MIKSI TÄÄLLÄ HAUKUTAAN ULKOMAALAISIA?
Järkevä ihminen ei ala noihin ketjuihin edes kommentoimaan mitään.
Kommentit (22)
Ei vaan jotkut jutut ovat ihan jotain yläaste taso kun suorastaan vain haukutaan en puhu raiskausjutuista.
mä ainakin hakun niin paljon kuin haluan kysymättä lupaa miltään kukkahattuämmiltä.
Mäkin haukun niin että kurkkuun sattuu. Niin väärin on ottaa ainuttakaan tietyn läntisen Afrikan valtion elättiä tänne. Argghhh
Somali n pahin rasisti. Kävelin tyttäreni kanssa lähikaupasta kotiin. Nuori somalipoika huusi meille kurkku suorana : vitun huorat. Olin kertakaikkiaan järkyttynyt, samoin tyttäremme.
Miksi ei haukuttasi kun on aihetta. Kyllä niitä kehutaankin kun on aihetta.
Isoisäni eivät taistelleet Suomen itsenäisyyden puolesta jotta somali saisi turvallisen maan jossa vapaasti mellastaa.
Koska palsta on täynnä wt persupatjoja.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:25"]Koska palsta on täynnä wt persupatjoja.
[/quote]tämä
Hei kukkahattutäti ja viherkommari, saako tyttäriäsi sanoa huoriksi? Toki varmaan, sehän on suvaitsevaisuutta ja toki ymmärrettävää kun niillä hätä ( ei ole) omassa maassa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:25"]Koska palsta on täynnä wt persupatjoja. [/quote]tämä
[/quote]
Mikä helvetin "tämä"?? Koitahan kirjoittaa järkevämpi kommentti. Vai jäikö jotain pois?
Asun stadissa. Mä en jaksa uskoa kaupan ulkopuolella huuteleviin neekereihin! Suurin osa näistä jutuista on paksua puppua!!!
Minä rakastan mamuja etenkin tiettyä kansallisuutta, niin kauniitakin ovat kuin prinsessoja ja kuninkaita, ylväitä ja kaiken ansaitsevia. Voisimmeko me tavalliset entiset huonot ja kalpeat suomalaiset muuttaa vaikka Somaliaan ottamaan aurinkoa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:13"]
Mäkin haukun niin että kurkkuun sattuu. Niin väärin on ottaa ainuttakaan tietyn läntisen Afrikan valtion elättiä tänne. Argghhh
[/quote]
Mitä läntisessä Afrikassa on? Somalia ainakin on idässä...
Aha. Kukkahattu viherkommari alapeukutti joten haluaa antaa luvan haukkua huoraksi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:13"]
[/quote]
Mitä läntisessä Afrikassa on? Somalia ainakin on idässä...
[/quote]
juuri itää tarkoitin mutta kihisin kiukusta niin että ilmansuunnatkin menivät sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:51"]
[/quote]
Suksi helvettiin noiden fobioiden kanssa. Esimerkiksi tämä teidän rakastama sana islamofobia. Se ei ole fobia jos ei hyväksy niiden paskoja tapoja ja kulttuuria. Ei meillä mitään ongelmia ole japanilaisten kanssa.
Ai kun on puhuttu mamujen tekemistä raiskauksista,?