Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?

Vierailija
17.04.2015 |

Kertokaa hetkistä, jolloin teille tuli todella tyhmä olo.

Kommentit (224)

Vierailija
41/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin miehen exää hetken ihan järkevänä tyyppinä kunnes vaan tajusin, ettei senlaisen ihmisen kanssa voi jutella oikeastaan mitään.
Eli, valaistuminen, jotkut ihmiset vaan on niiiiin "tyhmän kieroja", että kuvittelevat olevansa "fiksuja" heittämällä jotain piilovittuila / kierrellen kaarrellen heitettyjä pitkän matkan kysymyksiä.
Olin tyhmä, kun pidin tätä ihmistä suht fiksuna.
En pidä enää.
Small talk kunniaan vaikka toinen osapuoli pölöttäis mitä!

Vierailija
42/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:11"]Kun työkaveri katsoi vierestä epäuskoinen ilme naamallaan yrittäessäni saada täkkiä pussilakanaan noin 10 min.
[/quote] Minä en nyt ymmärrä? Mikä tässä on outoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:11"]Kun työkaveri katsoi vierestä epäuskoinen ilme naamallaan yrittäessäni saada täkkiä pussilakanaan noin 10 min.
[/quote]

No varmaan se että siinä toimituksessa kesti 10 min vaikka tuossahan kestää yleensä minuutti tai alle ainakin itsellä. Ja siksi kirjoittaja tunsi itsensä tyhmäksi, got it?? Meneekö sulla helposti varttikin vai?

Vierailija
44/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:11"]Kun työkaveri katsoi vierestä epäuskoinen ilme naamallaan yrittäessäni saada täkkiä pussilakanaan noin 10 min.
[/quote]

No varmaan se että siinä toimituksessa kesti 10 min vaikka tuossahan kestää yleensä minuutti tai alle ainakin itsellä. Ja siksi kirjoittaja tunsi itsensä tyhmäksi, got it?? Meneekö sulla helposti varttikin vai?
[/quote] Luulin, että se täkki oli tässä se juttu ja että en nyt ymmärrä mitä täkki tarkoittaa. Mutta nyt kun sanot, niin onhan 10min aika pitkä aika tuohon toimitukseen. En olisi ilman selitystä tajunnut. Itse asiassa mulle käy useinkin niin, että tajuan jonkin asian vasta seuraavana päivänä jos koskaan. Tää ketju sopiikin mulle kuin nappi silmään.

Vierailija
45/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:24"]

Pidin miehen exää hetken ihan järkevänä tyyppinä kunnes vaan tajusin, ettei senlaisen ihmisen kanssa voi jutella oikeastaan mitään. Eli, valaistuminen, jotkut ihmiset vaan on niiiiin "tyhmän kieroja", että kuvittelevat olevansa "fiksuja" heittämällä jotain piilovittuila / kierrellen kaarrellen heitettyjä pitkän matkan kysymyksiä. Olin tyhmä, kun pidin tätä ihmistä suht fiksuna. En pidä enää. Small talk kunniaan vaikka toinen osapuoli pölöttäis mitä!

[/quote]

Kuulostat katkeralta..

Vierailija
46/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on parhautta. Että naurattaa vieläkin "meen nyt tästä vasemmalta" ja "siellä oli kivi". XDD

Vierailija
47/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:11"]Kun työkaveri katsoi vierestä epäuskoinen ilme naamallaan yrittäessäni saada täkkiä pussilakanaan noin 10 min.
[/quote]

[/quote] Luulin, että se täkki oli tässä se juttu ja että en nyt ymmärrä mitä täkki tarkoittaa. Mutta nyt kun sanot, niin onhan 10min aika pitkä aika tuohon toimitukseen. En olisi ilman selitystä tajunnut. Itse asiassa mulle käy useinkin niin, että tajuan jonkin asian vasta seuraavana päivänä jos koskaan. Tää ketju sopiikin mulle kuin nappi silmään.
[/quote]

Okei eli olet aika tyhmä tapaus.

Vierailija
48/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:11"]Kun työkaveri katsoi vierestä epäuskoinen ilme naamallaan yrittäessäni saada täkkiä pussilakanaan noin 10 min.
[/quote]

[/quote]

Okei eli olet aika tyhmä tapaus.
[/quote] Ihan tosissaanko juuri tässä ketjussa juuri mut haukutaan tyhmäksi? :) Hitaasti usein sytyttää, mutta sellaista se.
Kerran ihmettelin pitkään ja hartaasti uudelle suomenruotsalaiselle kämppikselleni miten pohjanmaalla voi olla lähes kokonaan ruotsinkielisiä paikkakuntia. (olen aina sijoittanut sen itärajalle, karjalann kulmille)
Tilasin maton mittatilaustyönä jaihmettelin kuinka sainkin niin laadukkaan niin halvalla (olin mitannut vahingossa tuumien mukaan).
Ja näitä riittää, terkkuja vain tutuille ;)

Vierailija
49/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tyhmä olo kun vaihdan mielipiteitä mieheni kanssa. Poikkeuksetta tulee fiilis et ei elämä, miten mä olenkaan voinut ajautua naimisiin tuon kanssa?! Mies on nyt tyhmä ja epälooginen keskustelija että tyhmä täytyy itsekin olla että on tullut sille kolme lasta tehtyä. Joskus toivon ettei lapsia olis niin vois vaan häipyä, samoin tein.

Vierailija
50/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 08:46"]

Töissä monet kerrat koputtanu oman vaatekaapin oveen. Eihän sinne sovi rynnäköidä varoittamatta :D

[/quote]

Mitä oikein pidät siellä kaapissa?! :D

Vierailija
51/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin vahingossa vastaantulijoiden kaistalle.

Vierailija
52/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huoltoasemalla töissä,kun asiakkaaksi tuli eräs kylän mustalaisista, hän teki ostoksensa ja tokaisi "hyvää työpäivää", ja minä vastasin "samoin sulle".. Luulikohan että vittuilen>:)

Vierailija
53/224 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:51"]

Kännykkä oli hukassa ja ajattelin että soitan siihen niin kuulen missä se soi.

Joo, soitan millä? (Ei ollut ketään kotona että olisin voinut lainata joltain muulta kännyä)

[/quote]

Minulla oli avaimet hukassa, hajamielisesti ajattelin että täytyy soittaa niihin että löytyisivät...

Vierailija
54/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä asioille kaupungille ja olin jo myöhässä ja tietenkin vielä puhelinkin soi, pukeuduin ja samalla puhuin puhelimeen, kiireellä takki päällä ja saappaat jalkaan ja ehdin kuin ehdinkin bussiin. Bussissa säikähdin kun huomasin että  mulla ei oo hametta ollenkaan vaan pelkät sukkahousut takin alla, kukaan ei tietenkään huomannut mitään kun oli takki lähes polviin mutta tunsin itseni tosi tyhmäksi. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut koko juttu!

Vierailija
55/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin miehelle töihin, ollessani itse lomalla, että pesukone ei toimi. Mies sattui olemaan kahvipöydässä ja kysyi siinä työkavereiden kuullen "onko johto seinässä". Ei ollut. Olen itse insinööri....se johto on yleensä aina seinässä, mutta tuossa oli edellisenä päivänä käytetty koko pesukonetta pois paikoiltaan siivouksen takia. 

Vierailija
56/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrittää kaikkensa estää riitaa ja tukea pahalla mielellä olevaa miestä. Joka sitten kuitenkin suuttuu sadannen kerran, haukkuu ja mököttää monta päivää. Silloin tulee tyhmä olo. Myös samaan asiaan liittyen - kun mies heittää hellämielistä vittuilua ja pistät takaisin hänen omilla sanoillaan ja mies loukkaantuu verisesti. Siitä tulee myös tyhmä olo. Toisaalta myös alkaa naurattaa ja mietin että olenko jossain sketsissä....

Vierailija
57/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:29"]Olen 152cm pitkä, ja useamman kerran on käynyt niin, että kaupanovien liiketunnistin ei ole huomannut minua, ja ovet eivät ole avautuneet. Siinä sitten tamppaat edestakaisin sisällä olevien asiakkaiden ihmetellessä.
[/quote]Mä olen 180 cm enkä aina pääse lidlistä ulos..
[/quote]

Eli sä joudut kyyristelemään ovien edessä, ja me tapit pyörirään ja sahataan siinä?
T: 150cm
[/quote]

Käsi ylös niin ovi aukeaa

Vierailija
58/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hissiin jossa oli joku pariskunta ja he olivat jo painaneet nelosta ja nappiin syttyy sellainen merkkivalo. Minä sitten yritin painaa kolmosta monta kertaa ja ihmettelin miksei se valo syty siihen, kunnes se mies sanoi et"Tämä on kolmas kerros, missä nyt olet" Eli sitten vasta tajusin, että neloseen itsekin piti mennä.

Vierailija
59/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löysin äsken jääkaapista sipsikulhon, jonka olin sinne näppäränä tyttönä laittanut.

Vierailija
60/224 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää:

Yritin ulos kuntosalilta, enkä saanut ovea auki. Kahva ei jotenkin painunut alas. Minuuttien yrittämisen jälkeen menin pyytämään apua kassalta. Kassatyttö tuli kanssani ovelle, painoi ovenkahvaa (joka oli noin 5cm rynkyttämäni kahvan yläpuolella) ja ovi aukesi. Ja joo, aulassa oli melkoisen paljon väkeä.

Kerran lähdin töihin autolla, ja tajusin vasta puolessa matkassa, että lapsi oli edelleen takapenkillä turvaistuimessaan. Ei muuta kuin U-käännös ja takaisin kohti päiväkotia.

Etelänlomalla otin hotellin matkatavarahuoneesta väärän laukun. Huomasin vasta lentokentällä että minulla on väärä laukku, ja silloinkin ainakin 15 minuuttia ehdin kovaäänisesti syyttää muita oman laukkuni varastamisesta, ennenkuin tajusin mitä oli tapahtunut.

Töihin mennessäni kuljin läpi puolen pääkaupunkiseudun, mm kahdessa eri bussissa, niin että hameenhelmani oli jäänyt vyötärönauhan alle ja vain ohuet mustat sukkahousut verhosivat takamustani.

Olen myös lähtenyt yöpuvussa kauppaan.