Mitä ihmettä. Näin kaupassa, kun joku nainen alkoi repeillä nauruun yksiin ollessa.
Kovasti vaikutti vaivaantuneelta ja pyrki piiloutumaan hyllyjen taakse.
Joku mielenterveysongelma?
Kommentit (48)
Herranjumala! Kai soitit ambulanssin?
Sekä nauroi että oli vaivaantunut? Pelkän otsikon perusteella olisin tullut sanomaan, että hänellä oli vain ollut hauska päivä töissä, mutta jos hän piilotteli ja oli vaivaantunut, hänellä ei varmaan ollut kaikki ihan ok.
Tuo kyllä nimenomaan kuulostaa siltä, että kyse on jostain muusta, kuin ns. Hulluudesta.
Hullu höhöttäjä nauraa eikä välitä mitä ympäristö ajattelee.
Tuo vaivaantuminen ja peittely kielii taas siitä, ettei hallinnut itseään. Ehkä jotain hermoston liittyvää...
Oliko sillä kuulokkeet? Kuunteli varmaan jotain hassua juttua.
Enköhän lienee ollut minä. Kuuntelen äänikirjoja tuolla kulkiessani.
Tuli hauska juttu mieleen ja hävetti, kun yksikseen nauroi, koska arveli, että joku ulkopuolinen saattaisi arvella hänellä olevan mielenterveysongelma
Saatoit nähdä minut, koska repeilin tänään itsekseni kaupassa. Mulle käy tosi usein niin, että mieleen tulee joku vanha hauska juttu ja saatan alkaa vahingossa nauramaan ääneen. Tämä on ihan äärimmäisen noloa tietenkin, koska itsekseen naureskelija ei varsinaisesti luo turvallisuuden tunnetta ympärilleen.
Ja ei ole mitään mt-diagnooseja. Onneekana olen sellaiset välttänyt ja toivottavasti elämä pysyy jatkossakin niin tasaisena, etteivät ne kuulu tulevaisuutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä nimenomaan kuulostaa siltä, että kyse on jostain muusta, kuin ns. Hulluudesta.
Hullu höhöttäjä nauraa eikä välitä mitä ympäristö ajattelee.
Tuo vaivaantuminen ja peittely kielii taas siitä, ettei hallinnut itseään. Ehkä jotain hermoston liittyvää...
No mitä ihmettä. Mäki saatan yhtäkkiä revetä nauruun yksikseni, jos muistan jotain hauskaa. Eikä kukaan ole vielä hullun papereita lyönyt kouraan.
Ajatteli itsekseen koronapassitusta ja loputonta rokottamista 😀
Kun alkaa naurattaa ollessaan yksin ja ihmisten ympäröimänä... Ei ole helppoa :D
Kuuntelen podcasteja ja repeilen nauruun tuon tuostakin. Ja saatan siten vaikuttaa seinähullulta.
Joskus olen väsynyt ja muistan jonkin vanhan hauskan tilanteen tai vitsin ja naurahdan. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.
Kauheaa, jos ihmisistä on outoa, jos nauraa yksikseen. Minä olen naureskellut paljon töiden jälkeen kulkiessani kadulla. Minusta ainakin olisi hauska nähdä hyväntuulisia ihmisiä.
Soititko poliisit? Nauraminen julkisella paikalla.
Mullakin kuulokkeet ja usein repeilen milloin missäkin.
Näki sinun kyyläämisesi ja hurjistuneen ilmeesi ja yritti siksi piiloutua ja oli vaivaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Saatoit nähdä minut, koska repeilin tänään itsekseni kaupassa. Mulle käy tosi usein niin, että mieleen tulee joku vanha hauska juttu ja saatan alkaa vahingossa nauramaan ääneen. Tämä on ihan äärimmäisen noloa tietenkin, koska itsekseen naureskelija ei varsinaisesti luo turvallisuuden tunnetta ympärilleen.
Ja ei ole mitään mt-diagnooseja. Onneekana olen sellaiset välttänyt ja toivottavasti elämä pysyy jatkossakin niin tasaisena, etteivät ne kuulu tulevaisuutenkaan.
Voi rakas. Se, ettei sulla ole diagnoosia, ei tarkoita, että olisit terve. Mun turvallisuuden tunne heikkenee just siksi, kun sun kaltaiset ihmiset yrittää kontrolloida itseään ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli itsekseen koronapassitusta ja loputonta rokottamista 😀
Vaikka pyörittelen tuota ajatusta miten päin tahansa, en keksi siitä mitään naurettavaa.
Luin vaan whatsapista meidän sisarusryhmään tulleet viestit, ei hätää 😄
Samaa lääkettä satasella!