mahtavia: ensin vingutaan vastapuolen olevan yksi "paasaaja", jolloin peukutussuhde on 1/10. Sitten kun huomautetaan että täällä taitaa olla joku muu se joka yksin kirjoittelee niin aletaan nyyhkiä "miksi oletat vastapuolesta jotain yhyhyyy". Menkää pedarit kotiin ja hirttäkää itsenne

[/quote]Siis ketkä?

Vierailija
89/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kaikkien lapsiuhrien puolesta... jo se että omat vanhemmat antaa lapsilleen tapahtua jotain tuollaista ja oikein kannustaa siihen, on kamalaa. Ja sitten vielä ei edes ne, joiden pitäis viran puolesta pitää huolta lapsista, vähät välittää! Oli sitten kysymys pedofiilien uhreista, tai pahoinpitelyistä ja jopa murhista, niin kuin se Helsingin tapaus, missä isä ja äitipuoli rääkkäsivät tyttären hengiltä. Kuinka aikuiset ihmiset voi olla tuollaisia? Raahelaiset, pelastakaa alueenne maine ja puuttukaa noihin tapauksiin jos niitä vielä esiintyy! Älkää katsoko läpi sormien! 

Vierailija
90/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä yksi jännityksen aihe illaksi, Katjan läpimeno. Toinen tällainen on nähdä, riittääkö ääliöiden määrä nostamaan Laura Rädyn eduskuntaan. Muita?

Vierailija
91/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote]Itse asiassa hyvin yleinen tapa. Käytetään usein esimerkiksi suomi24:lla. Ja minä en sitten ole kukaan muu tässä ketjussa. [/quote] Osaatteko katsoa esim. peukutusten määriä? [/quote]Meillä löytyy kolmen koneen lisäksi kolme älypuhelinta, joten periaatteessa pystyisin antamaan kuusi ääntä. En tosin tee niin. [/quote] Ei vittu.. Oot sekasin. no vilkase etusivua. 98 yläpeukkua, 21 vastaan. Ja yläpeukut vaan kasvaa

[/quote]

21 vastaan? No ei ihan, katsopa uudestaan...

Vierailija
92/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:06"]

"Katja ei puhu toisista pahaa seläntakana" Onko joku oikeasti niin yksinkertainen että kuvittelee tietävänsä toisesta jonkun tällaisen faktan? Vai onko kirjoittaja kentien Katjan paras ystävä tai mies? Ainakin tuon perusteella viettää Katjan kanssa 24/7 tai on mikittänyt tämän talon kun voi sanoa tuollaista. Mutta joo, en ihmettele jos nuo puolustelijat eivät älyllä loista.

[/quote]Kyllähän tuollaisen asian voi tietää, jos vähänkin on ollut tekemisissä. Monille se on suorastaan tapa haukkua toista, kun tämä poistuu paikalta. Niin tavattoman yleistä naisvaltaisella alalla. En tiedä onko miehet samanlaisia. Ainakin tuollaisia ne oli mun entisessä työpaikassa. Juoruttiin, haukuttiin ja leviteltiin yksityisasioita (jopa keksittyjä sellaisia). Kyllä sielläkin selvästi huomasi ne jotka ei menneet peliin mukaan.

Vierailija
93/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on muistaakseni Oulaisista kotoisin. Oulainen on Raahen naapurikunta, eli ei hän mitenkään kaukaa sinne ole eksynyt. Se voi toki olla, että uudemmille tuttavuuksille on tullut asiat yllätyksenä, mutta miettikää nyt sitä kun hän on muuttanut miehensä luo. Vanhempia ei kiinnosta yhtään, kukaan ei ihmettele että miehen avovaimo sattuu vielä käymään yläastetta? Koulussa ei kiinnosta, että paikkakunnalle ilmestyi paksuna oleva uusi tyttö, joka asuu 20 vuotta vanhemman miehen kanssa? Aika paljon on jänniä yksityiskohtia ollut. (Lestadiolaisuudella ei ole sinänsä tekemistä asioiden kanssa, lestat vain yleensä vetää asiat vielä överimmäksi ja lähisuvun setiä saa viihdyttää jo alle kouluikäisetkin lapset, hys hys ei saa kertoa kellekään)

Vierailija
94/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote]Itse asiassa hyvin yleinen tapa. Käytetään usein esimerkiksi suomi24:lla. Ja minä en sitten ole kukaan muu tässä ketjussa. [/quote] Osaatteko katsoa esim. peukutusten määriä? [/quote]Meillä löytyy kolmen koneen lisäksi kolme älypuhelinta, joten periaatteessa pystyisin antamaan kuusi ääntä. En tosin tee niin. [/quote] Ei vittu.. Oot sekasin. no vilkase etusivua. 98 yläpeukkua, 21 vastaan. Ja yläpeukut vaan kasvaa

[/quote]

21 vastaan? No ei ihan, katsopa uudestaan...
[/quote]
Ero on siinä rakkaani, että sä säälittävästi olet raiskannut ton miinuspeukun. Plussat on aitojan

Vierailija
95/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:41"]

unsin aikoinaan, ja siksi juuri inhoankin tuota haukkumista ja mustamaalausta. Katja on tavallinen perheenäiti ja ahkera työntekijä. Hän ei puhu toisista pahaa selän takana, ja yrittää nähdä muissa ihmisissä hyvää. Hän on tarkka ihminen ja tekee paljon töitä. Hänen menneisyytensä on menneisyyttä, ja hänen omaansa. Nyt siitä kummasti yritetään tehdä jotain yhteistä asiaa, ja leimata sen avulla ihminen huonoksi työhönsä. Minusta on naurettavaa tehdä ketju jossa saa haukkua, leimata ja epäillä ihmistä hulluksi ym. Missä on av-trollien käytöstavat. Olen kyllä todella huolissani teidän lapsistanne ja heidän oppimasta puhetyylistä.

[/quote]

Nyt taidat unohtaa sen, että Hänninen on itse antanut haastatteluita mm. paikallislehdelle, viikkolehdelle, Hesarille ja iltapäivälehdille ja kritiikki perustuu siis ihan siihen mitä hän on itse julki tuonut. 

Tarkka ihminen tuskin jättää muuten ottamatta selvää, missä paikkakunnalla ja mihin aikaan vaalitapahtumat alkaa, vaan ajelee summamutikassa jonnekin ihan muualle :D

Vierailija
96/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:40"] "Katja kertoo Seiskalle, että hänen mielestään kenelläkään ei ollut tarvetta puuttua hänen ja Pertin suhteeseen 20 vuotta sitten. Seiskan tietojen mukaan artikkelin kommentoijat olivat täysin eri mieltä.- Miksi olisi (ollut tarvetta puuttua)?"  Silloin ollaan tukevasti lain yläpuolella, kun ollaan sitä mieltä, että juuri minun tapauksessani lait voidaan skipata, koska juuri minun tapauksessa kaikki meni ihanasti, väärinkäyttäjäkin nai uhrinsa, viiden vuoden kotileikin ja manipuloinnin jälkeen. Lait olkoot muita varten, ja laeista määrään muuten minä kollegoitteni kanssa.   [/quote]Miksi hänen itsensä olisi edes pitänyt ajatella toisin. Eihän hänelle kuulu edelleenkään lain tulkinta ja tutkinta. [/quote] Olet selvästi niin tyhmä, että kanssasi on turha enää keskustella. Älä käytä ääntäsi niin Suomella on vielä vähän toivoa [/quote]Kun sä käytät ääntäsi kotona, lapsillasi ei ole toivoa :( [/quote] Miten kehtaat puhua lapsien toivosta pedofiliakeskustelussa? Kuulepa: laitapa nämä mielipiteesi julkiseksi omalla naamallasi. Voin tulla kahville

[/quote]Sun lapsillasi ei ole toivoa, koska ne oppii sulta käytöstavat. Toisten haukkuminen tyhmäksi, jos ne eivät ole samaa mieltä asioista ei ole hyvä tapa reagoida koulussa. Laita vain itse oma kuvasi nettiin, jos mielesi tekee. Minä en tunge sinne itseäni, enkä perhettäni.

Vierailija
97/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"]

Surettaa kaikkien lapsiuhrien puolesta... jo se että omat vanhemmat antaa lapsilleen tapahtua jotain tuollaista ja oikein kannustaa siihen, on kamalaa. Ja sitten vielä ei edes ne, joiden pitäis viran puolesta pitää huolta lapsista, vähät välittää! Oli sitten kysymys pedofiilien uhreista, tai pahoinpitelyistä ja jopa murhista, niin kuin se Helsingin tapaus, missä isä ja äitipuoli rääkkäsivät tyttären hengiltä. Kuinka aikuiset ihmiset voi olla tuollaisia? Raahelaiset, pelastakaa alueenne maine ja puuttukaa noihin tapauksiin jos niitä vielä esiintyy! Älkää katsoko läpi sormien! 

[/quote]

Jokainen yksittäistapaus voidaan katsoa erikseen. Kannattaa odottaa muutama vuosi siihen asti, että tyttö on täysi-ikäinen. Jos mies menee tytön kanssa naimisiin ja tekee muutaman lapsen lisää, mitään pahaahan ei ole sattunut, vaan siitä on oikeastaan seurannut vain hyvää.

Turha hätiköidä heti alussa, vaan on hyvä seurata, mitä mies tekee vuosien varrella. Jättääkö tytön yksin lapsen kanssa, vai meneekö muutaman vuoden päästä naimisiin ja korjaa jälkensä.

Vierailija
98/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:58"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:37"] häh? Miksi täällä yksi ihminen esiintyy monena? Siis toi Hännisen puolustaja. Helvetin monta viestiä. [/quote] Sinun mielipiteesi vastaiset viestit ovat tietenkin yhden henkilön kirjoittamia, mutta sinun mielipiteidesi mukaiset viestit ovatkin suuren joukon tuottama konsensus? Mielenkiintoinen tapa hakea tukea omalle näkemykselle... [/quote]Itse asiassa hyvin yleinen tapa. Käytetään usein esimerkiksi suomi24:lla. Ja minä en sitten ole kukaan muu tässä ketjussa. [/quote] Osaatteko katsoa esim. peukutusten määriä? [/quote]Meillä löytyy kolmen koneen lisäksi kolme älypuhelinta, joten periaatteessa pystyisin antamaan kuusi ääntä. En tosin tee niin. [/quote] Ei vittu.. Oot sekasin. no vilkase etusivua. 98 yläpeukkua, 21 vastaan. Ja yläpeukut vaan kasvaa [/quote] 21 vastaan? No ei ihan, katsopa uudestaan... [/quote] Ero on siinä rakkaani, että sä säälittävästi olet raiskannut ton miinuspeukun. Plussat on aitojan

[/quote]

Tiedät tämän, koska olet vierestä katsonut, kun ne 98 eri henkilöä painoivat sitä plussaa. Eiku.

Vierailija
99/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan paljon sääli-ääniä, kun on ollut niin rancca elämä?

Vierailija
100/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hännisten tukiryhmä takoo hulluna alapeukkuja :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi