Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen kirsikkatomaatti

Vierailija
28.08.2026 |

Senkin maku huonontunut, ennen olivat makeita ja hyviä, nykyisin yhtä kitkeriä ja huonoja kuin koko Suomi, tarttuu nykymeno myös vihanneksiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ja kallista 

Vierailija
2/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon vuodenajasta. Vihannekset kun eivät tule mistään tehtaan liukuhihnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon vuodenajasta. Vihannekset kun eivät tule mistään tehtaan liukuhihnalta.

No voi helvettiä, kesälläkin ovat olleet helvetin kamalia. 

Vierailija
4/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, onko joku tomaatti makea vai ei, riippuu lajikkeesta. Mä ostin just paikallisesti viljeltyjä kirsikkatomaatteja ja ne olivat makeita ja suussa sulavia. 

Vierailija
5/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä AINA valita.

Vierailija
6/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista kun tulee vaan huonoja ohjelmia.  Eivät osaa kaupassa edes laittaa kapulaa ostosten perään.  On se kumma kun kassajonossa ei osata käyttää pikamaksua.  Kylläpä oli huono sää koko kesän vaikka meteoriitti LUPASI hyvää säätä.

AP.

Vierailija
7/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helvettiä, kesälläkin ovat olleet helvetin kamalia. 

Ei se kesä aina takaa sitä hyvyyttä. Itseasiassa kasvihuoneessa kasvatetut voivat olla parempia.

Vierailija
8/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, onko joku tomaatti makea vai ei, riippuu lajikkeesta. Mä ostin just paikallisesti viljeltyjä kirsikkatomaatteja ja ne olivat makeita ja suussa sulavia. 

Lajikkeet ovat suomalaisia ja huonoja.

Vierailija
9/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä AINA valita.

Mix persettäsi syyhyää, ota yhteys lekuriin.

Vierailija
10/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sinä suomalaisena olet kehnoista kehnoin.

Vierailija
11/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista kun tulee vaan huonoja ohjelmia.  Eivät osaa kaupassa edes laittaa kapulaa ostosten perään.  On se kumma kun kassajonossa ei osata käyttää pikamaksua.  Kylläpä oli huono sää koko kesän vaikka meteoriitti LUPASI hyvää säätä.

AP.

Mitä äitisi sai hooraamisesta ?

Vierailija
12/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa sanoa, onko kyseessä suomalaiset vai ulkomaiset lajikkeet, kun pakkauksessa ei useinkaan lajiketta lue. Nämä läheisessä ammattikoulussa kasvatetut olivat joka tapauksessa erittäin hyviä. Luulenpa, että makeus saattaa olla yhteydessä heikompaan kuljetuskestävyyteen. Nämä olivat ainakin ohutkuorisia.

Vierailija
13/13 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko maistanut SUOMALAISTA tuorekurkkua, se vasta kamalaa onkin, olen kuullut, että noissa kasvihuoneissa työskentelee ulkomaalaisia, johtuiskohan siitä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi