Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turha palsta kun täällä pitää koko ajan miellyttää naisia

Vierailija
21.02.2026 |

Mitään negatiivista ei saa sanoa naisista. Miehiä kyllä haukutaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja ihmettelen sitä. Mielestäni molemmat sukupuolet ovat yhtä tärkeitä. Yritän kumota noita mainitsemiasi käsityksiä miehistä. Minulla oli hyvä isä, ehkä siitä syystä arvostan miehiä. Itse olen nainen.  

Vierailija
2/14 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään kommenttiini. 

Minulla oli nuoruudessani niin, että vieraita naisia kohtaan oli aina epäluuloja. Se johtuu omasta vaikeasta äitisuhteestani. Ymmärsin asian ilman psykoterapiaa.

Nykyisin tiedän, että on olemassa kaikenlaisia ihmisiä, molemmissa sukupuolissa, ja ettei mitään voi yleistää ja on vältettävä ennakkoluuloja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä?

Vierailija
4/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulilaudalle sitten vain. Ei teitä mulqvisteja tänne kutsuttu alunperinkään. Väkisin tungitte.

Vierailija
5/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tarkemmin. Monissa, ellei jopa kaikissa, naisiin kohdistuviin rikoksiin liittyvissä ketjuissa haukutaan naisia aivan järkyttävillä tavoilla!

Vierailija
6/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman ja ihmettelen sitä. Mielestäni molemmat sukupuolet ovat yhtä tärkeitä. Yritän kumota noita mainitsemiasi käsityksiä miehistä. Minulla oli hyvä isä, ehkä siitä syystä arvostan miehiä. Itse olen nainen.  

Minullakin oli isä, ja siitä syystä en ehkä arvosta miehiä :D 

Mutta joo, olen yrittänyt olla haukkumatta heitä täällä, se ei ole hyvää käytöstä. 

Vierailija
7/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä?

Se on Allu, ja valittaa siitä, kun naiset arvostelee sitä siitä, kun Allu valittaa miten naiset on nirsoja.

Itse on kertonut olevansa velkaantunut ja ylipainoinen.

Vierailija
8/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kaikille.

Vierailija
9/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voit myös mennä pois, jos koet palstan turhaksi. Ihan kaikin mokomin. Se on varmaan win-win.

Vierailija
10/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä?

Se on Allu, ja valittaa siitä, kun naiset arvostelee sitä siitä, kun Allu valittaa miten naiset on nirsoja.

Lisäksi vastaa naisten treffipyyntöihin "MITÄ MEINASIT". Aktiivisesti siis pilaa omat mahdollisuutensa.

Vierailija
11/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, palstan käytännön mukaisesti on noloa vastailla itselleen.

Vierailija
12/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä?

Lisäksi vastaa naisten treffipyyntöihin "MITÄ MEINASIT". Aktiivisesti siis pilaa omat mahdollisuutensa.

Mitä sitten kannattaisi vastata?

Vierailija
13/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti esim keski tai pohjois suomessa asuva keskustalainen/oikeistolainen nainen arvostaa suomalaisia  miehiä. Koska omaa järkevät oikeat mielipiteet.

Sitä sen sijaan ei tee pks asuva äärivasemman aivopesemä punavehreä wokefeministi -ovat täynnä vihaa.

Ja erittäin äänekäs kiukkuinen ryhmä kommentoimaan kaikkea. Samasta kiukkusakista tulee myös siis woke, feminismi, cancel, elokapina, lgbtq-aktivistit, blm, pro-palet ja antifa ja muut terot.

Yhteiskuntakelpoisia he eivät ole.

Vierailija
14/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap tiedät, että tämä palsta EI OLE PAKOLLINEN?

Ei täällä vasten tahtoaan kenenkään tarvitse olla. 

Ja kai ymmärrät senkin, että täällä käy paljon naisia ja harva nyt suoranaisesti ilahtuu, kun sinä täällä päivästä toiseen paasaat miten naiset on: lor*ttoja, huo*rai, leh*miä, nau*toja, sii*deriva*laita, kann'turoita, spe*rmavi*emäreitä jne jen. 

Tuossa vain murto-osa  nimityksistä joita sinä täällä  naisista viljelet aamusta iltaan ja päivästä toiseen. 

Sinun mielestäsi se tietenkin on naisten "miellyttämistä" jos ei niitä saa kokoajan ha*ukkua ja nimitellä :DDDDDDDDDDD

Mee ylikselle, siellä kai saa naisia haukkua mielin määrin. Ai niin  ,mutta tuliko se mak*sulliseksi? ja sulla ei ole rahaa .