Uskaltaisitko tarjota minulle ilmaisen majoituksen neljäksi yöksi?
Voin hoitaa lapsia, siivota, tehdä ruokaa, muita töitä vastineeksi. Rahaa minulla ei ole tarjota. Olen 22-vuotias, ujohko, hyväkäytöksinen nuori nainen. Voin nukkua vaikkapa patjalla tai vastaavalla. En ole häiriöksi ja voin viettää aikaa muualla päiväsaikaan tarvittaessa. Olen vain nyt tilapäisesti rahattomuuden lisäksi koditon vaikeista tilanteista johtuen.
Kysyn tätä ehkä puoli hypoteettisesti. En edes tiedä, mistä tällaista tosissaan tiedustelisin. Olen vaan aika hädässä.
Kommentit (63)
En. En uskaltaisi.
Jos olisit edes tutun tuttu, niin sitten ehkä.
Anteeksi pienet kirjoitusvirheet, puhelin heittää välejä yhdyssanoihin. ap
Haluaisin uskaltaa, mutta en ehkä uskaltaisi.
Aikamoinen riski olisi ottaa aivan tuntematon yöksi. Riski on myös sinun majoittua vieraaseen paikkaan. Miten olisi joku yömaja. Kai niitäkin aivan siistejä löytyy, kai.
Te, jotka ette uskalla: mikä teidät vakuuttaisi siitä, että voisitte yösijaa tarjota? Mietin tätä nyt tosissani. Olen ihan normaali ihminen siis käsittääkseni, ei mitään merkintöjä rikosrekistereissä/luottotiedoissa tai muissa. Täällä nyt kyselen edelleenkin vähän hypoteettisella ajatuksella, jotta tietäisin, voiko tällaista mahdollisuutta tosissaan edes yrittää. ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]Voisin vaikka ottaakkin. Edellytyksenä että pidät mulle seuraa ja vaikka pelaat jotain mun kanssa.
T. N20
[/quote]
Ja jos siivoat niin tarjoan ruuat myös.
Miksi olet koditon? Onko huumeongelmaa tms?
En taitaisi uskaltaa kun en yhtään tunne
Tuolla aiemmin mainittiin edes tuttavan tuttu. Se voisi vakuuttaa ja mainitsit itse, että mahd. mukaan voisit päivän olla jossain muualla. Sen luen plussaksi ja tietenkin vastikkeeksi työn tekemisen.
Ehkä, jos tapaisin ensin, ettet suoraan majoittuisi. Haluaisin myös tietää, mikä on jatkosuunnitelma, mistä se yösija löytyy neljän yön jälkeen, ettei tule tilannetta, että olisit ollut muutaman yön eikä muuta paikkaa olekaan. Majataloksi en alkaisi ja toisaalta en voisi noin vain heittää uloskaan. Ehkä paras ratkaisu olisi joku hostelli, hätätapauksessa maksaisin ne neljä yötä sinne.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:47"]
Te, jotka ette uskalla: mikä teidät vakuuttaisi siitä, että voisitte yösijaa tarjota? Mietin tätä nyt tosissani. Olen ihan normaali ihminen siis käsittääkseni, ei mitään merkintöjä rikosrekistereissä/luottotiedoissa tai muissa. Täällä nyt kyselen edelleenkin vähän hypoteettisella ajatuksella, jotta tietäisin, voiko tällaista mahdollisuutta tosissaan edes yrittää. ap
[/quote]
Rahattomuutesi saisi epäilemään, että herään ja olet lähtenyt läppärini ja pankkitunnusteni kanssa.
Haluaisin ainakin tietää miksi tarvitset yösijan ja mitä neljän yön jälkeen tapahtuu.
Missä päin olet?
Ottaisin varmaan jos saisin tavata ensin pikaisesti. Olen aika hyvä lukemaan ihmisiä ja luotan ihmisiin. N25
Voisin uskaltaakin pienen "haastattelun" jälkeen.
"vaikeista tilanteista johtuen"
Tarkoittaako se että joku psyko exä on kohta kirveen kanssa ikkunan takana?
Jos peset ikkunat saat olla vaikka viikon, kuin kotonasi. Jääkaappi ja muukin asunto vapaassa käytössä.
Onko ihanteesi insuliinimyrkyttäjähoitaja vai puukolla tuntemattoman vastaantulijan tappanut vai joku muu?
En ottaisi. Sen sijaan voisin maksaa majoituksesi hostellisssa tms. Näköjään jo 25 e/yö saisit yösijan.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:59"]
"vaikeista tilanteista johtuen"
Tarkoittaako se että joku psyko exä on kohta kirveen kanssa ikkunan takana?
[/quote]
Silloin turva- tai ensikoti olisi paras paikka.
Voisin vaikka ottaakkin. Edellytyksenä että pidät mulle seuraa ja vaikka pelaat jotain mun kanssa.
T. N20