Olen N30 ja en ole koskaan harrastanut seksiä.
Onkohan tämä yleistäkin? Teinistä asti sairastanut sos.tilanteiden pelkoa, ahdistusta, olen kiusattu ja todella herkkä luonteeltani. Olen kyllä ollut ihmisten kanssa tekemisissä ja ollut ihastunut, ja ollut parissa parisuhteessakin,mutta seksiin se ei edennyt. En pysty kuvitella itseäni että harrastaisin tunteettomasti jonkun ihmisen kanssa seksiä vain nautinnon takia. Olen rakastunut kerran mutta se ihminen ei rakastunut minua takaisin. Varmaan hänen kanssa olisin voinut harrastaa seksiä jonkun ajan päästä mutta näin ei päässyt käymään. joskus mietin olenko missanut jotain, kun en tiedä mitlä seksi tuntuu ihmisen kanssa.
Kommentit (36)
Tilaa aika joltain seksuaaliterapeutilta .
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan osa menee siihen seksistisen yhteiskunnan asettamaan lankaan, että pitäisi maata pumpattavana myös epämielenkiintoisten ihmisten kanssa, jos ei mielenkiintoista tule vastaan.
Tarkoitit varmaankin: Suurin osa menee siihen seksistisen yhteiskunnan asettamaan lankaan, että pitäisi maata pumpattavana myös epämielenkiintoisten ihmisten kanssa, jos ei mielenkiintoista tule vastaan.
Ja tottahan se on. Kyllä oli nuorena miehenä aika vaikeaa löytää jotain 18-kesäistä tyttöä, etteikö siellä joku ollut jo kololla ehtinyt käymään. Kylkä ne vähemmistöä olivat, jotka olivat ihan koskemattomia, mutta oli niitäkin.
Kuulostaa demiseksuaalisuudelta, mutta voit toki kuulua muuallekin aseksuaalisuuden kirjolle
Ei ole harvinaista. Saisitkohan apua terapiasta? Ei seksin vuoksi mut jos muut ihmiset ahdistaa ja hankaloitaa elämää?
Eiköhän ne kaikki mahdolliset neuvot ole täällä jo tulleet. Itse sinun on kutenkin se päätöksesi tehtävä. Lähde siitä.
Ei sinun tarvitse harrastaa seksiä...tunteettomasti ja pelkän nautinnon takia. Seksistä lienee vaikea nauttia, jos olet täysin tunteeton ihminen. Seksiin sinun on turha itseäsi "pakottaa" jonkun ihmisen kanssa vain sen takia, että näin " kuuluisi tapahtua." Ehkäpä jokunen päivä kohtaat "sen oikean", jonka kanssa seksikin on nautinnollista, ihanaa jne.jne
Minä olen sinua 16v vanhempi nainen, enkä ole ikinä harrastanut seksiä. Taustalla aika paljon samaa taustalla, kuin aloittajalla. Loppuelämääni en aio kokemattomana viettää, joten työstän näitä asioita terapiassa. Ja demiseksuaali olen, joten yhden yön jutut ym. vastaavat ovat pois laskuista.
Seksi on yli ylistettyä kyllä.
N44
Minä olen 40v seksiä harrastamaton nainen, enkä ole koskaan edes seurustellut. Kaikki ei vaan ole parisuhdekelpoisia tai saa seksiä. Ei se jauhamalla mihinkään muutu.
En minäkään ole harrastanut squashia, mutta olen kyllä pari kertaa kokeillut. Samoin keilausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan osa menee siihen seksistisen yhteiskunnan asettamaan lankaan, että pitäisi maata pumpattavana myös epämielenkiintoisten ihmisten kanssa, jos ei mielenkiintoista tule vastaan.
Tarkoitit varmaankin: Suurin osa menee siihen seksistisen yhteiskunnan asettamaan lankaan, että pitäisi maata pumpattavana myös epämielenkiintoisten ihmisten kanssa, jos ei mielenkiintoista tule vastaan.
Ja tottahan se on. Kyllä oli nuorena miehenä aika vaikeaa löytää jotain 18-kesäistä tyttöä, etteikö siellä joku ollut jo kololla ehtinyt käymään. Kylkä ne vähemmistöä olivat, jotka olivat ihan koskemattomia, mutta oli niitäkin.
Mikä tekee sinusta mielenkiintoisemman tai haluttavamman tyypin kuin muista? Ihan yhtälailla ne daamit ovat "pilattuja" sinun jälkeesi. On kerrassaan vastenmielinen ajattelutapa, että nainen olisi jokin omaisuus sinulle.
Olin myös 30v. vielä seksiä harrastamaton. Sittemmin kokemusta on karttunut noin kymmenen miehen verran. Vain yhden kanssa seksi on ollut mahtavaa.
Vaikea sanoa ootko jäänyt jostain paitsi vai et. Ihmiset ovat niin erilaisia. Minä olen jyystänyt 15-20-vuotiaana muutaman (alle 5) yhdenillan jutun, eikä tuntunut juuri mitään. Ei hyvältä, eikä huonolta. En ole koskaan ollut rakastunut, joten rakkausseksiä en ole kokenut. Itse en tunne missanneeni mitään, kun en sen jälkeen ole kenenkään kanssa maannut. Nautintoa saan omin käsin tai lelun avulla, jos sitä kaipaan.
T.V. kirjoitti:
Ei sinun tarvitse harrastaa seksiä...tunteettomasti ja pelkän nautinnon takia. Seksistä lienee vaikea nauttia, jos olet täysin tunteeton ihminen. Seksiin sinun on turha itseäsi "pakottaa" jonkun ihmisen kanssa vain sen takia, että näin " kuuluisi tapahtua." Ehkäpä jokunen päivä kohtaat "sen oikean", jonka kanssa seksikin on nautinnollista, ihanaa jne.jne
Siis täh, miksi peräti 4 alapeukkua? Teistäkö ihmisen pitäisi haluta harrastaa seksiä ilman tunteita?
Tulen hyvin muiden ihmisten kanssa toimeen ja voisin auttaa sinua seksin kanssa. Kuulostat erittäin mukavalta ja ihanalta naiselta. T. Kokenut mies 40v.
Sama ja N34. Olen INTP.
Ei se panemishomma kyllä isommin kiinnostakaan, ainoastaan sosiaalisia paineita asiaan liittyen. En esim enää kehtaa edes etsiä puolisoa, kun en kehtaisi kelleen myöntää, että olen tässä iässä täysin kokematon. Onneksi viihdyn loistavasti itsekseni ja toisaalta sitä seksin harrastamista itsessään en edes kaipaa (vähäiset tarpeeni hoidan omin käsin, kun tarve tulee - helppoa ja vaivatonta). Puolisoa kaipailen toisinaan kyllä, mutta yhtä epäseksuaalisen puolison löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.