Olen oivaltanut 40+ naisena jotain oleellista parisuhteesta
”Oot kaunis ja kiva.” Tätä saan kuulla miehiltä. Minulla ei ole ollut vaikeaa löytää ihmistä parisuhteeseen eroni jälkeen (jätin juopon miehen).
Miehet jotain tapaan ovat alkuun unelmia - niin alkuun. Sen jälkeen on avautunut miesten perimmäinen luonne, jonka kaavaa yksikään uros ei ole muuttanut.
Alkuun tehdään kaikkea yhdessä (tämä on minulle tärkeää- yhdessäolo ja tekeminen). Urheillaan, käydään ulkona syömässä, pidetään ystäville juhlia, käydään leffassa jne. Pikkuhiljaa mies muuttuu. Haluaa enemmän penkkiurheilla, sosiaaliset kuvioit muiden ihmisten kanssa ei niin kiinnosta. Tähän aina petyn! En usko, että aktiivista ja sosiaalista miestä on edes olemassa! Siis sellaista sosiaalista, joka ei lennä kukasta kukkaan vaan on sosiaalinen vain minun kanssani.
Seksi on hyvää ollut aina. Se on tärkeää minulle, joten sitä sen on oltava myös kumppanille.
MUTTA SE OIVALLUS. En enää halua miestä kumppaniksi, koska sellaista sopivaa ei vain ole. Viihdyn hyvin ystävieni kanssa. Elän rikasta, urheilullista ja mukavaa elämää. Seksiä saan kahdelta vakipetikumppanilta.
Miehet vaan ei enää anna mitään syvällisempään suhteeseen. He luulevat vievänsä minua, mutta eivät kyllä oivalla, että minä käytän heitä hyväkseni. Teen sitä, mitä maailmansivun ovat miehet tehneet. Viilaan linssiin, so simple. Poimin parhaan pois päältä, nautin kun miehet piirittävät minua ja yrittävät hurmata. Silloin heistä on hyötyä siinä sosiaalisessa mielessäkin, tulevat jopa sukujuhliin mukaan ;) Sitten kun alkaa se junnaus ja jupina, niin byebye. Enkä jää kuuntelemaan anelua takaisin (mikä tapahtuu joka kerta).
Yhdessä asiassa poikkean miesten käytöksen suhteen. En missään nimessä halua nuorta miestä, vaikka heitäkin on jatkuvasti liiveihin uimassa. Tapailen 40+ - 60- miehiä ja heitähän riittää. Omien sanojen mukaan juuri eronneita tai eroavia… ihan sama minulle mikä on heidän status, otan ilon irti ja jatkan matkaa.
Naiset! Ilo irti ja elämä omaan haltuun! Tämä on juhlaa!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sitten on tämä yksi miestyyppi. ”Tyhjennän pussit..” ”Otatko kakkoseen”.
Voi teitä reppanoita. Ihan sänkyyni asti ei kuka tahansa turhake pääse. Kannattaa käydä Kalliossa, siellä irtoaa helpommin teille surkimuksille. Toki maksua vastaan.Ensin poimin niitä etuja ja yhteistä aikaa miehen kanssa. Par’aikaa olen eräässä suositussa laskettelukeskuksessa laskettelemassa. Illalla mökillä uutta vuotta otetaan vastaan yhdessä ystävien kanssa. Tämä mies, joka on mukana on ollut kuvioissa nyt kuukauden ja vielä mietin onko sen väärti, että päästän sänkyyn.
Minulle tärkeintä on siis yhdessä tekeminen ja harrastaminen menee yksiin. Nyt tänään laskettelu on ollut mahtavaa. Seksi tärkeänä kakkosena, mutta siihen hommaan ei heti vain aleta. Joku taso sentään.
Ap
Mies on todennäköisesti käynyt sen kuukauden aikana naimassa muita naisia.
Niinpä. Sellaisia jotka eivät pidä pilluaan jonain ihme aarteena joka ansaitaan.
arkkitehtidiplomi-insinoori kirjoitti:
Tuolta se elämä tuntuu 20v miehistä. Tulet 50-60v ymmärtämään, miten kurja vanhuutesi tulee olemaan. Ei lapsia, ei puolisoa, vain yksinäisyyttä kun ystäväsi ovat perheidensä kanssa.
Toi on sun pelko, ei ap:n. -eri
Ymmärsinkö oikein, että sinulla on kaksi seksikumppania, ja sitten käyt jatkuvasti myös muiden miesten kanssa treffeillä (vaikket halua seurustella), ja näitä miehiä mielestäsi puijaat ja viilaat linssiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tässä ketjussa seuraavaa. Palstamammoja aina haukutaan, että makaavat vaan sohvalla, mutta ilmeisesti urheileva ja aktiivinenkaan nainen ei ole hyvä. Ja sit tän naiset ei ikinä anna ja nyt kun joku antaa (minusta ihan ok normaalilla tavalla parisuhteessa) niin sekin on huono???
Mikä ois niinkuin se oikea tapa? Kertokaa hyvät miehet
Urheilu ja aktiivisuus on hyvä.
Yleensä se naisen aktiivisuus on kuitenkin matkustelua, herkuttelua, mukavuuksia, elämyksiä, shoppailua ja sisustamista, ym.
Ja kun nainen alkaa jumppaamaan, kevyeen 30 minuutin liikkumiseenkin tarvitaan jäsenyys paikakunnan kalleimmalla salilla, ohjaaja, uudet ja eri jumppatrikoot joka päivälle, ja totta kai palkitsemista luksuksen tai mukavuuksien merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että sinulla on kaksi seksikumppania, ja sitten käyt jatkuvasti myös muiden miesten kanssa treffeillä (vaikket halua seurustella), ja näitä miehiä mielestäsi puijaat ja viilaat linssiin?
Ja huomaathan että linssiin viilaamista on se kun mies lähtee ap:n ja hänen naiskaveriensa kustantamalle reissulle laskettelukeskukseen.
He he, hölmöt miehet!
Olipa kiva uusi vuosi! Ihmisiä ja iloa ympärillä!
Kirjoitin, että mulla on kaksi vakiseksikumppania. Totta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olen heidän kanssaan koko ajan. En minä mitään mieshaaremia pyöritä. Nyt on tämä yksi, täällä reissussa mukana oleva, katsotaan mihin johtaa. Jos ei johda mihinkään, niin ei ainakaan tarvitse kärvistellä yksin, jotta saan peiton heilumaan. Miehet ovat perheellisiä (kiiltokuva isiä ja puolisoita ulospäin), mutta valmiita auttamaan minua kuivalla kaudella - kuin partiopojat ;) sopii hyvin tämä järjestely meille kaikille.
Vielä tähän asti näyttää. Mukana oleva mies on aktiivinen ja seurallinen. Tänään vaan tehtiin kävelylenkki, kun tuli valvottua. Huomenna lähdetään hiihtämään 15km lenkki. Ihan mahtavaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva uusi vuosi! Ihmisiä ja iloa ympärillä!
Kirjoitin, että mulla on kaksi vakiseksikumppania. Totta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että olen heidän kanssaan koko ajan. En minä mitään mieshaaremia pyöritä. Nyt on tämä yksi, täällä reissussa mukana oleva, katsotaan mihin johtaa. Jos ei johda mihinkään, niin ei ainakaan tarvitse kärvistellä yksin, jotta saan peiton heilumaan. Miehet ovat perheellisiä (kiiltokuva isiä ja puolisoita ulospäin), mutta valmiita auttamaan minua kuivalla kaudella - kuin partiopojat ;) sopii hyvin tämä järjestely meille kaikille.
Vielä tähän asti näyttää. Mukana oleva mies on aktiivinen ja seurallinen. Tänään vaan tehtiin kävelylenkki, kun tuli valvottua. Huomenna lähdetään hiihtämään 15km lenkki. Ihan mahtavaa!
Ap
Olisinpa yhtä rohkea kuin ap. Nyt vaan lähinnä v*%#taa kun mies makaa krapulassa ja mitää ei tehä
Ap käy vähän sääliksi. Ei saa edes yhtä miestä pidettyä tyytyväisenä, ja joutuu huomionkipeänä jakamaan itseään varatuille miehille, jotka lähinnä käyttää ap toosaa kassien tyhjentämiseen.
AP vaikuttaa varsin raskaalta ihmiseltä. En yhtään ihmettele että miehet eivät jaksa viettää aikaa hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap käy vähän sääliksi. Ei saa edes yhtä miestä pidettyä tyytyväisenä, ja joutuu huomionkipeänä jakamaan itseään varatuille miehille, jotka lähinnä käyttää ap toosaa kassien tyhjentämiseen.
Ei, vaan ap käyttää heitä silloin kun hänelle parhaiten sopii. Nainen vie ja miehet vikisee
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi, että et ole löytänyt kunnon miestä. Sellaisia on ja sellaisen kun omaksi saa, ei tarvitse olla vaihtamassa koko ajan. Ihanaa, kun ei tarvitse stressata sitä että koko ajan löytäisi ”jonkun”. Aloitus haisee provolta.
Näitä ”kunnon” miehiä on Tinderit sun muut täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ap käyttää heitä silloin kun hänelle parhaiten sopii. Nainen vie ja miehet vikisee
Tossa tilanteessa miehet saa just sitä mitä haluavat, eli seksiä ilman velvoitteita. Sitä haluaisi moni mies, mutta harva löytää ap:n kaltaista naista, joka antaa ilman muita vaatimuksia.
Ihminen joka saa voimaa siitä, että käyttää toisia hyväksi. En oikein ymmärrä asian hienoutta, jokin tunnepuolen vajaus/kehittymättömyys tällaisessa ihmisessä on, jota kompensoidaan arveluttavalla tavalla.
Lähtökohtana on mitä toinen ihminen voi minulle tarjota, eikä mietitä mitä voin itse tarjota sille toiselle.
Yltiöpositiivinen hehkutus elämästään on itseään varten luotu valhe, jottei joudu näkemään elämänsä tyhjyyttä.
Rikas suhde toiseen ihmiseen vaatii kommunikointia ja toisen hyväksymistä omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
On sellaisiakin miehiä, jotka ovat aktiivisia ensi huumankin jälkeen. Oma kokemus todistaa. On syrjintää yleistää rumasti koskemaan kaikkia miehiä yksittäisen henkilön negatiiviset kokemukset. Suuri osa miehistä on hyviä ja ihania ihmisiä.
Ap. et voi pakottaa miestä muuttumaan haluamaksesi. Jospa mies huomaa että panostus yhdessä tekemiseen ei kannata. Siitä ei saa sellaista hyötyä kuin siitä aiheutunut vaiva on. Nämä ravintola- ja leffaillat sekä illanistujaiset ystävien (ilmeisesti sinun ystäviesi) kanssa, ovatko ne miehen kustannettava?
Pyritkö aikatauluttamaan miesten elämän siten, ettei heille jää omaa aikaa? Pyritkö määräilemään senkin, mistä miehen tulee pitää? Jos näin on, en ihmettele, ettei mies halua panostaa syvällisempään suhteeseen. Tuon ikäisillä on jo elettyä elämää takana ja harva haluaa edes miellyttämisen halusta tehdä samat virheet moneen kertaan.
Sanot hyväksikäyttöväite miehiä, niinhän vakipanosikin tekevät sinun suhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sitten on tämä yksi miestyyppi. ”Tyhjennän pussit..” ”Otatko kakkoseen”.
Voi teitä reppanoita. Ihan sänkyyni asti ei kuka tahansa turhake pääse. Kannattaa käydä Kalliossa, siellä irtoaa helpommin teille surkimuksille. Toki maksua vastaan.Ensin poimin niitä etuja ja yhteistä aikaa miehen kanssa. Par’aikaa olen eräässä suositussa laskettelukeskuksessa laskettelemassa. Illalla mökillä uutta vuotta otetaan vastaan yhdessä ystävien kanssa. Tämä mies, joka on mukana on ollut kuvioissa nyt kuukauden ja vielä mietin onko sen väärti, että päästän sänkyyn.
Minulle tärkeintä on siis yhdessä tekeminen ja harrastaminen menee yksiin. Nyt tänään laskettelu on ollut mahtavaa. Seksi tärkeänä kakkosena, mutta siihen hommaan ei heti vain aleta. Joku taso sentään.
Ap
Eli käytännössä se Kallion miisu tulee miehelle paljon halvemmaksi ja vaivattomammaksi.
No nyt sana pim*sakin juuttui sensuuriin. Eli se Kallion misu tulee halvemmaksi, jos tarkoitus on vain saada pim*saa. Parisuhteessa seksi tulee kaikkein kalleimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pyöritä miehiä enkä ole seksisuhteissa kevyesti, mutta muuten komppaan aloittajaa.
Halukkaita miehiä on 25 - 70 vuotiaissa minulle 56 vuotiaalle. Ihmettelen itsekin. No olen 50 kg, 90 cm 56 cm 88 cm strategiset mitat. Rypytön.
Mutta kun aina alkava seurustelu vie enemmän kuin antaa. Miehet eiväthemmottele, eivät ymmärrä. Koska olen ahkera, laitan asunnot kuntoon ja kestitsen myös kumppanin lapset ja lapsen lapset.
Mutta... Mitä minä saan?? Vain kuluja. Harvoin muuta.
Siispä kuljen yksin. Onneksi yksi hyvä avioliitto 26vuotta ja lapsia."Miehet eiväthemmottele, eivät ymmärrä."
Niin, ja tämäkin on lähinnä naisten juttuja. Hemmottelu.
Miehenä haluaisin että lähdet mukaan kaljoittelemaan mökille sen viinin ja hotellin sijaan, sitten unohdetaan pikku sotkut ja keskitytään harrastamaan seksiä.
Juuri näin nainenkin ajattelee poislukien kaljoitteleminen, mutta siihen vaaditaankin se unelmien prinssi, jonka kanssa voisi olla spontaani ja estoton, mutta jota ei koskaan tule.
Ei tuo minun mielestä kuulosta mitenkään hienolta. Kun sinustakin, niinkuin nykyään melkein jokaisesta suomalaisesta, paistaa sellainen kyynisyys, joka heti vie kaiken ilon. Minuakin jo masensi lukea. Kun ihmissuhteet näköjään on nykyään sitä, että otetaan vaan, mitä irti lähtee. Minä vielä ajattelen, että ne olisi enemmän vastavuoroista. Ja sitten vielä hehkutus niistä perheen isistä seksikumppaneina. Onpa hienoa tosiaan.
Minusta tuo kertoo vain tunneyhteyden puutteesta. Ja se syntyy kommunikaation kautta.
Jos yhteistä on vain urheilu tai muu, ja kun sitä ei ole, niin mitään ei jää jäljelle. Jos on connection, niin jäljelle jää vielä valtavasti, vaikka penkkiurheiluun siirryttäisiinkin.
N53