Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alusvaateliikkeiden toiminta

Vierailija
31.12.2021 |

Vaikka olen köyhä työtön, olen valmis maksamaan kunnollisista rintaliiveistä jopa noin 90 euroa. Kokoni ei ole hankala ja sitä löytyy halvalla myös tavallisista kaupoistakin, mutta vaikka muuten halvatkin vaatteet, joita ostan mm. Prismasta ja Kappahlista kelpaavatkin haluan rintaliiveiltä laatua. Kaipaan kuitenkin laadukasta tuotetta ihan sileänä ja yksinkertaisena perusmallissa ilman mitään turhaa. Vaikka olenkin löytänyt myös huippumerkki Primadonnalta tällaisiäkin rintaliivejä, ihmetyttää se, miten vähän kaipaamiani tuotteita näistä kalliista alusvaateliikkeistä löytyykään.

Monen kerrotaan vieroksuvan alusvaateliikessä asiointia ja käyttävän vääränlaisia rintaliivejä. Kynnys erikoisliikkeessä asiointiin voi olla korkea. Sitten nämä liikkeet ottavat myyntiin mitä ihmeellisempiä, lähinnä erikoistilanteisiin kelpaavia ja turhankin sensuellejä tuotteita kun nimenomaan näillä arkikäyttöön soveltuviksi perustuotteilla voisi kuvitella olevan suurempaakin menekkiä ja näille löytyä tarvetta. Tähän liittyen nämä samaiset liikkeet julkaisevat somen tileiltään turhan sensuelleja kuvia tuotteistaan. Toki kyseessä on selvästi merkin viralliset mainoskuvat ja markkinointimateriaali, mutta näiden käytön sijaan voisivat varmasti julkaista myös kuvan pelkästä tuotteesta tai pukea sen mallinukelle. Useinhan näissä mallikuvissa sensuellia vaikutelmaa pyritään luomaan laittamalla mallille liian pienet rintaliivit.

En ole vielä löytänyt täysin tarpeitani vastaavaa alusvaateliikettä. PK-seudulla asuvana olen tutustunut useampaan liikkeeseen ja todennut Funky ladyn parhaaksi. Wiipurin erikoiskorsetti ja Laras secret ovat tuottaneet vain pettymyksen. Taidan laittaa Funky ladyyn palautetta ja toivoa myyntiin enemmän laadukkaita perustuotteita arkikäyttöön. Kuten sanottua olen jotakin tällaisia tuotteita jo löytänyt, mutta enemmän valinnanvaraa toivoisin.

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne mainoskuvat ovat sinulle ongelma, en oikein tajunnut?

Vierailija
2/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät oikein sopi siihen imagoon, jota nämä liikkeet haluavat välittää. Lisäksi se saattaa nostaa asiointikynnystä entisestään. Alusvaateliikkeet haluavat varmasti ajatella olevansa korkealuokkaisia, hillittyjä, asiallisia ja hieman konservatiivisiakin ja tähän tuollaiset kuvat eivät sovi. Erikseen on sitten ne paikat, aikuisten lelukaupat, josta tuollaisia, eikä niin laadukkaita sensuelleja alusvaatteita voi ostaa. Monet alusvaatekauppojen käyttämät kuvat kun sopisivat paremmin tällaiseen. Alusvaateksuppojen somessa julkaisemien kuvien perusteella Primadonna ei ole tässä pahin, mutta tässä kunnostautuu erityisesti yksi ranskalainen merkki, joku Audeba tai vastaava, jonka tuotteet ovat kaikkea muuta kuin arkikäyttöön soveltuvia ja kuvat todella ”sensuelleja”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät oikein sopi siihen imagoon, jota nämä liikkeet haluavat välittää. Lisäksi se saattaa nostaa asiointikynnystä entisestään. Alusvaateliikkeet haluavat varmasti ajatella olevansa korkealuokkaisia, hillittyjä, asiallisia ja hieman konservatiivisiakin ja tähän tuollaiset kuvat eivät sovi. Erikseen on sitten ne paikat, aikuisten lelukaupat, josta tuollaisia, eikä niin laadukkaita sensuelleja alusvaatteita voi ostaa. Monet alusvaatekauppojen käyttämät kuvat kun sopisivat paremmin tällaiseen. Alusvaateksuppojen somessa julkaisemien kuvien perusteella Primadonna ei ole tässä pahin, mutta tässä kunnostautuu erityisesti yksi ranskalainen merkki, joku Audeba tai vastaava, jonka tuotteet ovat kaikkea muuta kuin arkikäyttöön soveltuvia ja kuvat todella ”sensuelleja”.

Olen siis ap.,enkä mikään konservatiivinen neiti ole. Mielestäni vain korkealuokkaiset, kalliit ja laadukkaina pidetyt alusvaatemerkit ja niiden myynti pitäisi selvemmin erottaa suoranaisesta ”sensuellista” ja halvasta seksuaalisesta sisällöstä, jota on jo kaikkialla.

Vierailija
4/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tämä kuvien liika ”sensuellius” hyvin marginaalinen ongelma ihmisille. Älä mene niiden someen sitten jos haittaa, sillähän siitä pääsee.

Vierailija
5/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi siinä mielessä outoa markkinointia, että kun se pääasiallinen asiakas on kuitenkin nainen, niin eikö sen mainonnan pitäisi miellyttää sen asiakkaan silmää? Eikä sen asiakkaan puolison? Eikä mua ainakaan kyllä se läpinäkyvissä haaruksettomissa bodyissä keikistelevä instababe saa johonkin tietyyn liikkeeseen asiakkaaksi. Ja ihan sama koskee aika montaa muutakin tuotetta, mitä naisen vartalolla myydään. Ei minua ainakaan saa tekemään mitään ostopäätöstä tuotteen puolesta, ehkä enemmänkin etsin sit sen kilpailijan. N50

Vierailija
6/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku muukin on asioinut alusvaateliikeessä ja voi kertoa kokemuksistaan. Ap.

Vierailija
7/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvaatekaupoista saa niin perusalusvaatettakin, että on kiva, jos edes alusvaatteisiin erikoistuneista liikkeistä saa oikeasti naisellisia, sensuelleja ja erikoisempia liivejä. Miksi mainostaa perusliivejä, kun niitä myy niin moni muukin kauppa? Se ei ole hyvää markkinointia.

Vierailija
8/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän sensuelleista alusvaatteita ja hyvä ap, kaunis ja Elegantti ei ole automaattisesti huonolaatuinen ja epämukava. Kannattaa kokeilla joskus.

N54

Vierailija
9/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voin lopettaa alusvaatekauppojen somejen seuraamisen, mutta toisaalta täältäpäin saa myös tietoa uusista liikkeeseen saapuneista tuotteista. Joskus olen jopa nähnyt mieleisen tuotteen ja käynyt sovittamassa. Ei niissä alusvaateliikkeissä jatkuvasti viitsi käydä. Löysin toki muualta netistä pelkkiä tuotekuvia, ei siis mallin päällä olleita kuvia Primadonnan tulevasta mallistosta ja löysin sieltä mieleiseni aika perustuotteita. Täytyy toivoa, että se saapuu myyntiin johonkin seuraamaan erikoisliikkeeseen tai ainakin kysyä, onko sellaista tilattu. Ap.

Vierailija
10/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph liivit hyviä, sokoksesta.

Vierailija
11/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei oikein avautunut 🤣

Eli halutaan hyviä liivejä arkikäyttöön. Miesten iskemisliivit on erikseen.

Vierailija
12/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusvaatekaupoista saa niin perusalusvaatettakin, että on kiva, jos edes alusvaatteisiin erikoistuneista liikkeistä saa oikeasti naisellisia, sensuelleja ja erikoisempia liivejä. Miksi mainostaa perusliivejä, kun niitä myy niin moni muukin kauppa? Se ei ole hyvää markkinointia.

Minun kokoa löytyy vain erikoisliikkeistä, joten en voi hyödyntää perusvaatekauppaa.

Ei ap, mutta jaan ap:n ajatuksen.

Vierailija
13/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä siis ole saatavilla?

Vierailija
14/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit hyvät Triumphit olen juuri Sokokselta ostanut kun on ollut vielä tarjouskampanja voimassa. Jossakin toisessa keskustelussa joku kertoi sovittaneensa juuri Sokoksella alusvaatteita kun joku vieras mies oli ilmestynyt tirkistelemään, eikä tilanteeseen puututtu. Itse en ole Sokoksella tällaiseen törmännyt, mutta alusvaatekaupoissa tällaista ei varmasti tapahtuisi, sillä noissa myyjät todellakin pitävät jöötä. Tietysti alusvaatekaupoissa ei sitten myöskään juurikaan saa katsella rauhassa ja tuntee painostusta ostaa jotakin, mutta en koe, että ainakaan Funky ladyssä olisi pakkomyyty jotain, vaan aivan suoraan on sanottu jos joku sovittaman ei ole sopinut. Ap.

Vierailija
15/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun asiakaskunnasta moni haluaa myös niitä miesteniskemisliivejä, tai mihin tarkoitukseen kukakin niitä ostaa. Pitäähän sitä valikoimaa näyttää heillekin.

Vierailija
16/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkuun lukea ap:n aloitus.

Vierailija
17/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennut Funky ladyn parhaaksi. Wiipurin erikoiskorsetti ja Laras secret ovat tuottaneet vain pettymyksen. tälläinen mainos tällä kertaa, uutuutena muiden liikkeiden dissaus.

Vierailija
18/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä aina suositellaan, mutta eipä ole mun koossani. Tavaratalot tai vaateketjut mistä ihmiset kai yleensä liivinsä ostaa, eivät myy käyttämääni kokoa joten netistä tilaan kaikki, olen tilannut jo vuosia.

En tosin tunnista ap:n ongelmaa, minua ei mainoskuvat häiritse.

Eri

19/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Underkläder online och i butik | Gustaf Mellbin Sverige

Vierailija
20/247 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkuun lukea ap:n aloitus.

Kyllä on luettu. Ap tahtoo itselleen sopivia liivejä, mutta närkästyy kun kaupoissa ja niitten someissa on nättejä malleja seksikkäissä alusasukuvissa. 

Lue vielä kerran.