Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta, joka ei yhtään pidä juoksemisesta?

Vierailija
17.09.2006 |

Kaverini ihmettelee, kun en tykkää juoksemisesta. Yllimääräisiä kiloja on kyllä sen veraan, ettei olisi kovin viisastakaan juosta mutta aiemmin normaalipainoisenakaan en ikinä tykännyt juoksemisesta. Kaverini mielestä juokseminen on ainoa tapa päästä läskeistä eroon, mikään muu e kohota sykettä muten se.

Itse lenkkeilen kävellen ja käyn erilaisissa jumpissa useamman kerran viikossa. Kyllä siellä tuntuu yhtä lailla sykkeet nousevan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tässä kuulostelen lapsukaisia, jotka hetki sitten menivät nukkumaan.

ap

Vierailija
2/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan kävelemällä ja ruokavaliota tiukentamalla laihtunut 11 kg kolmen kuukauden aikana. Mun juoksutekniikka on jotenkin niin kehno, että tuntuu etten pääse eteenpäin ollenkaan... ripeä kävely sopii ainakin mun motoriikalle ja kropalle huomattavasti paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkijuoksusta kyllä pidän, mutta esim. busseihin, ratikoihin jne juoksemisesta en pidä.

Ap: lenkkijuoksustahan sanotaankin usein, että reipas kävely on tehokkaampaa!

Vierailija
4/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelet rikkoontuu, jalkoihin tulee rakkuloita, ja ylisuuret imettäjän rinnat estävät. Nuorempana kävin juoksulenkillä.

Kävely on usein tehokkaampaa. Paitsi jos jaksaa juosta saman ajan, kuin mitä kävelisi. Yleensä ihmiset vaan juoksee hölköttää saman matkan, mitä kävelisivät, ja ei se sen tehokkaampaa sitten ollutkaan. Säästää tietysti ajassa, ja samat kalorit palaa.

Vierailija
5/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alottaa etanavauhdilla jos haluaa ja vasta sitten nostaa tempoa...

Vierailija
6/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä näin läskille juokseminen sovikaan. Tyydyn sauvakävelyyn ja uintiin. Mielestäni on aivan sama miten liikkuu, kunhan liikkuu. Jos ei tykkää juoksemisesta, ei kannata juosta. Ei sellaista jaksa harrastaa pitkään, mistä ei pidä. Liikunnasta pitää voida nauttia! Juoksemisessa inhoan sitä, että hengästyn kauhean helposti ja tissit hytkyy edes takas :D

Vierailija
7/7 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä suureni vielä lasten saannin jälkeen. Terveydenhoitaja nauroi, kun sanoin, että voisiko saada pienennysleikkauksen, kun vaikuttaa mun elämään liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi