Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?
Kommentit (224)
Olen 152cm pitkä, ja useamman kerran on käynyt niin, että kaupanovien liiketunnistin ei ole huomannut minua, ja ovet eivät ole avautuneet. Siinä sitten tamppaat edestakaisin sisällä olevien asiakkaiden ihmetellessä.
Talvella olimme viemässä autoa katsastukseen, niin mies teki autolle vielä viime hetken viilauksia ennen lähtöä. Hukkasi sitten siinä tohinassa piponsakin, mutta ei palannut enää sisälle hakemaan uutta, kun oli jo vähän kiire. Katsastusmies kun avasi konepellin, niin siellähän ensimmäisenä keikkui se kadonnut tupsupipo moottoria lämmittämässä.
Tää tapahtuu päivittäin!mulla on varmaan huono kuulo tai kaikki oikeasti sössöttää epämääräisesti mutta monta kertaa päivässä joudun kysymään "mitä"... Sitten kun olen kysynyt mitä kolme kertaa niin en kehtaa vielä neljättä kertaa ja sitten aina vaan hymähdän ja hymyilen tai nolona käännyn. Se ilme kun toinen kattoo mua että miks toi akka tossa hymyilee kun kysyin siltä jotain.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:58"]
Kotiin tullessani painoin hissin nappia, siihen syttyi valo, mutta sammui saman tien. Painoin uudelleen, mutta valo sammui taas. Ärtyneenä ja väsyneenä rämppäsin nappia vielä monta kertaa, totesin hissin olevan rikki ja valmistauduin jo henkisesti kiipeämään kauppakassien kanssa viidenteen kerrokseen. Sitten tajusin että hissi olikin jo alimmassa kerroksessa, senkun vaan avais oven ja astuis sisään... Kyseessä vielä lasiovinen hissi, että varmasti näkee että hissi on oikeassa kerroksessa.
[/quote]
mä painan monta kertaa viikossa hissin nappia vaikka se on jo siinä, samoin painan aina ylhäällä yläkerroksen nappia ja alhaalla katutason nappia ja ihmettelen, kun hissi ei liiku.
Poikaystäväni sanoi haluavansa isona jalkalampun kotiinsa, iski aivan totaalinen blackout, enkä saanut mieleeni mikä on jalkalamppu, joten kysyin vain "ai sellainen mikä sytytetään jalalla?". Heti tämän sanottuani tajusin että mikä se jalkalamppu oikein on...
Olen yrittänyt kirjautua verkkopankkitunnuksilla facebookkiiniin, unohtanut auton kaupan pihalle ja kävellyt kotiin ja laittanut maitotetran tuttipullon sijasta mikroon. Kyllä rätisi kivasti...
Katsoin uuden poikaystäväni kanssa jalkapalloa tv:stä (ekaa kertaa ikinä, jalis ei oo ikinä kiinnostanut) ja kysäisin sitten ääneen tohkeissani: Mitä noi keltapaitaiset sielä seassa juoksee?! Sain takaisin todella pitkän ja hämmästyneen katseen ja vastauksen: Ne on tuomareita..... Ai maailma kun nolotti!! Yritä siinä sitten esittää fiksua uutta tyttöystävää :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:23"]Joskus huomannut koulussa, että mulla on tohvelit jalassa.
[/quote]
No sehän on vaan muotia. Mitä sitä turhaan häpeilemään. ;-)
Olin Hakaniemessä Ympyrätalon S-marketin kassalla, maksoin ostokseni normaalisti ja sanoin automaattisesti kassalle lopuksi "kiitos, en tarvii kuittia, moimoi". Tässä ei sinänsä olisi mitään pahaa, mutta olin asioinut itsepalvelukassalla.. Kyllä, takanani oli jonoa.
Kaveri oli hukannut puhelimensa ja lähti etsimään tätä kotoaan. Meni joku 20min niin hän soittaa minulle ja eka asia mitä sanon , "No löysitkö sun puhelimen???"... siinä tuli vähän tyhmä olo :D
Mäkin moikkasin tänään Ikean itsepalvelukassaa mennessäni maksamaan ostoksiani :) Luulin kyllä moikkaavani myyjää, joka siinä vieressä sääti jotain jonkun kansion kanssa mutta hän ei vastannut, niin jäi kyllä muille sellainen mielikuva, että sitä automaattia moikkasin.
Eräässä baarissa oli pikkuruinen wessa. Wessassa ei ollut naulakkoa ja lattia oli märkä, joten en halunnut laskea kankaista laukkuani sinne. Fiksuna tyttönä nakkasin laukun lavuaariin, ja samassa vesi alkoi suihkuta automaattihanasta suoraan avonaiseen laukkuuni... Hemmetin liiketunnistimet; toimivat aina silloin kun niiden ei tarvitsisi :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:06"]Olen töissä sairaalassa ja unohdin vaihtaa kengät, niin lähdin kävelemään pysäkille pelkissä crocseissa talvella:D
[/quote]tää on varmaan sattunu kaikille mut päikodista lähtee kävelemään sinisissä muovipusseissa...
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:29"]Olen 152cm pitkä, ja useamman kerran on käynyt niin, että kaupanovien liiketunnistin ei ole huomannut minua, ja ovet eivät ole avautuneet. Siinä sitten tamppaat edestakaisin sisällä olevien asiakkaiden ihmetellessä.
[/quote]Mä olen 180 cm enkä aina pääse lidlistä ulos..
-Yläasteella olin lähtenyt kouluun eriparikengissä ja huomasin sen vasta välitunnilla. Aamulla olin vähän pohtinut, että miksi toinen kenkä tuntuu erilaiselta, kuin toinen. En kuitenkaan ollut siinä pyörällä sotkiessani tarkistanut asiaa.
Lisää! :D