Suomi on maailmanmestari
Kommentit (24)
Odotit koko yön että mammapalsta aukeaa?
Tänään mä saikutan! Pomolle tiedoksi 👍
Hauska tuo Jatkoaikamaali. Sveitsin pelaaja tuli sopivasti maalivahdin eteen ja kiekko meni hänen jalkojensa välistä maaliin. Peitti näkyvyyden,maalivahti joutui torjumaan summassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Noin 1,5 miljoonaa suomalaista kiinnosti.
Ja aina eniten "ei kiinnosta yhtään" kommentteja tulee jääkiekkoasioihin. Jotain tunnetta siis herättää, kun ei vain ohiteta ketjuja, kuten ihminen yleensä yhdentekevissä asioissa tekee.
Kivaa olla suomalainen! Maailman mestaruus lätkässä ja Malediivien suomalaiset sankarisukeltajat!👍
Hienoa! Monet täällä yritti dissailla, mutta niin se vaan tuli voitto kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "kotiin"? Sinulle vai minulle? Onko Suomi siis palkinnon koti? Epäilen että näin ei ole
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Heitteri on koko yön valvonut että pääsee kommentoimaan aiheeseen josta ei ole kiinnostunut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "kotiin"? Sinulle vai minulle? Onko Suomi siis palkinnon koti? Epäilen että näin ei ole
T. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Noin 1,5 miljoonaa suomalaista kiinnosti.
Ja aina eniten "ei kiinnosta yhtään" kommentteja tulee jääkiekkoasioihin. Jotain tunnetta siis herättää, kun ei vain ohiteta ketjuja, kuten ihminen yleensä yhdentekevissä asioissa tekee.
Aiheuttaa raivon tunnetta kun yksinkertainen kansanosa lähtee taas kaduille riehumaan. Luulevat, että ovat voittaneet jotain vaikka ne on ihan muut jätkät, jotka voitti.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisen ansiosta.
Hieno homma, mutta oikeasti, kuka jaksaa lähteä edelleen torille tämän takia? Mä olisin antanut voiton ihan mielellään Sveitsille, olisivat saaneet ensimmäisensä omissa kotikisoissaan. Muutenkin yö meni vi..ksi auton torvia huudattavien urpojen takia, ilotulituksen ja kännisten ravintolaporukoiden älämölön takia. Hyvää työaamua vaan.
Jaa. Riemuitsin sitä vuonna 1995. Olin lapsi ja oli ensimmäinen voitto.
Se sai Barkovinkin hymyilemään leveästi.