OUMAIGAAD! PALSTAILUNI KOKI JUURI JÄRISYTTÄVÄN MULLISTUKSEN!
NIMITTÄIN HUOMASIN JUURI, ETTÄ VIESTIN VOI LÄHETTÄÄ MYÖS PAINAMALLA ENTTERIÄ!!! EI PERKELEEN PERKELE, AINA OLEN PAINANUT TUOTA LÄHETÄ-NAPPULAA, MUTTA VOIKIN PAINAA ENTTERIÄ!!!
EI PERKELEEN PERKELE MIKSEN OLE AIEMMIN HOKANNUT!!!
ENTTERIÄ PAINAN SIIS NYT KUNHAN NAPUTAN NUO VITTUMAISET NUMEROT TUONNE LUUKKUUNSA.
Kommentit (56)
Mä pidän siitä liikennevalonapin äänestä. Painan aina vaikka joku oiskin jo painanut. T. mamma 35 v
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:03"]
Mä pidän siitä liikennevalonapin äänestä. Painan aina vaikka joku oiskin jo painanut. T. mamma 35 v
[/quote]
Ihanaa että ihmiset säilyttää miehen lapsekkuutensa läpi elämän.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:03"]
[/quote]
Ihanaa että ihmiset säilyttää miehen lapsekkuutensa läpi elämän.
[/quote]
Siis piti kirjoittaa pienen mutta mistä ihmeestä tuo miehen siihen tuli? Taisin ajatella muuta tai jotain. Nyt kyllä naurattaa liikaa :DDD
Hei, ap! Vaikutat hauskalta tyypiltä :D
Toivon kuitenkin, ettet pääse vierailulle ydinvoimalan kontrollihuoneeseen tms :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:56"]Se toisaan toimii, WOOHOOOO!!! xD
[/quote]
Totesit näin ja sitten painoit enteriä? Hmmmmm...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:17"]
Hei, ap! Vaikutat hauskalta tyypiltä :D
Toivon kuitenkin, ettet pääse vierailulle ydinvoimalan kontrollihuoneeseen tms :D
[/quote]
Kiitoksia! Joo, ei mua tollaseen paikkaan. :D Sehän vasta oliskin kiinnostavaa, jos napeista tapahtuis jotain, muttei tietäis että mitä. Miten voi muka olla kokeilematta...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:58"]
Lyön vetoa, että sä olet se vittumainen tyyppi joka rynnii joka paikkaan talloen mummot ja muut sujakasti liikkuvat jalkoihinsa saadakseen PAINAA NAPPIA.
[/quote]
Sujakasti?
THING