Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oivaltanut 40+ naisena jotain oleellista parisuhteesta

Vierailija
31.12.2021 |

”Oot kaunis ja kiva.” Tätä saan kuulla miehiltä. Minulla ei ole ollut vaikeaa löytää ihmistä parisuhteeseen eroni jälkeen (jätin juopon miehen).

Miehet jotain tapaan ovat alkuun unelmia - niin alkuun. Sen jälkeen on avautunut miesten perimmäinen luonne, jonka kaavaa yksikään uros ei ole muuttanut.

Alkuun tehdään kaikkea yhdessä (tämä on minulle tärkeää- yhdessäolo ja tekeminen). Urheillaan, käydään ulkona syömässä, pidetään ystäville juhlia, käydään leffassa jne. Pikkuhiljaa mies muuttuu. Haluaa enemmän penkkiurheilla, sosiaaliset kuvioit muiden ihmisten kanssa ei niin kiinnosta. Tähän aina petyn! En usko, että aktiivista ja sosiaalista miestä on edes olemassa! Siis sellaista sosiaalista, joka ei lennä kukasta kukkaan vaan on sosiaalinen vain minun kanssani.

Seksi on hyvää ollut aina. Se on tärkeää minulle, joten sitä sen on oltava myös kumppanille.

MUTTA SE OIVALLUS. En enää halua miestä kumppaniksi, koska sellaista sopivaa ei vain ole. Viihdyn hyvin ystävieni kanssa. Elän rikasta, urheilullista ja mukavaa elämää. Seksiä saan kahdelta vakipetikumppanilta.

Miehet vaan ei enää anna mitään syvällisempään suhteeseen. He luulevat vievänsä minua, mutta eivät kyllä oivalla, että minä käytän heitä hyväkseni. Teen sitä, mitä maailmansivun ovat miehet tehneet. Viilaan linssiin, so simple. Poimin parhaan pois päältä, nautin kun miehet piirittävät minua ja yrittävät hurmata. Silloin heistä on hyötyä siinä sosiaalisessa mielessäkin, tulevat jopa sukujuhliin mukaan ;) Sitten kun alkaa se junnaus ja jupina, niin byebye. Enkä jää kuuntelemaan anelua takaisin (mikä tapahtuu joka kerta).

Yhdessä asiassa poikkean miesten käytöksen suhteen. En missään nimessä halua nuorta miestä, vaikka heitäkin on jatkuvasti liiveihin uimassa. Tapailen 40+ - 60- miehiä ja heitähän riittää. Omien sanojen mukaan juuri eronneita tai eroavia… ihan sama minulle mikä on heidän status, otan ilon irti ja jatkan matkaa.

Naiset! Ilo irti ja elämä omaan haltuun! Tämä on juhlaa!

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että et ole löytänyt kunnon miestä. Sellaisia on ja sellaisen kun omaksi saa, ei tarvitse olla vaihtamassa koko ajan. Ihanaa, kun ei tarvitse stressata sitä että koko ajan löytäisi ”jonkun”. Aloitus haisee provolta.

Vierailija
2/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ei ikinä enää äijää vaivoiksi nurkkiin pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, mutta epäilen vahvasti että olisit oivaltanut yhtään mitään paikkansa pitävää.

Vierailija
4/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alusta alkaen kotisohvalla viihtyvä, ei tule tältä suunnalta ainakaan yllätyksenä.

M35

Vierailija
5/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi mies on kuspää, niin syy on todennäköisesti miehessä.

Jos kaikki miehet on kuspää, niin syy on todennäköisesti naisessa.

Vierailija
6/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisiakin miehiä, jotka ovat aktiivisia ensi huumankin jälkeen. Oma kokemus todistaa. On syrjintää yleistää rumasti koskemaan kaikkia miehiä yksittäisen henkilön negatiiviset kokemukset. Suuri osa miehistä on hyviä ja ihania ihmisiä.

Vierailija
7/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies käy enää kanssasi leffassa .. hmm mistähän se voisi johtua...

Vierailija
8/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää Jeesus.

Vierailija
9/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut saman pohjalaiskuuden joka pompahtaa esille kun naisen "saa" elämäänsä.

Elelen myös huoletonta "kirsikat kakun päältä" -elämää, mutta toivon silti todella löytäväni miehen joka on aidosti sitä mitä antaa ymmärtää olevansa.

Tämäkin tapa ihan jees.

Vierailija
10/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n taso ei riitä niihin aktiivisiin miehiin.

Vierailija
11/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen voisi ottaa oppia ap:stä. Antaa pilllua, mutta ei ei tarvitse mitään muuta.

Vierailija
12/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sitten on tämä yksi miestyyppi. ”Tyhjennän pussit..” ”Otatko kakkoseen”.

Voi teitä reppanoita. Ihan sänkyyni asti ei kuka tahansa turhake pääse. Kannattaa käydä Kalliossa, siellä irtoaa helpommin teille surkimuksille. Toki maksua vastaan.

Ensin poimin niitä etuja ja yhteistä aikaa miehen kanssa. Par’aikaa olen eräässä suositussa laskettelukeskuksessa laskettelemassa. Illalla mökillä uutta vuotta otetaan vastaan yhdessä ystävien kanssa. Tämä mies, joka on mukana on ollut kuvioissa nyt kuukauden ja vielä mietin onko sen väärti, että päästän sänkyyn.

Minulle tärkeintä on siis yhdessä tekeminen ja harrastaminen menee yksiin. Nyt tänään laskettelu on ollut mahtavaa. Seksi tärkeänä kakkosena, mutta siihen hommaan ei heti vain aleta. Joku taso sentään.

Ap

Vierailija
13/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri sellainen mies, jota et kuvittele olevan olemassa. Toki hän tykkää penkkiurheilustakin, mutta minusta on hyvä, että ihmisellä on kiinnostuksen kohteita. Käymme teatterissa, elokuvissa, konserteissa, ravintoloissa, matkustelemme, lenkkeilemme ja vietämme myös aikaa ystäväpariskuntien kanssa.

Vierailija
14/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, sitten on tämä yksi miestyyppi. ”Tyhjennän pussit..” ”Otatko kakkoseen”.

Voi teitä reppanoita. Ihan sänkyyni asti ei kuka tahansa turhake pääse. Kannattaa käydä Kalliossa, siellä irtoaa helpommin teille surkimuksille. Toki maksua vastaan.

Ensin poimin niitä etuja ja yhteistä aikaa miehen kanssa. Par’aikaa olen eräässä suositussa laskettelukeskuksessa laskettelemassa. Illalla mökillä uutta vuotta otetaan vastaan yhdessä ystävien kanssa. Tämä mies, joka on mukana on ollut kuvioissa nyt kuukauden ja vielä mietin onko sen väärti, että päästän sänkyyn.

Minulle tärkeintä on siis yhdessä tekeminen ja harrastaminen menee yksiin. Nyt tänään laskettelu on ollut mahtavaa. Seksi tärkeänä kakkosena, mutta siihen hommaan ei heti vain aleta. Joku taso sentään.

Ap

Mutta sitä ne miehet silta haluaa, seksiä ilman mitään mitään rasitteita. Olet oikeasti täydellinen nainen miehille.

Vierailija
15/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika säälittävältä että ap kokee yhteisen ajan "etujen poimimisena".

Vähän tasokkaammille miehille viikonloppu laskettelukeskuksessa on juuri sitä kivaa aikaa eikä todellakaan jotain mitä joudutaan tarjoamaan naiselle jotta saataisiin pildeä.

Mutta niihin miehiin ei ap:n paukut riitä, kuten jo kävi ilmi.

Vierailija
16/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli käytännössä se Kallion miisu tulee miehelle paljon halvemmaksi ja vaivattomammaksi.

Vierailija
17/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanotaan, että tytöt kehittyvät paljon nopeammin kuin pojat. Tuota on mahdotonta uskoa todeksi, kun lähes kaikki naiset paljastavat aloittajan tavalla jälkeenjääneisyytensä. Paras elämä on jo ohi, niin myöhäistä se on enää oivallella yhtään mitään. Tuollainen on miehille hyvä syy huolia vain nuoret ja normaalilla tavalla henkisesti kehittyneet naiset.

Vierailija
18/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisiakin miehiä, jotka ovat aktiivisia ensi huumankin jälkeen.

Gomez ja Morticia, Addams

Vierailija
19/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nousisi aika kova jöpötys otsaan jos pitäisi jossain Saariselällä katsella jonkun ap:n ja sen kavereiden afterski-örvellystä.

Onneksi löysin naisystävän jonka kanssa ensimmäiseksi lähdettäisiin Saariselän parkkiselta vetämään ahkioita mahdollisimman kauas kaikista.

Vierailija
20/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa pubiruusun elähtäneeltä esiasteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä