Metin blogin mekossa töihiN?
Mitä työpaikallasi sanottais jos saapuisit sinne tuossa mustavalk kukkaminimekossa ja korkeissa koroissa?
Lähtisitkö itse aamulla tuossa asussa töihin?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:40"]Mitä työpaikallasi sanottais jos saapuisit sinne tuossa mustavalk kukkaminimekossa ja korkeissa koroissa?
[/quote]:=DDDDDDDDD
Terv. ratsastuksenopettaja
Mekon kuosi ei miellytä silmääni, mutta tuon mallista mekkoa voisin hyvin käyttää toimistoduunissani sukkiksien kanssa.
Kiva mekko. Samoin kuin se valkoinen pitsinen. Tekis mieli lähteä ostoksille!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:13"]Sanotaanko nyt vaikka niin, että eihän tuo asukokonaisuus menisi läpi missään corporate-ympäristössä, jollaisena Metti "työn" varmasti näkee, tuollaisenaan. Hameen helma on ehkä n. 10 senttiä liian ylhäällä, ja kenkien korot ovat aivan liian korkeat. Ja puhun nyt kansainvälisistä standardeista, Suomessa ollaan rennompia näissä asioissa, mutta muotibloggaajan voisi olettaa pyrkivän toimimaan businesspukeutumisen rajojen sisällä, kun aiheesta postauksen tekee.
[/quote]
No tuota hiukkasen ihmettelin, samaa
Ajattelisivat että voi jestas, miten se on kehdannut tommosilla selluliittireisillä valita tommosen mekon! Unohtanut katsoa vissiin peiliin aamulla
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:40"]Mitä työpaikallasi sanottais jos saapuisit sinne tuossa mustavalk kukkaminimekossa ja korkeissa koroissa?
[/quote]
Olen ollu lähes samoissa mitoissa, mutta en kaittais töihin. Liian lyhyt. Voisin kokeilla kotona sukkahousujen kanssa ja maltillisilla mustilla kengillä.
Töissä tyyliin 1 nainen per 99 miestä, joten suksee olisi taattu ainakin!!!
Entisessä työpaikassani olin päivittäin mekossa ja korkkareissa. Kukaan ei olisi sanonut varmaan mitään, jos olisin tuo mekko päällä mennyt toimistoon. Olisivat pitäneet täysin normaalina.
Eihän tuo ole miniä nähnytkään. Nyt on ap aika ostaa uusi kukkahattu lidlin kevätmallistosta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:51"]Eihän tuo ole miniä nähnytkään. Nyt on ap aika ostaa uusi kukkahattu lidlin kevätmallistosta.
[/quote]
Näin protestoi teinikin. Minulle se olis liian lyhyt ja epävarma
Ei tossa muuta vikaa oo ku että varpaat pilkottaa tolleen rumasti kengistä. Pieni yksityiskohta jota en ymmärrä. Miks naiset käyttää tollasia kenkiä?