Te joilla on nyt lieväoireinen korona
Millaisia oireita teillä on? Olen tuplarokotettu ja flunssa (tai korona) iski. Kotitestit on loppu joka paikassa ja testiin pääsee vasta ensi viikolla.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Perheen isä sairastui vakavaan koronaan (rokotettu),
Äiti ei rokotettu,ei koronaa.
Tytär ei rokotettu,teini-ikäinen,ei koronaa.Perhe vietti aikaa positiivisen testin ja vahvan altistuksen vuoksi samassa asunnossa aikaa,8 sairastetun päivän jälkeen perheen isä joutuu sairaalaan,tehoyksikön piiriin.
Altistuneet määrätään toistamiseen testiin,ei koronaa.
Miten voi olla mahdollista?
No näin se meni meilläkin, sillä erotuksella, että kahdesti rokotettu mies ei joutunut sairaalaan. Mutta siis rokottamattomat aikuinen ja lapsi eivät edes saaneet tartuntaa, vaikka täysin normaalisti elettiin yhdessä se 10 vrk karanteeni. Tosi reilua, jos jatkossa mies on karanteenissa vain 5 vrk ja minä saan taas istuksia kotona sen 10 vrk terveenä, koska rokottamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen isä sairastui vakavaan koronaan (rokotettu),
Äiti ei rokotettu,ei koronaa.
Tytär ei rokotettu,teini-ikäinen,ei koronaa.Perhe vietti aikaa positiivisen testin ja vahvan altistuksen vuoksi samassa asunnossa aikaa,8 sairastetun päivän jälkeen perheen isä joutuu sairaalaan,tehoyksikön piiriin.
Altistuneet määrätään toistamiseen testiin,ei koronaa.
Miten voi olla mahdollista?
No näin se meni meilläkin, sillä erotuksella, että kahdesti rokotettu mies ei joutunut sairaalaan. Mutta siis rokottamattomat aikuinen ja lapsi eivät edes saaneet tartuntaa, vaikka täysin normaalisti elettiin yhdessä se 10 vrk karanteeni. Tosi reilua, jos jatkossa mies on karanteenissa vain 5 vrk ja minä saan taas istuksia kotona sen 10 vrk terveenä, koska rokottamaton.
Jatkossa mies ei ole lainkaan karanteenissa koska on sairastanut koronan.
Minulla oli juuri testattu korona, oireisiin kuului myös makuaistin menetys joten sen täytyi olla deltaa. Muita oireita oli: kuume (38), nuha, limaa kurkussa, päänsärky ja huono olo. Kuiva yskä jäi muiden oireiden loputtua.
Pojallani se oli jo toistamiseen. Nyt odotellaan että omikron iskee seuraavaksi molemmille. Itselläni 2 rokotetta ja poika on ehtinyt saamaan vasta yhden ennen näitä tartuntojaan.
Anteeksi huutelen täältä sivusta, mutta olispa hiton hienoa ollut saada lieväoireinen korona. Olen triplarokotettu ja täällä vedän happiviiksillä lisäilmaa, joka paikkaan sattuu niin että vedet kihoaa silmiin, jos joku koskee. Kuume pysyy tosin kohtuuden alle 38. Vessaan rollaattorilla, mikä on kivaa astmaa lukuunottamatta terveenä nelikymppisenä. Sanoivat, että ilman rokotuksia olisin kuollut.
Nyt voiton puolella, koska kaksi päivää sitten vietiin tuolilla vessaan. Tsemppiä lieväoireisille, olette onnekkaita!
Kurkku oli pari päivää kipeä. Ei kuumetta, mutta ekana päivänä oli hetken kuumeinen olo. Jalkoja särkee pienesti välillä (en välttämättä edes huomaisi sitä ellen tarkkailisi koronaoireita). Kolmesti rokotettu.
Sairastin syyskuussa. Pari päivää tuntui siltä, että on vähän lämpöä, mutten mitannut. Aivastutti paljon ja kurkku oli karhea. Pidin kolme päivää sairaslomaa ja sen jälkeen menin jatkamaan remonttihommia, koska kohteessa ei ollut muita töissä. Rokotuksia ei ole. Ikää 62 vuotta.
Karanteeni ohi.Vielä vähän kuivaa yskää.Päänsärkyä tulee välillä.Säikähdyksen toi alussa se miten nopeasti hengästyi kotona.Nyt jo voiton puolella.Kahdesti rokotettu.Onneksi muut perheenjäsenet eivät saanneet tätä.
Kauan teillä oireet kesti ja koska menitte töihin? Itsellä on nyt viikko sairastamista takana ja edelleen särkee jalkoja ja hartioita. Aivastuttaa myös.
Perusterve nainen, 38v, kaksi rokotetta.
Kuumetta (37-39) nelisen päivää putkeen, hengenahdistusta, tukkoisuutta, maku- ja hajuaisti poissa, kuiva/kumea yskä, aivosumu, käveleminen sattuu ja kroppa lyijyä. Vessassa käyminen tuskaa.
En tiedä, onko kyseessä lievää, keskilievää vaiko normaalia, mutta mietin vain mikä olisi olo ilman rokotuksia tai ylipainoisena...
Just nyt koronassa, olen rokottamaton. Oireina kurkkukipu, kuiva yskä, lievää päänsärkyä, nyt jo muuttumassa räkätaudiksi ja nokka vuotaa. Muuten olo mitä mainioin
3 rokotetta, ihan pieniä flunssaoireita, vähän lihaskipua ja kipeät silmät.
Mulla oli niska- ja päänsärkyä, lämpöä 37-37,5 astetta. Meni päivässä ohi. En ole rokotettu.
Siten, että jokaisella on yksilöllinen vastustuskyky jokaiselle muullekin infektiolle! Osa sairastuu herkästi ja osa porskuttaa vaan ilman koronaakin. Yhden esimerkkiperheen kautta EI voi yleistää yhtään mitään rokotteiden vainutuksesta. On kuitenkin valtavia otoksia ulkonaikta, jossa selvästi enemmän tehohoidossa on rokottamattomia kuin rokotettuja. Uskon niitä tutkimuksia ja myös Suomen tehohoitolääkärien lausuntoja mediassa. Heillä ei ole mitään syytä valehdella työstään.