Jatkuukohan työt...
Olen ollut puolivuotta eräässä firmassa harjoittelussa...
Kun aloitin harjoittelun kyseissä paikassa, minut kirjaimellisesti heitettiin "haiden ruuaksi"
Kertaakaan minua ei perehdytetty minkään asian kanssa ja kaikesta jouduin ottamaan itse selvää jne..
Luojan kiitos olen nopea oppimaan ja omaksumaan asioita, ja osaan ongelma tilanteissa olla oikeiden tahojen kanssa yhteistyössä.
Tilanne on nyt tämä, harjoitteluni loppuu nyt perjantaina ja muutama kuukausi sitten jatkoni kyseissä paikassa näytti 100% varmalta.
Kuitenkin muutamien viimeviikojen aikana pomoni on alkanut suoraansanoen vittuilemaan minulle melkeinpä kaikesta mitä teen, vaikka oikeasti aihetta ei olisi edes ollutkaan.
Nyt sitten keskiviikkona kävimme työjuttuja läpi ja hän alkoi taas ns. piilo vittuilemaan, yritin olla hermostumatta asiasta, mutta kun hän alkoi puhumaan minun ÄO:sta, käämini paloivat!
Sanoin muutaman tiukan kommentin voimasanoilla höystettynä (ei mitään henk.koht. kuitenkaan), minulla tuli itku myös, koska olen henkisesti ollut nyt tosi kovilla, ja lähdin pomon huoneesta ovet paukkuen. (Kun pomoni näki että kyyneleet alkoivat valumaan silmistäni, hän yritti minua rauhoitella tyyliin; älähän nyt yms.)
Tänään olin töissä ja pomokin tuli aamupäivällä siellä käymään.
Vaikka hän selvästi tiesi että olemme kahden töissä, ei hän tullut mitään minulle puhumaan.
Pitäisikö huomenna siis vain työpäivän päätteeksi palauttaa työpaikan tavarat ja lähteä, vai yrittää puhua pomolle vai mitä!
Olen ihan sekaisin tästä kaikesta! Pidän kovasti työstäni ja haluaisin jatkaa näitä samoja hommia, mutta en tiedä mitä nyt sitten tapahtuu...
Pomo on kyllä ollut todella mukava aluksi, mutta nyt on iso projekti meneillään joka on vienyt hänestä kokonaan mehut pois... Ymmärrän kyllä että kaikki me olemme vain ihmisiä, mutta kyllä tj:n pitää osata käyttäytyä vaikka mikä olisi!
Kertokaa mitä olette mieltä, mitä teen jatkon suhteen!!
En millään saa unta kun tämän paikan menettäminen tulee vaikuttamaan kovasti taloudelliseen tilanteeseen, ja valmistumiseni viivästymiseen!
Ahdistuksen määrä on valtava.
No, kyllä sinuna töitä kyselisin joka tapauksessa. Suomessa tilanne on niin surkea, että työt ovat melkein joka alalla kiven alla. Ja pidät työstäsi, mikä on motivaattorina! Itselläni päättyy työsopimus työpaikassa, jossa pomo on ok ja työt tosi mieleisiä. Työkaverit on täysmulkkuja peen jauhajia. Todella työpaikkakiusaajia parhaimmillaan. Koska työtilanne raadollinen, olen antanut mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kyllä se paha saa joskus palkkansa. Ja tässä tapauksessa työpaikkakiusaamisen purkaminen on mahdotonta, parempi kun välttelee ko.ihmisiä