Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Metin blogin mekossa töihiN?

Vierailija
18.04.2015 |

Mitä työpaikallasi sanottais jos saapuisit sinne tuossa mustavalk kukkaminimekossa ja korkeissa koroissa?

Lähtisitkö itse aamulla tuossa asussa töihin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa muuta vikaa oo ku että varpaat pilkottaa tolleen rumasti kengistä. Pieni yksityiskohta jota en ymmärrä. Miks naiset käyttää tollasia kenkiä?

Vierailija
22/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:40"]Mitä työpaikallasi sanottais jos saapuisit sinne tuossa mustavalk kukkaminimekossa ja korkeissa koroissa?

[/quote]:=DDDDDDDDD
Terv. ratsastuksenopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon kuosi ei miellytä silmääni, mutta tuon mallista mekkoa voisin hyvin käyttää toimistoduunissani sukkiksien kanssa.

Vierailija
24/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mekko. Samoin kuin se valkoinen pitsinen. Tekis mieli lähteä ostoksille!

Vierailija
25/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:13"]Sanotaanko nyt vaikka niin, että eihän tuo asukokonaisuus menisi läpi missään corporate-ympäristössä, jollaisena Metti "työn" varmasti näkee, tuollaisenaan. Hameen helma on ehkä n. 10 senttiä liian ylhäällä, ja kenkien korot ovat aivan liian korkeat. Ja puhun nyt kansainvälisistä standardeista, Suomessa ollaan rennompia näissä asioissa, mutta muotibloggaajan voisi olettaa pyrkivän toimimaan businesspukeutumisen rajojen sisällä, kun aiheesta postauksen tekee.
[/quote]

No tuota hiukkasen ihmettelin, samaa

Vierailija
26/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki, kiitos!

Vierailija
27/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisivat että voi jestas, miten se on kehdannut tommosilla selluliittireisillä valita tommosen mekon! Unohtanut katsoa vissiin peiliin aamulla

Vierailija
29/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:40"]Mitä työpaikallasi sanottais jos saapuisit sinne tuossa mustavalk kukkaminimekossa ja korkeissa koroissa?

[/quote]

Olen ollu lähes samoissa mitoissa, mutta en kaittais töihin. Liian lyhyt. Voisin kokeilla kotona sukkahousujen kanssa ja maltillisilla mustilla kengillä.

Töissä tyyliin 1 nainen per 99 miestä, joten suksee olisi taattu ainakin!!!

Vierailija
30/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassani olin päivittäin mekossa ja korkkareissa. Kukaan ei olisi sanonut varmaan mitään, jos olisin tuo mekko päällä mennyt toimistoon. Olisivat pitäneet täysin normaalina.

Vierailija
31/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole miniä nähnytkään. Nyt on ap aika ostaa uusi kukkahattu lidlin kevätmallistosta.

Vierailija
32/32 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:51"]Eihän tuo ole miniä nähnytkään. Nyt on ap aika ostaa uusi kukkahattu lidlin kevätmallistosta.
[/quote]

Näin protestoi teinikin. Minulle se olis liian lyhyt ja epävarma