Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oivaltanut 40+ naisena jotain oleellista parisuhteesta

Vierailija
31.12.2021 |

”Oot kaunis ja kiva.” Tätä saan kuulla miehiltä. Minulla ei ole ollut vaikeaa löytää ihmistä parisuhteeseen eroni jälkeen (jätin juopon miehen).

Miehet jotain tapaan ovat alkuun unelmia - niin alkuun. Sen jälkeen on avautunut miesten perimmäinen luonne, jonka kaavaa yksikään uros ei ole muuttanut.

Alkuun tehdään kaikkea yhdessä (tämä on minulle tärkeää- yhdessäolo ja tekeminen). Urheillaan, käydään ulkona syömässä, pidetään ystäville juhlia, käydään leffassa jne. Pikkuhiljaa mies muuttuu. Haluaa enemmän penkkiurheilla, sosiaaliset kuvioit muiden ihmisten kanssa ei niin kiinnosta. Tähän aina petyn! En usko, että aktiivista ja sosiaalista miestä on edes olemassa! Siis sellaista sosiaalista, joka ei lennä kukasta kukkaan vaan on sosiaalinen vain minun kanssani.

Seksi on hyvää ollut aina. Se on tärkeää minulle, joten sitä sen on oltava myös kumppanille.

MUTTA SE OIVALLUS. En enää halua miestä kumppaniksi, koska sellaista sopivaa ei vain ole. Viihdyn hyvin ystävieni kanssa. Elän rikasta, urheilullista ja mukavaa elämää. Seksiä saan kahdelta vakipetikumppanilta.

Miehet vaan ei enää anna mitään syvällisempään suhteeseen. He luulevat vievänsä minua, mutta eivät kyllä oivalla, että minä käytän heitä hyväkseni. Teen sitä, mitä maailmansivun ovat miehet tehneet. Viilaan linssiin, so simple. Poimin parhaan pois päältä, nautin kun miehet piirittävät minua ja yrittävät hurmata. Silloin heistä on hyötyä siinä sosiaalisessa mielessäkin, tulevat jopa sukujuhliin mukaan ;) Sitten kun alkaa se junnaus ja jupina, niin byebye. Enkä jää kuuntelemaan anelua takaisin (mikä tapahtuu joka kerta).

Yhdessä asiassa poikkean miesten käytöksen suhteen. En missään nimessä halua nuorta miestä, vaikka heitäkin on jatkuvasti liiveihin uimassa. Tapailen 40+ - 60- miehiä ja heitähän riittää. Omien sanojen mukaan juuri eronneita tai eroavia… ihan sama minulle mikä on heidän status, otan ilon irti ja jatkan matkaa.

Naiset! Ilo irti ja elämä omaan haltuun! Tämä on juhlaa!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi nainen, joka kuvittelee olevansa jotenkin erikoinen pyöritellessään useampia miehiä. 

Just näin. Hänellä on ihan 2 vaki petikumppania. Varsinainen helmi 👌. Olen samaa ikäluokkaa, mutta ei tulisi mieleenkään elää noin.

Vierailija
42/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sukupuolet niin saat MGTOW

Onnea ap oivalluksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekstrovertti ja siksi haluan, että myös kumppanini olisi (aidosti). Ei todellakaan tarvitse joka paikkaan mennä yhdessä. On vaan huijausta mielestäni, kun miestä todellisuudessa kiinnostaa kuitenkin sohva ja telkkari enemmän kuin sosiaalinen elämä.

Niille jotka huutelevat, että ”p*llua ne vaan sulta haluaa”, niin oikeassa olette osan miesrodun edustajien suhteen. Siinähän haluavat, ei ole mun ongelma. En kiinnostu noin yksinkertaisista miehistä.

Kuten alkuun kirjoitin, niin JOKAINEN mies, jonka olen jättänyt on ulissut perään (ja osa ulisee edelleen) ja heidän elämä ei todellakaan ole mennyt eteenpäin. Ikävä kyllä, saisivat hekin etsiä uusia tuulia, mut ei … jämähdetään (ARGH!)

Mut nyt meen ottamaan ystävät ja uuden vuoden vastaan!

Ap

Vierailija
44/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ekstrovertti ja siksi haluan, että myös kumppanini olisi (aidosti). Ei todellakaan tarvitse joka paikkaan mennä yhdessä. On vaan huijausta mielestäni, kun miestä todellisuudessa kiinnostaa kuitenkin sohva ja telkkari enemmän kuin sosiaalinen elämä.

Niille jotka huutelevat, että ”p*llua ne vaan sulta haluaa”, niin oikeassa olette osan miesrodun edustajien suhteen. Siinähän haluavat, ei ole mun ongelma. En kiinnostu noin yksinkertaisista miehistä.

Kuten alkuun kirjoitin, niin JOKAINEN mies, jonka olen jättänyt on ulissut perään (ja osa ulisee edelleen) ja heidän elämä ei todellakaan ole mennyt eteenpäin. Ikävä kyllä, saisivat hekin etsiä uusia tuulia, mut ei … jämähdetään (ARGH!)

Mut nyt meen ottamaan ystävät ja uuden vuoden vastaan!

Ap

Minä olen ekstrovertti ja sosiaalinen mies. Mutta sinä et vaikutasellaiselta  naiselta jonka kanssa haluaisin lähteä yhtään minnekään.

Vierailija
45/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset isillään vai mummolassa ?

Vierailija
46/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani sinun puolestasi.

Kuulostaa siltä, että olet jäänyt tietynlaiseen looppiin looppaamaan, etkä pääse siitä loopista irti. Tämän jumiin jäämisesi olet itsellesi selittänyt parhain päin, mikä on tietenkin inhimillistä, näin ihmismieli toimii eli kyseessä on suojamekanismi.

Ainoastaan sinä voit auttaa itseäsi, mutta se vaatisi sen että ensin pystyisit myöntämään että sinulla on ongelma. Muut ihmiset voivat toki auttaa sinua eteenpäinpääsemisessä, mutta sinun on tehtävä varsinainen työ. Se ei välttämättä ole helppoa tai kivutonta, mutta voin vakuuttaa että se on kaiken sen vaivan arvoista.

Ensimmäinen askel on se, että pystyisit myöntämään itsellesi ja jollekin toiselle ihmiselle että sinulla on ongelma. Siitä se lähtee. Suosittelen erottautumista ongelman lähteestä, eli suomeksi sanottuna miehistä erossapysymistä ainakin parin vuoden ajan siksi aikaa kun käsittelet ongelmaa.

Vierailija
47/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseksiseksi, olet oikeasti 40? Tässä aloituksessa ei ole mitään uutta oivallusta.

N21

Vierailija
48/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tässä ketjussa seuraavaa. Palstamammoja aina haukutaan, että makaavat vaan sohvalla, mutta ilmeisesti urheileva ja aktiivinenkaan nainen ei ole hyvä. Ja sit tän naiset ei ikinä anna ja nyt kun joku antaa (minusta ihan ok normaalilla tavalla parisuhteessa) niin sekin on huono???

Mikä ois niinkuin se oikea tapa? Kertokaa hyvät miehet

Vierailija
49/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ap:n kuvaileman kaltainen. Silti yhdessäoloa takana jo noin 20 vuotta ja lapsetkin tehtynä. Mutta minua ei haittaa millään tavoin, vaikka mieheni ei ole seuraihminen vaan pikemminkin introvertti, jollainen itsekin olen. Olen vaan tyytyväinen, kun saan lukea, seurata maailman tapahtumia, opiskella ja urheilla yksin. Käyn usein yksin ulkona syömässä, harrastamassa ja laatushoppailemassa, vaikka olen melko pihi. Jos kaipaan seuraa, siihen tarkoitukseen ovat naisystävät. Miestä kiinnostaa lähinnä työnteko kotitoimistossa ja joukkueurheilu. Matkoille ja mökille lähtee mielellään. Varakkaana ja hyvin ansaitsevana hän kustantaa ison osan elämäämme, on rauhallinen, kiltti ja turvallinen kallio elämän tyrskyissä sekä hyvä isä. En muuttaisi hänessä mitään. Minä olen tehnyt vain vähän töitä sekä huolehtinut lapsista ja perheemme muista asioista. Joku ihana enemmän kaverityyppinen mies tässä menisi vielä lisänä. Miehet ovat parasta! Positiivisia, rehtejä, rentoja ja mutkattomia pääsääntöisesti.

Vierailija
50/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika epäempaattiselta ja pinnalliselta.

T. Sinkkunainen myös 40+

Vierailija
51/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta houkuttelevalta. Mua kiinnostaisi rakkaus, tuo sun ehdottamasi toimintamalli ei siis antaisi mitään.

Vierailija
52/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole mikään plussa miehen jatkuva aktiivisuus. Päinvastoin. Suorittavat, levottomat ja paikallaan pysymättömät ihmiset on raskasta seuraa. Vakka kantensa valitkoon.

Vierailija
53/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vit jaksanut lukea kokonaan.

Mä en halua suhdetta enää ikinä.

N51

Vierailija
54/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyöritä miehiä enkä ole seksisuhteissa kevyesti, mutta muuten komppaan aloittajaa.

Halukkaita miehiä on 25 - 70 vuotiaissa minulle 56 vuotiaalle. Ihmettelen itsekin. No olen 50 kg, 90 cm 56 cm 88 cm strategiset mitat. Rypytön.

Mutta kun aina alkava seurustelu vie enemmän kuin antaa. Miehet eiväthemmottele, eivät ymmärrä. Koska olen ahkera, laitan asunnot kuntoon ja kestitsen myös kumppanin lapset ja lapsen lapset.

Mutta... Mitä minä saan?? Vain kuluja. Harvoin muuta.

Siispä kuljen yksin. Onneksi yksi hyvä avioliitto 26vuotta ja lapsia.

Vierailija
55/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vit jaksanut lukea kokonaan.

Mä en halua suhdetta enää ikinä.

N51

Mitä miehet sinussa menettääkään...

Sori, en nyt oikeasti keksi mitään.

Ei menetä mitään.

N51

Vierailija
56/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa vanhaa. Rakkaudessa pettynyt keski-ikäinen ihminen (mies tai nainen) tekee oivalluksia ja ei sitten tarvitsekaan kumppania. Etsikää rauhassa ja kunnolla sitä kumppania. Ei tarvitse tyytyä mihinkään. Ei sitten tarvitse valittaa, että kun miehet tai naiset ovat sellaisia ja sellaisia kun on tarkasti valikoinut hyvän kumppanin itselleen.

Vierailija
57/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 40+ olen onnellinen, ettei mies halua koko ajan viettää aikaa muiden seurassa. Vietämme paljon aikaa yhdessä sekä myös erikseen omien juttujen parissa. Lapset jo teini-iässä, kohta itsenäistyvät. Parisuhde on elämän tärkein suhde, olen alkanut arvostamaan sitä ihan eri tavalla nyt 40+.

Vierailija
58/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pyöritä miehiä enkä ole seksisuhteissa kevyesti, mutta muuten komppaan aloittajaa.

Halukkaita miehiä on 25 - 70 vuotiaissa minulle 56 vuotiaalle. Ihmettelen itsekin. No olen 50 kg, 90 cm 56 cm 88 cm strategiset mitat. Rypytön.

Mutta kun aina alkava seurustelu vie enemmän kuin antaa. Miehet eiväthemmottele, eivät ymmärrä. Koska olen ahkera, laitan asunnot kuntoon ja kestitsen myös kumppanin lapset ja lapsen lapset.

Nämä ketjut opettavat että naiset ovat tottuneet ajattelemaan vain omia tarpeitaan.

Kun naiset ovat nuoria, tämä onnistuu parisuhteessakin. Jos naisen haluaa, on tarjottava tälle mitä tämä haluaa. Vanhempana siten ihmetellään että mikä miehiin on tullut.

Ei mikään, eivät miehet ole koskaan halunneet naisten haluamia asioita. Luettelit niitä juuri: keskitseminen, asunnon laittaminen vimpan päälle, kissanristiäiset, jne. Niitä katsotaan läpi sormien nuoremman naisen kanssa. Myöhemmin ei enää. Naista kyllä tavoitellaan koska seksi kiinnostaa, mutta ei naisen takia nähdä extravaivaa.

Yhtä lailla minä voisin miehenä ihmetellä että minä järkkään autoon kunnon vanteet, puunaan ja kiillotan, miksei naista kiinnosta? Miksei naine lähde kunnolla mukaan harrastuksiin? Miksei kiinnosta mökkireissu ilman turhia mukavuuksia?

Koska kuitenkin olen mies, en ole koskaan tottunut ajattelemaan vain omia tarpeitani. Tiedän että naisella on omansa.

Vierailija
59/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa julistamista!

Vierailija
60/79 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet eiväthemmottele, eivät ymmärrä."

Niin, ja tämäkin on lähinnä naisten juttuja. Hemmottelu.

Miehenä haluaisin että lähdet mukaan kaljoittelemaan mökille sen viinin ja hotellin sijaan, sitten unohdetaan pikku sotkut ja keskitytään harrastamaan seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän