Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko tarjota minulle ilmaisen majoituksen neljäksi yöksi?

Vierailija
17.04.2015 |

Voin hoitaa lapsia, siivota, tehdä ruokaa, muita töitä vastineeksi. Rahaa minulla ei ole tarjota. Olen 22-vuotias, ujohko, hyväkäytöksinen nuori nainen. Voin nukkua vaikkapa patjalla tai vastaavalla. En ole häiriöksi ja voin viettää aikaa muualla päiväsaikaan tarvittaessa. Olen vain nyt tilapäisesti rahattomuuden lisäksi koditon vaikeista tilanteista johtuen.

Kysyn tätä ehkä puoli hypoteettisesti. En edes tiedä, mistä tällaista tosissaan tiedustelisin. Olen vaan aika hädässä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka ottaakkin. Edellytyksenä että pidät mulle seuraa ja vaikka pelaat jotain mun kanssa.
T. N20

Vierailija
2/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En uskaltaisi.

Jos olisit edes tutun tuttu, niin sitten ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi pienet kirjoitusvirheet, puhelin heittää välejä yhdyssanoihin. ap

Vierailija
4/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskaltaa, mutta en ehkä uskaltaisi.

Vierailija
5/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen riski olisi ottaa aivan tuntematon yöksi.  Riski on myös sinun majoittua vieraaseen paikkaan. Miten olisi joku yömaja.  Kai niitäkin aivan siistejä löytyy, kai.

Vierailija
6/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette uskalla: mikä teidät vakuuttaisi siitä, että voisitte yösijaa tarjota? Mietin tätä nyt tosissani. Olen ihan normaali ihminen siis käsittääkseni, ei mitään merkintöjä rikosrekistereissä/luottotiedoissa tai muissa. Täällä nyt kyselen edelleenkin vähän hypoteettisella ajatuksella, jotta tietäisin, voiko tällaista mahdollisuutta tosissaan edes yrittää. ap

Vierailija
7/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]Voisin vaikka ottaakkin. Edellytyksenä että pidät mulle seuraa ja vaikka pelaat jotain mun kanssa.
T. N20
[/quote]
Ja jos siivoat niin tarjoan ruuat myös.

Vierailija
8/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet koditon? Onko huumeongelmaa tms?

En taitaisi uskaltaa kun en yhtään tunne

Vierailija
9/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla aiemmin mainittiin edes tuttavan tuttu.  Se voisi vakuuttaa ja mainitsit itse, että mahd. mukaan voisit päivän olla jossain muualla.  Sen luen plussaksi ja tietenkin vastikkeeksi työn tekemisen.

Vierailija
10/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos tapaisin ensin, ettet suoraan majoittuisi. Haluaisin myös tietää, mikä on jatkosuunnitelma, mistä se yösija löytyy neljän yön jälkeen, ettei tule tilannetta, että olisit ollut muutaman yön eikä muuta paikkaa olekaan. Majataloksi en alkaisi ja toisaalta en voisi noin vain heittää uloskaan. Ehkä paras ratkaisu olisi joku hostelli, hätätapauksessa maksaisin ne neljä yötä sinne.

Vierailija
11/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:47"]

Te, jotka ette uskalla: mikä teidät vakuuttaisi siitä, että voisitte yösijaa tarjota? Mietin tätä nyt tosissani. Olen ihan normaali ihminen siis käsittääkseni, ei mitään merkintöjä rikosrekistereissä/luottotiedoissa tai muissa. Täällä nyt kyselen edelleenkin vähän hypoteettisella ajatuksella, jotta tietäisin, voiko tällaista mahdollisuutta tosissaan edes yrittää. ap

[/quote]

Rahattomuutesi saisi epäilemään, että herään ja olet lähtenyt läppärini ja pankkitunnusteni kanssa.

Vierailija
12/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ainakin tietää miksi tarvitset yösijan ja mitä neljän yön jälkeen tapahtuu.

Missä päin olet?

Vierailija
13/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut ap?

Vierailija
14/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin varmaan jos saisin tavata ensin pikaisesti. Olen aika hyvä lukemaan ihmisiä ja luotan ihmisiin. N25

Vierailija
15/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskaltaakin pienen "haastattelun" jälkeen.

Vierailija
16/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaikeista tilanteista johtuen"

Tarkoittaako se että joku psyko exä on kohta kirveen kanssa ikkunan takana?

Vierailija
17/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peset ikkunat saat olla vaikka viikon, kuin kotonasi. Jääkaappi ja muukin asunto vapaassa käytössä.

Vierailija
18/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihanteesi insuliinimyrkyttäjähoitaja vai puukolla tuntemattoman vastaantulijan tappanut vai joku muu?

Vierailija
19/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Sen sijaan voisin maksaa majoituksesi hostellisssa tms. Näköjään jo 25 e/yö saisit yösijan.

Vierailija
20/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:59"]

"vaikeista tilanteista johtuen"

Tarkoittaako se että joku psyko exä on kohta kirveen kanssa ikkunan takana?

[/quote]

Silloin turva- tai ensikoti olisi paras paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme