Pelastan vaimot pettäjiltä
Olen ollut kolmen naimisissa olevan miehen kanssa sängyssä tänä vuonna. Jokaiselle olen imenyt kunnon fritsun kaulaan. Onhan siinä vaimolle selittämistä. Vihaan pettäjiä. Oma poikakaverini petti minua.
Kommentit (60)
Hyvää yötä kaikille,paitsi pettäjille. Niille vaan pahoja unia.ap
Taidanpa lähteä tänään baariin. nro45 jos miehellä on sormus nimettömässä,se on singnaali että vaimo voipi olla kotona.
Täytyykin muistaa poistaa sormus kun lähtee baanalle.
Höh, luin että palstan vaimot pettäjiä, mutta tämä onkin jotain feministisoopaa.
Oma poikaystävä jäi kiinni just sen ansiosta, että hoito oli imeny järkyn fritsun tämän kaulaan :D Paska juttu pettäminen, mutta ilman fritsua olisi tuskin myöntänyt mitään.
t. 17v
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:59"]Oma poikaystävä jäi kiinni just sen ansiosta, että hoito oli imeny järkyn fritsun tämän kaulaan :D Paska juttu pettäminen, mutta ilman fritsua olisi tuskin myöntänyt mitään.
t. 17v
[/quote]
Ja meinasin itsekkin tehdä samaa, jos jokus tulee yhden yön juttuja. Just nyt en itseäni näe sellaisten parissa, mutta ehkä joskus ^^
Mun tutulle kävi silleen, että meni baarista naisen luokse, ja sai kauheet fritsut kaulaan. Kekseliäs mies kun oli, niin kotimatkalla kävi ostamassa sairaalan vakailta sellaisen vAhtomuovisen niskatuen. Kotona selitti kaatuneensa kännissä, siksi tuli niin myöhään kotiin ja tosiaan niskatuki kaulassa. Kotona sai vielä sympatiat päälle. Sori kirjotusvirheet, en jaksa korjata. Niin, muutaman päivän piti niskatukea aina vaimon läsnäollessa kunnes fritsut parani.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:17"]Mistä tiedät että ovat pettäneet kuin vain sinun kanssasi? Tunnetko itsesi jotenkin hyväksi ihmiseksi kun viettelet tahallisesti naimisissa olevia miehiä? Ja panet heitä? Hyi vittu mikä lumppu.
[/quote]
Onhan ne kuitenkin pettäneet vaikka oliskin vaan ap n kanssa. No hutsuilua on kuitenkin.
Kiitti ap vinkistä, alan itse tekemään samoin. Ällöttää kun varatut miehet aina vonkaamassa...jotkut vielä kertovat kun vaimo kotona lasten kanssa. Ihan oikein pettäjille että jäävät kiinni ja menettävät sen kotona odottavan naisen ja lapset jota eivät osaa arvostaa!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:14"]
Kiitti ap vinkistä, alan itse tekemään samoin. Ällöttää kun varatut miehet aina vonkaamassa...jotkut vielä kertovat kun vaimo kotona lasten kanssa. Ihan oikein pettäjille että jäävät kiinni ja menettävät sen kotona odottavan naisen ja lapset jota eivät osaa arvostaa!
[/quote]
Ihan yhtä epärehellistä kuin on pettää, on mennä tieten tahtoen varatun kanssa sänkyyn. En tajua, miksi täällä ap:ta kannustetaan ja peukutetaan, ihan yhtä pahis hänkin on kuin mies kenen kaulaa imuttaa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:25"]
[/quote]
Ihan yhtä epärehellistä kuin on pettää, on mennä tieten tahtoen varatun kanssa sänkyyn. En tajua, miksi täällä ap:ta kannustetaan ja peukutetaan, ihan yhtä pahis hänkin on kuin mies kenen kaulaa imuttaa.
[/quote]Samaa mieltä. Vaikka ap olisi sinkku,niin ainakin ap mahdollistaa pettämisen.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:25"]
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä. Kukaan ei pettäisi jos kaikki naiset ryhdistäytyisivät ja lakkaisivat nussimasta varattuja. Totta kai tietämättään voi joutua pettämisen välineeksi, mutta se on eri asia kuin tietoisesti pettämisen mahdollistaminen.
Pettäjä on aina suurin kusipää ja pääsyyllinen. Se kuka nussii varattua tietäen tämän olevan varattu on syyllinen pettämiseen myös. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää? En ymmärrä.
Mukaani ei ole pakko lähteä kenenkään. Ei edes tänään.ap
Hehhee, hauska! Hyvä ap näin sitä pitää
Ei aiheuta fritsut ongelmaa, pidän sellaista isoisältä perittyä mustaa virttynyttä villakauluria ja sanon vaimolle et on kurkku kipeenä. Sama kun isken uutta naista, pari yskäsyä vielä päälle ja nainen uskoo ton selityksen, eikä tarvii nuolla ketään vaan suoraan pamputukseen vaan.
Minäkin olen imenyt kaikille panoilleni fritsuja, ihan varmuuden vuoksi. Enkä pelkästään paria kaulaan vaan ainakin selän punaisille laikuille, kun mies sellaista harvoin huomaa ennen vaimon ihmettelyä. Ja niitä fritsuja ehtii kyllä imaista miten monta haluaakaan ilman että mies kyseenalaistaa, kun pusuttelee ja näykkii miestä joka puolelta muutenkin. :'D
Jos pusuttelu ja näykkiminen (sekä fritsut) ei kelpaa, niin herää kyllä kysymys, että miksei. Ihan sama nolottaako huomenna saunassa jätkäporukan edessä, nyt on vaan niin kuuma meininki, että pakko vähän näykkiä. Kun on tarpeeksi kiimaista menoa niin jää helposti raapimajälkiäkin ties minne, ja niitähän sinkku kantaa lähinnä kunniamerkkeinään.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:25"]
[/quote]
[/quote]
Samaa mieltä. Kukaan ei pettäisi jos kaikki naiset ryhdistäytyisivät ja lakkaisivat nussimasta varattuja. Totta kai tietämättään voi joutua pettämisen välineeksi, mutta se on eri asia kuin tietoisesti pettämisen mahdollistaminen.
Pettäjä on aina suurin kusipää ja pääsyyllinen. Se kuka nussii varattua tietäen tämän olevan varattu on syyllinen pettämiseen myös. Mikä siinä on niin vaikeaa myöntää? En ymmärrä.
[/quote]
Ei mulle ole mitään eroa pettämisen haluamisella ja toteuttamisella. Siksi oon vaan kiitollinen, jos ne ajatukset johtavat tekoon ja saan todisteen miehen kusipäisyydestä ja kunnioituksen puutteesta.
No mistä sen tietää onko mies varattu? Eikai mies sitä panolleen kerro että oma muija kotona. Silloin voi jäädä hyvä saalis lätkimään.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:24"]
vihaa pettäjiä mutta antaa heidän käyttää itseään spermakipponaan.
[/quote]
Saa panon ja samalla kenties paljastettua pettäjän? Luuletko että naiset harrastavat seksiä miehen vuoksi? Voi poitsu, paljon on sulla opittavaa.. :D
[/quote]
Mikä vitun poika minä nyt muka olen? Ihan nainen ja itseään kunnioittava sellainen. En halua antaa seksuaalista tyydytystä pettäjille, koska pidän heitä alhaisena saastana. Itsellänne on paljon opittavaa, kun ette tiedä hyvästä seksistä mitään ja ettekä saa kunnollisia miehiä sitä kanssanne harrastamaan, niin että siinä olisi tunnetta ja syvyyttä mukana.