Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko tarjota minulle ilmaisen majoituksen neljäksi yöksi?

Vierailija
17.04.2015 |

Voin hoitaa lapsia, siivota, tehdä ruokaa, muita töitä vastineeksi. Rahaa minulla ei ole tarjota. Olen 22-vuotias, ujohko, hyväkäytöksinen nuori nainen. Voin nukkua vaikkapa patjalla tai vastaavalla. En ole häiriöksi ja voin viettää aikaa muualla päiväsaikaan tarvittaessa. Olen vain nyt tilapäisesti rahattomuuden lisäksi koditon vaikeista tilanteista johtuen.

Kysyn tätä ehkä puoli hypoteettisesti. En edes tiedä, mistä tällaista tosissaan tiedustelisin. Olen vaan aika hädässä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos teille apua tarjonneille. Melkein uskomattomalta tuntuu, että joku voisi auttaa. Koska ymmärrän, että epämääräinen pyyntö. Tietenkin voin jutella ja minuun saa tutustua ja "haastatellakin", onhan tämä iso pyyntö. Kunnioitan toisten koteja ja omaisuutta, olen tottunut tekemään kovastikin työtä, joten kaikki kodinhoito ym. onnistuisi ja tekisin mielelläni.
En varmaan itsekään uskaltaisi vetovoimaa ottaa vastaavassa tilanteessa. Siksi kysynkin, mikä edesauttaisi siinä, että minuun voisi tämän verran luottaa? En muuta toivoisi kuin lämpimän yösijan, josta voin maksaa tekemällä työtä tuon eteen.
Voin vaikka tehdä s-postin, jos joku tosissaan halukas auttamaan. ap

Vierailija
42/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ota ihmeessä apu vastaan, tsemppiä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että on auttavia ihmisiä. Meni oikein kylmät väreet lukiessa. Hurjasti tsemppiä ja kaikkea hyvää jatkoon ap ♡

Vierailija
44/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:50"]

Voi kiitos teille apua tarjonneille. Melkein uskomattomalta tuntuu, että joku voisi auttaa. Koska ymmärrän, että epämääräinen pyyntö. Tietenkin voin jutella ja minuun saa tutustua ja "haastatellakin", onhan tämä iso pyyntö. Kunnioitan toisten koteja ja omaisuutta, olen tottunut tekemään kovastikin työtä, joten kaikki kodinhoito ym. onnistuisi ja tekisin mielelläni. En varmaan itsekään uskaltaisi vetovoimaa ottaa vastaavassa tilanteessa. Siksi kysynkin, mikä edesauttaisi siinä, että minuun voisi tämän verran luottaa? En muuta toivoisi kuin lämpimän yösijan, josta voin maksaa tekemällä työtä tuon eteen. Voin vaikka tehdä s-postin, jos joku tosissaan halukas auttamaan. ap

[/quote]

Minä toimisin niin, että sopisin ensin tapaamisen kodin läheisellä juna-asemalla, että saisi hetken tutustua siinä kävellessä. Olen hyvä ihmistuntija ammattinikin puolesta. Haluan auttaa ihmisiä, joita "hyvinvointivaltio" ei ole tavoittanut. Olen saanut elämältä paljon hyvää ja haluan antaa takaisin. T. Se hamppilääkäri

Vierailija
45/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoimaa=ventovierasta.
Hammaslääkäri, laitan varmaankin s-postia piakkoin niin voidaan jutella. En ehtinyt noita vastauksia nähdä ennen kuin laitoin aiemman viestini. Hidasta puhelimella. Ihan tulee itku silmään, kiitos hirveästi jo nyt... ap

Vierailija
46/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Jos kukaan oma sukulaisesi, kaverisi tai tuttusi ei suostu majoittamaan sua pariksi päiväksi niin oletan siihen olevan hyvät syyt.

Vierailija
47/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat apua. Itse en voi ottaa ketään.

Vierailija
48/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:56"]Ei mikään. Jos kukaan oma sukulaisesi, kaverisi tai tuttusi ei suostu majoittamaan sua pariksi päiväksi niin oletan siihen olevan hyvät syyt.
[/quote]

Olen aika introvertti, hyviä ystäviä on, muttei kavereita juurikaan. He ovat minua kuitenkin hetken majoittaneet, nyt vaan on tilanne, että se ei onnistu. Suku on pieni ja etäinen. En haluaisi nyt kaiken kauhean olon keskellä vielä sitäkin miettiä, että kaikki omaa syytäni enkä ansaitsekaan kattoa pääni päälle noille muutamille öille :/ ap

Vierailija
49/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa asuisin lähempänä. Hirveä huoli tuli sun puolesta. Itse sairauslomalla käsi kipsissä, olis mukava ollut saada seuraa koiran lisäksi. Toivottavasti saat asiat kuntoon, tsemppiä <3 N23

Vierailija
50/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi en uskaltaisi ottaa, enkä lasta jättää hoitoosi. Muuten joo.

Vierailija
51/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen naisia majoittanut mutta käytännössä sitten maksu on hoidettu luonnossa. M31

Vierailija
52/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä. Haittaako se ,että olen ollut Niuvanniemessä vankimielisairaalassa hoidossa 30 vuotta kolmesta murhasta tuomittuna?

Nyt olen lääkityksen takia täysin terve.

Vierailija
53/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:29"]Voisin kyllä. Haittaako se ,että olen ollut Niuvanniemessä vankimielisairaalassa hoidossa 30 vuotta kolmesta murhasta tuomittuna?

Nyt olen lääkityksen takia täysin terve.
[/quote]

Nämä on kai olevinaan kovinkin hauskoja, mutta ei kyllä naurata. Mautonta. Olen tosissani hädässä. Soittelen vielä puolitutuillekin ettei tarvitsisi vieraiden hyväntahtoisten ihmisten elämää häiritä. ap

Vierailija
54/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksaako Suomessa hostellitkin 26 egeä?

Vierailija
55/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tätä olekaan kirjoitettu hauskuttamaan.

Äänet kuuluvat nykyisin vain hyvin harvoin,muuten olen ihan ok.

Olen tuomioni istunut ja nyt palannut yhteiskuntaan.

Vierailija
56/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana ketju kun auttavia ihmisiä löytyi ja toivottavasti majoitus onnistuu! :) 

Vierailija
57/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että hamppilääkäri menee nyt nukkumaan ja herää n. 10 maissa. Et ollut vielä ottanut yhteyttä.

Vierailija
58/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:42"]

Siis maksaako Suomessa hostellitkin 26 egeä?

[/quote]

Piti jatkaa. Maksaisin mieluummin yöpaikan kuin ottaisin tuntemattoman luokseni, olen sen verran vainoharhainen. Etkö saa sosiaalivirastosta apua?

Vierailija
59/63 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:47"]Ap:lle tiedoksi, että hamppilääkäri menee nyt nukkumaan ja herää n. 10 maissa. Et ollut vielä ottanut yhteyttä.

[/quote]

Kiitos sinulle! <3 ♡ Huomenissa laitan viestiä, yritän vielä muuta kautta kun hävettää niin kovasti oma tilanne. Ihana ihminen olet. Olen joka tapauksessa huomenna yhteydessä. Hyvää yötä! ap

Vierailija
60/63 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet jonkun tuntemattoman luo, laita osoitetiedot jollekin ystävällesi ja sopikaa tietyt ajat jolloin otat yhteyttä tai muuten hän soittaa poliisit. Ihan oman turvallisuutesi takia. Ja soitat, et tekstaa, että kukaan ei voi esiintyä sinuna. Sopikaa joku turvasana.