Uusivuosi yksin
Kommentit (27)
Nää juhlat on pahinta mulle yksinäisyyden kannalta. Kavereilla jo omat perinteet omien kavereiden kanssa, ite jääny näistä ulos. Muuten en koe itseäni yksinäiseksi, mutta aina tällaisina "erityisinä" onnen hetkinä olen jäänyt yksin. Onneksi näitä ei ole kovin monia: uv, vappu, juhannus ja joulu. Hukutan yleensä itseäni töihin niin en huomaa ajan kulumista.
Katon telkkaria, syön pitsaa, hoidan eläimiä, käyn kävelyllä, huitasen pari drinksua huiviin ja menen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nää juhlat on pahinta mulle yksinäisyyden kannalta. Kavereilla jo omat perinteet omien kavereiden kanssa, ite jääny näistä ulos. Muuten en koe itseäni yksinäiseksi, mutta aina tällaisina "erityisinä" onnen hetkinä olen jäänyt yksin. Onneksi näitä ei ole kovin monia: uv, vappu, juhannus ja joulu. Hukutan yleensä itseäni töihin niin en huomaa ajan kulumista.
Tiedän tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko kiltin miehen syli?
Kelpaa. Ja kiltin miehen kulli :p
Kilttinainen
Vierailija kirjoitti:
Moni kaipaa sääliä yksinäisyyteen. Minä kutsuin yksinäisen naapurin monena jouluna ja uutena vuotena meille. Ei kertaakaan tullut, kun meni mieluummin äidin luo katsomaan raketteja. Enää en kutsunut. Vaikka vieläkin kehtaa valittaa yksinäisyyttään. Itse on yksinäisyytensä valinnut, vaikka hän kyllä näkee sen jotenkin muiden vikana ja maailman vikana.
Ette kaivanneet nyt tätä, mutta jos tuntuu siltä, että ette saa ymmärrystä yksinäisyydellenne, niin sille on jokin tällainen selitys.
Ostin pullon shampanjaa ja suklaalonvehtirasian ja aion katsoa leffoja illan.