Puolue jota et äänestäisi?
Itse en ole ökyrikas joten stubbisen kokoomus poissuljettu, en ole maalainen enkä halua maksaa lisää tukiaisia rikkaille viljelijöille enkä halua Sipilää pm joten ei kiitos, demarit liikaa vasemmalla eikä vakuuta..jäljelle jää persut, en olisi ikinä uskonut mutta näin se menee kun löytyi sopiva ehdokaskin! En ole siivooja enkä lääkäri vaan keskituloinen kaupunkilainen joka asun velattomassa vanhassa talossa ja ajelen velattomalla uudella autolla. Liian köyhä kokoomukseen ja keskustaan, demareihin liian fiksu. Olen tavallinen tallaaja, ääni persuille!
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:51"]
Mäkään en tiedä puoluettani. Kokoomuksen arvot ei natsaa. Persuissa on liikaa idiootteja ja tökeröyttä. Demarit on tosiaan liikaa vasemmalla, vielä vasemmista puolueista puhumattakaan. KD ja RKP ei ei ei, RKP:n arvot paremmat mutkun en oo ruotsalainenkaan. Vihreillä periaatteessa arvokkaita ajatuksia, mut ne on puolueena ollut masentava pettymys. Keskustakaan ei ole oma, kun oon urbaani kaupunkilainen. MItäs noita on muita... Pienpuolueelle annetut äänet menee käytännössä hukkaan, en oo edes niiden ideologioihin jaksanut tutustua.
Äänestän siis henkilöä, en puoluetta. Oikein tai väärin, en mä muutakaan keksi.
[/quote]
Aika jänniä nää näkemyserot. Mun mielestä demarit on pikemminkin enemmän oikealla kuin vasemmalla. Pienpuolueille annetuista äänistä olemme kyllä samaa mieltä
Päinvastoin. Perussuomalaiset on ainoa puolue jota en vois kuvitella missään tilanteessa äänestäväni.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:19"]Vihreät. Ei jumalauta ikinä. Mahtaako olla yhtään asiaa, josta olisin samaa mieltä niitten kanssa.
[/quote]
Vihreiden ajatukset on muuten järkeviä kuin maahanmuuton, ydinvoiman ja feminismin osalta.
Persut ja kristilliset ovat aivan omassa kastissaan. Ne ovat siis täysin poissa laskuista.
Jos otetaan mukaan pelkät järkevät puolueet, niin sitten lisätään listalle kokoomus, jota en myöskään voisi äänestää.
(Niin ja kaiken maailman pienpuolueita ei kannata edes mainita.)
Vasemmistoliitto ja vihreät. Liika idealismi pelottaa. Ehdottomasti ennemmin järki kuin tunteet. Äänestäisin keskustaa, jollei niillä olisi sitä maaseuturasitetta. Pääkaupunkiseutulaisen näkökulmasta tuo tuhansien pikkukuntien autonomian puolustaminen on sulaa hulluutta. Persut taas on liian uusi puolue, ei vakuuta osaamisellaan ja tunnetta niilläkin liikaa. Kokoomus saa ääneni. Siinäkin ärsyttää moni asia (hypetys) mutta jotenkin tuntuu että järkeviä talousihmisiä kuitenkin löytyy Kokoomuksesta eniten. Porvarihallitusta toivon, demarit pilasi viimeksi kaiken!
Kokoomusta en ole ikinä äänestänyt. Enkä äänestä. Tuskin myöskään RKP:tä tulen äänestämään.
Vihreät ovat liian kaukana kristillisistä arvoista. Sitä en voisi äänestää.
Keskustaa en ole koskaan äänestänyt. Johtuu siitä että sen kansanedustajat tulevat suurin osa böndeltä ja ajavat eduskunnassa vain niiden asioita. Minä olen pääkaupunkiseudulta kotoisin ja haluan luonnollisesti että sen asioita edistetään.
Kristillisdemokraatit, perussuomalaiset ja kokoomus (tässä järjestyksessä)
Vihreät ja demarit