Mies ei käy suihkussa
Käy n. kerran kahdessa viikossa, joskus harvemmin. Hampaita pesee sitäkin harvemmin... Vaatteet ja kalsarit vaihtaa suihkussakäynnin yhteydessä. Haluaisin halailla ja pussailla sitä, mutta suoraan sanottuna alkaa vähän inhottaa se haju ja ne likaiset vaatteet, vaikken mikään hienostelija olekaan.
Ja tänään se oli selvästi runkannut, koska haisi ihan spermalta ja mustalla paidalla oli valkoisia tahroja, eikä ne varmastikaan ole hammastahnaa...
Kommentit (17)
Ääh. mun mies käy kyllä suihkussa, mutta hampaitten ja naaman pesu aina jää... En pysty pussaaman kun haisee. Minä käsken aina mennä pesulle ja ukko tottelee
Mulla ei olis kyllä sydäntä käskeä suihkuun. Mä ainakin traumatisoituisin jos mies mulle sanoisi että haisen tai että tukka on likainen tms.
Ap
No sano sille! Onko se mielenterveysongelmainen tms? Eihän tuo ole normaalia. Ei tule traumaa normaalille ihmiselle tuosta!
Hyi hitto. En pystyisi olemaan tuollaisen ihmisen kanssa läheisessä kanssakäymisessä. Onko miehellä jokin mielenterveysongelma? Sellainen voi oireilla huonona hygieniana.
Kannattaa ottaa puheeksi. Kuka miehellesi sitten sanoo, jos et sinä? Minä loukkaantuisin, jos haisisin ja kukaan, ei edes se läheisin henkilö, huomauttaisi asiasta.
Mä sanoin kerran miestyökaverille, joka vittuili ja naljaili mulle vähän väliä, että onko sulla dödö pettäny. Se meni ihan punaiseksi ja haistelee nyt koko ajan huomaamattomasti kainaloitaan.
Ite käyn kerran viikossa tai kahdessa suihkussa, helvettiäkö sitä useemmin käydä?
Ei siinä paljoo haise jos ei joka päivä käy suihkussa, tunkee vaa lisää dödöä..
Naiset kyl kunnon nirppanokkia :D voi viddu..
Kerra yks likka valitti ku pistin sen imee munaa että on jotai juustoo esinaha välis kokkareina nii sanoi vaa että no pese ny se sit samalla suullas saatana ja anna mun laueta, sen jälkee heitin sen exäs ku jaksa kattoo jotai pillittävää ämmää..
Hyi mitä ukkoja.
Onneksi mun ukko käy väh. joka päivä suihkussa ja pesee hampaansa kaksi kertaa päivässä (ei tuu reikiä).
Siis hyi helkkari, todellaki sanot siitä, että haisee. Miten ilkeät harrastaa seksiä miehen kanssa joka peseytyy noin harvoin. Tuli oksennuksen maku suuhun lukiessani tätä ketjua.
Minulle eukko tuo aina sopivassa tilanteessa puhtaat alusvaatteet ja sanoo että pitäisi saada pyykkikone täyteen. Herrasmiehenä tietenkin ymmärrän vihjeen.
legenda juustomunasta:
Tapasin baarissa mukavahkon miehen, ei mikään hunks mutta olin ollut sinkkuna jo melkein vuoden niin teki vaan mieli miestä, ihan näin suoraan sanottuna.
Siirryttiin sitten pikkutunneilla asunnolleni, kun asuin lähempänä ja oli pakkasta. Siinä sitten pussailtiin ja vähän haiskahti hiki, mutta kelläpä ei baarissa tanssimisen jälkeen? ainakin näin ajattelin.
Lopulta sitten laskeuduin polvilleni ja kiskoin innoissani mieheltä tiukat farkut, joiden alla odotti vähän nuhjuiset boxerit. Haiskahti vähän, mutta eihän se siinä kiimassa vielä haitannut, etenkin kun boxereissa näytti pullottavan suorastaan python..
Kiskaisin boxerit yhdellä vedolla kaksin käsin alas, niin juhlakunnossa ollut kalu heilahti edestakasin silmieni edessä, samalla kun tiukkojen farkkujen&boxerien puristus loppui, vetäytyi kalun esinahka taakse ja siinä terskan ympärillä oli melkein sentin kerros valkokeltaista "Juustoa", jota samalla roiskui vähän ympärille ja suoraan suuhunkin, kun hämmennyin näystä.
Oksennus lenti ja lenti ukkokin ulos, saatana. No löysin sitten myöhemmin paremman miehen ihan eri paikasta kun ensin toivuin pari kuukautta, ja ei, ei ollut toista juustomunaa :D
Hyi kuinka edes voitte imeä jonkun tuntemattoman munaa, hyi. En ikinä aikoinaan harrastanut kun tavallista seksiä yden illan tyyppien kanssa. Mutta en muista koskaan mihinkään haisunäätään törmänneeni. Oma mies teitää ettei sänkyyn ole asiaa kun suihkun kautta niin alapää kun suu hygieenia on oltava kunnossa. En ole velvollinen haistelemaan kenekään lemuja. Lapseni olen myös opettanut pesytymään joka päivä, se on kohteliasta jo muita ihmisiäkin kohtaan ettei haise likaiselle/hikiselle iholle tai likaiselle/hikisille vaatteille. Inhottavaa kun nykyaikanakaan ei osata peseytyä, vaikka kaikilla vesi tulee ja menee.....
käske se miehesi mun luokse, nautin tollaisista miehistä. tai ehkä se on joku mun vakihoidoista
-melkeinheteromies-
Yök! Nyt iltaisin väijymään miestä, ja kun se menee vessaan muille asioille, niin heitä sen päälle sankollinen vettä. Jospa se sitten...
Hyi en tienny et näin ällöjä ihmisiä on
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:49"]
Minulle eukko tuo aina sopivassa tilanteessa puhtaat alusvaatteet ja sanoo että pitäisi saada pyykkikone täyteen. Herrasmiehenä tietenkin ymmärrän vihjeen.
[/quote]
Älykäs nainen. Ja et sinäkään aivan toivoton ole.
Hyi!!! Mun mies käy kans liian harvoin suihkussa (joka kolmas-neljäs päivä), alkkarit vaihtaa tuolloin mutta muut vaatteet vaihtuu kerran viikossa. Hampaat kyllä pesee joka ilta. Mutta tuo sun miehes... voiko olla edes totta?