Harmittaa ettei E-kuppia löydy
Miksi rintsikat loppuu D- kuppiin? Mulla ei mielestäni oo edes mitkään silmäänpistävän isot rinnat ja harmittaa ettei noista perusliikkeistä löydy rintsikoita. :( Change esim. jo paljon kalliimpi. Vinkkejä?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:06"]No höh, minä olen löytänyt E-kuppeja mm. Citymarketista, Prismasta, Anttilasta ja Sokokselta. Juuri ostin Citymarketin alekorista urheiluliivit kokoa 75E hintaan 8 euroa. [/quote] On muuten varmaan superlaadukkaat urheiluliivit.. [/quote] Laatua ei halvalla saa. Itse en isorintaisena ikinä ostaisi mitään halpisliivejä, koska ne eivät tue tarpeeksi ja löystyvät käytössä nopeasti. Siksi ostan mieluummin harvemmin, mutta laadukkaampia ja kalliimpia liivejä.
[/quote]
Ihme yleistys taas, ettei alesta voisi löytää laatua. Itse tarjoushaukkana kyttäilen aina aletankoja, ja olen varmaan kaikki urheiluliivini ostanut noin puoleen hintaan. Miten se laatu siitä laskee, että myymättä on jäänyt yksi pari ja siihen on lätkäisty alennusprosentti?
Suosittelen lämpimästi!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:06"]No höh, minä olen löytänyt E-kuppeja mm. Citymarketista, Prismasta, Anttilasta ja Sokokselta. Juuri ostin Citymarketin alekorista urheiluliivit kokoa 75E hintaan 8 euroa. [/quote] On muuten varmaan superlaadukkaat urheiluliivit.. [/quote] Laatua ei halvalla saa. Itse en isorintaisena ikinä ostaisi mitään halpisliivejä, koska ne eivät tue tarpeeksi ja löystyvät käytössä nopeasti. Siksi ostan mieluummin harvemmin, mutta laadukkaampia ja kalliimpia liivejä.
[/quote]
Ihme yleistys taas, ettei alesta voisi löytää laatua. Itse tarjoushaukkana kyttäilen aina aletankoja, ja olen varmaan kaikki urheiluliivini ostanut noin puoleen hintaan. Miten se laatu siitä laskee, että myymättä on jäänyt yksi pari ja siihen on lätkäisty alennusprosentti?
[/quote]
Ihan vaan sitä, että laadukkaita liivejä ei saa edes alesta noin halvalla. Siis urheiluliivejä. Tuskin niissä on ollut mitään 80 prosentin alea .
Lindexillä Diva merkin liivit on hyviä. Minulla vain D kuppi, mutta ovat oikein tukevat ja pukevat. Nyt näytti olevan myynnissä valkoisia jossa mustaa pitsiä. Jotain n. 25 euroa maksaa. En tiedä mihin kokoon asti niitä oli, mutta aika kookkaita muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:54"]Lindexillä Diva merkin liivit on hyviä. Minulla vain D kuppi, mutta ovat oikein tukevat ja pukevat. Nyt näytti olevan myynnissä valkoisia jossa mustaa pitsiä. Jotain n. 25 euroa maksaa. En tiedä mihin kokoon asti niitä oli, mutta aika kookkaita muistaakseni.
[/quote]
Siis liivit ovat pukevat.
Voit vain kuvitella, kuinka epätoivoista on etsiä kivoja ja varsinkin sopivia liivejä, kun kuppikoko on vähintään G ja ympärysmitta alle 80. Liiviliikkeissäkin kyselevät sitten lisätietoja millaiset haluaisin, johon saa huokaista " kunhan löytyisi edes yhdet", kun aina ei löydy ainoaakaan.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:32"]
[/quote]
[/quote]
Ihan vaan sitä, että laadukkaita liivejä ei saa edes alesta noin halvalla. Siis urheiluliivejä. Tuskin niissä on ollut mitään 80 prosentin alea .
[/quote]
No totta helvetissä voi saada. Kyllä on taas sut hyvin aivopesty. Kuppikokoni on 75G-H ja olen 40v., kaksi lasta imettänyt. Rintaliivejä on varmaan noin 40. Joukossa on Frejaa, Marliesia, Lindexiä, Curvy Katea, Stoccan ja Sokoksen jne. liivejä. Todella monenhintaisissa on hyvänlaatuisia.
On muuten harhaluulo ja jo vanhentunut uskomus, että rinnat pysyvät kiinteinä sillä, että pitää jatkuvasti erittäin tukevia liivejä. Toki tätä harhaluuloa rintaliivikauppiaat mielellään ylläpitävät. Minulla on sekä kalliita että halvempia ja kun vain istuvat niin tukevat. Olen kuitenkin myös paljon ilman liivejä - ja juoksen t-paitaliiveissä, joiden päällä on napakka toppi. Rinnat ovat yhä kiinteät, eivät kummemmin roiku.
Teekuppeja löytyy monesta kaupasta.
Espritiltäkin oon löytänyt