Puolue jota et äänestäisi?
Itse en ole ökyrikas joten stubbisen kokoomus poissuljettu, en ole maalainen enkä halua maksaa lisää tukiaisia rikkaille viljelijöille enkä halua Sipilää pm joten ei kiitos, demarit liikaa vasemmalla eikä vakuuta..jäljelle jää persut, en olisi ikinä uskonut mutta näin se menee kun löytyi sopiva ehdokaskin! En ole siivooja enkä lääkäri vaan keskituloinen kaupunkilainen joka asun velattomassa vanhassa talossa ja ajelen velattomalla uudella autolla. Liian köyhä kokoomukseen ja keskustaan, demareihin liian fiksu. Olen tavallinen tallaaja, ääni persuille!
Kommentit (55)
kokoomus, keskusta, kd, rkp, persut
sdp ja vasemmisto on mun puolueet eniten
(pienpuolueita en nyt jaksa luetella erikseen, mutta nää semirasistiset/tunkkaiset muutos2011 on tietty pois laskuista)
Vain PerusS kelpaa - kaikki muut ovat perseestä!
Onneksi persut on kahden suurimman joukossa :)
En ole ainoa tällä listalla: KD, PS, KOK. Aina on parempia vaihtoehtoja.
En ikinä äänestäisi persuja tai Kristillisdemokraatteja.
En äänestä demareita, kommareita, piraattipuoluetta tai muita hihhuleita.
Äänestän kokoomusta, voisin äänestää persuista tiettyjä henkilöitä, samoin vihreistä.
Kokoomuksesta en äänestäisi ketä tahansa, luin kaikkien alueeni ehdokkaiden vaaliteemat -osa aivan kuraa ja huuhaata- ja valitsin muodollisesti pätevän, määrätietoisen ja järkevän oloisen ehdokkaan. Ääni Wille Rydmannille, niskalenkki maahanmuutosta on entistäkin ajankohtaisempi.
RKP, Vihreät, SDP, vasurit, Keskusta tai Kokoomus.
Ajattelin vaihtaa persuista KD:hen.
Vasemmistopuolueet + vihreät, sdp kaikkein vastenmielisin.
Äärioikeisto ja äärivasemmisto karsiutuvat heti pois, samoin ns. yhden asian liikkeet. En ole minkään puolueen jäsen enkä aio liittyäkään. Kannatan maltillista politiikkaa. Keskitien kulkijana ja kristittynä kansalaisena valinta saattaa osua kepuun, mutta myös kristillisiin (hihhulit poissuljettu!). Vihreät ja demaritkin ovat joskus ääneni saaneet, kun on ollut pätevä ehdokas. Nyt olen hiukan kahden vaiheilla, äänestänkö vai en. Olen lähitulevaisuudessa vaihtamassa paikkakuntaa ja samalla vaihtuu vaalipiirikin. Toisaalta ehkä voisinkin äänestää, sillä onhan kansanedustajan huolehdittava koko maan asioista eikä oman kylän siltarummuista. Vaikka kyllä taitaa useisiin edusmiehiimme sopia edelleen vanha lausahdus: oma suu on lähempänä kuin kontin suu.
RKP. Puolue, joka kuvittelee olevansa liberaali, mutta haluaa pakottaa kaikki opiskelemaan ruotsia.
En äänestäisi vihreitä enkä demareita missään olosuhteissa.
Vihreät. Ei jumalauta ikinä. Mahtaako olla yhtään asiaa, josta olisin samaa mieltä niitten kanssa.
Skp