Olen oivaltanut 40+ naisena jotain oleellista parisuhteesta
”Oot kaunis ja kiva.” Tätä saan kuulla miehiltä. Minulla ei ole ollut vaikeaa löytää ihmistä parisuhteeseen eroni jälkeen (jätin juopon miehen).
Miehet jotain tapaan ovat alkuun unelmia - niin alkuun. Sen jälkeen on avautunut miesten perimmäinen luonne, jonka kaavaa yksikään uros ei ole muuttanut.
Alkuun tehdään kaikkea yhdessä (tämä on minulle tärkeää- yhdessäolo ja tekeminen). Urheillaan, käydään ulkona syömässä, pidetään ystäville juhlia, käydään leffassa jne. Pikkuhiljaa mies muuttuu. Haluaa enemmän penkkiurheilla, sosiaaliset kuvioit muiden ihmisten kanssa ei niin kiinnosta. Tähän aina petyn! En usko, että aktiivista ja sosiaalista miestä on edes olemassa! Siis sellaista sosiaalista, joka ei lennä kukasta kukkaan vaan on sosiaalinen vain minun kanssani.
Seksi on hyvää ollut aina. Se on tärkeää minulle, joten sitä sen on oltava myös kumppanille.
MUTTA SE OIVALLUS. En enää halua miestä kumppaniksi, koska sellaista sopivaa ei vain ole. Viihdyn hyvin ystävieni kanssa. Elän rikasta, urheilullista ja mukavaa elämää. Seksiä saan kahdelta vakipetikumppanilta.
Miehet vaan ei enää anna mitään syvällisempään suhteeseen. He luulevat vievänsä minua, mutta eivät kyllä oivalla, että minä käytän heitä hyväkseni. Teen sitä, mitä maailmansivun ovat miehet tehneet. Viilaan linssiin, so simple. Poimin parhaan pois päältä, nautin kun miehet piirittävät minua ja yrittävät hurmata. Silloin heistä on hyötyä siinä sosiaalisessa mielessäkin, tulevat jopa sukujuhliin mukaan ;) Sitten kun alkaa se junnaus ja jupina, niin byebye. Enkä jää kuuntelemaan anelua takaisin (mikä tapahtuu joka kerta).
Yhdessä asiassa poikkean miesten käytöksen suhteen. En missään nimessä halua nuorta miestä, vaikka heitäkin on jatkuvasti liiveihin uimassa. Tapailen 40+ - 60- miehiä ja heitähän riittää. Omien sanojen mukaan juuri eronneita tai eroavia… ihan sama minulle mikä on heidän status, otan ilon irti ja jatkan matkaa.
Naiset! Ilo irti ja elämä omaan haltuun! Tämä on juhlaa!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa pubiruusun elähtäneeltä esiasteelta.
pubiruusu sentään antaa muutamasta tuopista.
AP hinnoittelee piparinsa laskettelureissun arvoiseksi, ehkä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sitten on tämä yksi miestyyppi. ”Tyhjennän pussit..” ”Otatko kakkoseen”.
Voi teitä reppanoita. Ihan sänkyyni asti ei kuka tahansa turhake pääse. Kannattaa käydä Kalliossa, siellä irtoaa helpommin teille surkimuksille. Toki maksua vastaan.Ensin poimin niitä etuja ja yhteistä aikaa miehen kanssa. Par’aikaa olen eräässä suositussa laskettelukeskuksessa laskettelemassa. Illalla mökillä uutta vuotta otetaan vastaan yhdessä ystävien kanssa. Tämä mies, joka on mukana on ollut kuvioissa nyt kuukauden ja vielä mietin onko sen väärti, että päästän sänkyyn.
Minulle tärkeintä on siis yhdessä tekeminen ja harrastaminen menee yksiin. Nyt tänään laskettelu on ollut mahtavaa. Seksi tärkeänä kakkosena, mutta siihen hommaan ei heti vain aleta. Joku taso sentään.
Ap
Eli käytännössä se Kallion miisu tulee miehelle paljon halvemmaksi ja vaivattomammaksi.
Tämä sitä miesten turhaa luuloa itsestään, egon pönkittämistä. Että muka mies aina maksaa, HAH! Siihenkään ei teitä tarvita.
Minä haen nimenomaan aineetonta hyvää eli hyvää seuraa (ikävää, että luetun ymmärtäminen on tätä tasoa siellä päässä). Itse maksan elämäni ja en odota miehiltä mitään lahjoja tms. Tasokas ja sosiaalinen seura on vaatimukseni. Se vaan on liian haastavaa miehille.
Ps. Terveiset minun ja naispuolisten ystävieni maksamalta mökiltä
T. Ap
Jos sinulla on noin mukavaa siellä reissulla niin miksi hengailet täällä?
Minulla on juuri nyt flunssa eli väsyneenä kulutan aikaani palstalla.
Silloin kun nautin olostani oikeassa elämässä niin en tasan kyllä silloin palstaile tai muutenkaan tuijota puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, sitten on tämä yksi miestyyppi. ”Tyhjennän pussit..” ”Otatko kakkoseen”.
Voi teitä reppanoita. Ihan sänkyyni asti ei kuka tahansa turhake pääse. Kannattaa käydä Kalliossa, siellä irtoaa helpommin teille surkimuksille. Toki maksua vastaan.Ensin poimin niitä etuja ja yhteistä aikaa miehen kanssa. Par’aikaa olen eräässä suositussa laskettelukeskuksessa laskettelemassa. Illalla mökillä uutta vuotta otetaan vastaan yhdessä ystävien kanssa. Tämä mies, joka on mukana on ollut kuvioissa nyt kuukauden ja vielä mietin onko sen väärti, että päästän sänkyyn.
Minulle tärkeintä on siis yhdessä tekeminen ja harrastaminen menee yksiin. Nyt tänään laskettelu on ollut mahtavaa. Seksi tärkeänä kakkosena, mutta siihen hommaan ei heti vain aleta. Joku taso sentään.
Ap
Eli käytännössä se Kallion miisu tulee miehelle paljon halvemmaksi ja vaivattomammaksi.
Tämä sitä miesten turhaa luuloa itsestään, egon pönkittämistä. Että muka mies aina maksaa, HAH! Siihenkään ei teitä tarvita.
Minä haen nimenomaan aineetonta hyvää eli hyvää seuraa (ikävää, että luetun ymmärtäminen on tätä tasoa siellä päässä). Itse maksan elämäni ja en odota miehiltä mitään lahjoja tms. Tasokas ja sosiaalinen seura on vaatimukseni. Se vaan on liian haastavaa miehille.
Ps. Terveiset minun ja naispuolisten ystävieni maksamalta mökiltä
T. Ap
Haisee katkeruudelta.
Jostain syystä tuntuu siltä että olet hukassa itsesi kanssa. Lähde yksin seuraavalle reissulle rauhoittumaan ja miettimään kuka sinä olet ja mitä haluat elämältäsi. Käytä suomea mahdollisimman vähän. Ota rennosti. Yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuntuu siltä että olet hukassa itsesi kanssa. Lähde yksin seuraavalle reissulle rauhoittumaan ja miettimään kuka sinä olet ja mitä haluat elämältäsi. Käytä suomea mahdollisimman vähän. Ota rennosti. Yksin.
*somea
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mullekin seksi on tärkeää kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
E ole joko tai vaan sekä että. Kun ap on tyttökavereiden kanssa laskettelemassa, niin on kallion kissojen vuoro ja sitten kun ap tulee takaisin, niin sitten ap:n.
Tuolta se elämä tuntuu 20v miehistä. Tulet 50-60v ymmärtämään, miten kurja vanhuutesi tulee olemaan. Ei lapsia, ei puolisoa, vain yksinäisyyttä kun ystäväsi ovat perheidensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikka olen mies, niin alan olla pikkuhiljaa hieman kateellinen niin kovin tapahtumarikkaalle elämällesi. Aina kun olet litkinyt tarpeeksi halpaa viiniä pahvipakkauksesta, alkaa runosuolesi pukata tarinaa jos jonkinlaista. Olet aiemmin viinipäissäsi pessyt jääkaapin ainakin kolmeen kertaan samana iltana, seuraavassa tarinassa mielikuvitusmies oli kauppareissulla ja sitten seuraava mielikuvitusmies hääräsi iltamyöhällä "omassa verstaassaan" ja nyt olet laskettelemassa. Varohan ettet kaadu sen puhelimen kanssa siellä!
"MUTTA SE OIVALLUS. En enää halua miestä kumppaniksi, koska sellaista sopivaa ei vain ole. Viihdyn hyvin ystävieni kanssa. Elän rikasta, urheilullista ja mukavaa elämää. Seksiä saan kahdelta vakipetikumppanilta."
No tää oli pohjanoteeraus suhteessa otsikkoon, joka lupasi paljon mutta antoi todella vähän. Liekö henkilö myös ihmisenä samanlainen.
Odotin jotain oikeasti sielukasta oivallusta tästä elämästä :(
Vierailija kirjoitti:
"MUTTA SE OIVALLUS. En enää halua miestä kumppaniksi, koska sellaista sopivaa ei vain ole. Viihdyn hyvin ystävieni kanssa. Elän rikasta, urheilullista ja mukavaa elämää. Seksiä saan kahdelta vakipetikumppanilta."
No tää oli pohjanoteeraus suhteessa otsikkoon, joka lupasi paljon mutta antoi todella vähän. Liekö henkilö myös ihmisenä samanlainen.
Odotin jotain oikeasti sielukasta oivallusta tästä elämästä :(
Ap lähti ketjusta, kun tajusi että se on hän jota tässä käytetään hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikka olen mies, niin alan olla pikkuhiljaa hieman kateellinen niin kovin tapahtumarikkaalle elämällesi. Aina kun olet litkinyt tarpeeksi halpaa viiniä pahvipakkauksesta, alkaa runosuolesi pukata tarinaa jos jonkinlaista. Olet aiemmin viinipäissäsi pessyt jääkaapin ainakin kolmeen kertaan samana iltana, seuraavassa tarinassa mielikuvitusmies oli kauppareissulla ja sitten seuraava mielikuvitusmies hääräsi iltamyöhällä "omassa verstaassaan" ja nyt olet laskettelemassa. Varohan ettet kaadu sen puhelimen kanssa siellä!
Usko tai älä, niin keskustelet nyt aivan eri ihmisen kanssa. Minä olin täällä joulun alla ja lähdin jossain vaiheessa pesemään jääkaappia. Puolisoni kolaa tällä hetkellä lunta ulkona. En tiedä, miksi sinulle on vieras ajatus, että palstalle kirjoittavalla naisella olisi puoliso, jolla on omia hommiaan päivän mittaan.
En laskettele, vihaan lunta. En myöskään reissaa kavereiden kanssa vaan joko puolison kanssa tai yksin. En myöskään tapaa tehdä kotitöitä viiniä lipittäen, olen ensinnäkin pikemminkin oluen ystävä ja toiseksi oluttakin juon vasta aikaisintaan päivällistä valmistaessani.
Nimimerkkiä en aio rekisteröidä vain siksi, että joku alkaa kuvitella näkevänsä minut kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n taso ei riitä niihin aktiivisiin miehiin.
Anteeksi? Aktiivinen ei tarkoita sp8rttista, vaikka se teidän mielestä sitä on. Aktiivinen tarkoitraa sit, ettå miestä kiinotaa muukin, kuin sohvalka istuminen, ja urheilun katsominen. Ei ole paljon vaadittu,mutra teidän palstamiesten mielestöhän naiset eivät saisi vaatia mitään m7ehektä, pitäisi riittää, että on uros!
Sinulla ei taida olla lapsia?
40-vuotiailla on noin 5-15-vuotiaita lapsia.
Muuten hyvä, mutta sinuna lopettaisin seksinkin miesten kanssa.
Turhat suutelut, seksi ym lisää vaan turhaa riskiä ja bakteerikuormaa.
50 vuotta täyttäneistä miehistä lähes kaikilla on papilloomavirusta, joka aiheuttaa syöpiä.
Itse en tarvitse miestä yhtään mihinkään. Olen 51-vuotias, kolme aikuista lasta. Erosin 2008.
Älä huoli, en sinua piiritä tai koita hurmata. En yksikkertaisesti koe mitään tarvetta hakea parisuhdetta tai edes läheisyyttä. Työ, harrastukset, kaverit ja lapseni täyttävät kalenterini riittävissä määrin.
Olen huomannut saman, mutta silti mielestäni ap on vähän epäkypsä.
Miehet ovat erilaisia, mutta ylipäätään on kohtuutona odottaa YHDEN ihmisen täyttävän kaikki tarpeet.
Minulla on puoliso romanttista hellittelyä varten, seksileikkejä varten. Hän täyttää tarpeitani seksuaalisella, fyysisellä ja osittain henkisellä osa-alueella. Lisäksi minulla on läheisiä ystäviä joiden kanssa sitten täytän tarvettani mennä, kokea ja seikkailla. Mies on se turvallinen kotisatama jonka kanssa on ne romanttiset treffit, erotiikka ja läheisyys. Tyttökavereiden kanssa sitten käyn tapahtumissa, reissuissa ja juhlissa.
Enhän minäkään ymmärrä esimerkiksi miehen harrastuksesta mitään enkä voi täyttää hänen tarvettaan sen suhteen. Onneksi hänellä on sitä varten oma yhteisönsä. Vaikka meillä on elämässä erilaisia osa-alueita, ei kaiken tarvitse olla väkisin yhteistä. Minä nautin jostain tahollani, hän toisesta jutusta tahollaan ja yhdessä niistä joista molemmat nauttii. Väittäisin jopa, että on terveempää että molemmilla on jotain "omaa" vaikka kuinka oltaisiin suhteessa kuin että väkisin jaettaisiin kaikki.
Mies on todennäköisesti käynyt sen kuukauden aikana naimassa muita naisia.