Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaisa liski ärsyttävä

Vierailija
06.04.2015 |

jotenkin tollanen tekopirtee ja luulee olevansa jotain

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä :)

Vierailija
2/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sinä koet itsesi vähäpätöisenä, ja muut itseään arvossaan pitävät sinua uhkaavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateus ? mitä kadehdittavaa tuossa akassa on ?

Vierailija
4/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:17"]jotenkin tollanen tekopirtee ja luulee olevansa jotain
[/quote]

Älä muuta sano. Jos minulle esiteltäisiin "Tässä on sitten Master Bedroom".....On vissiin tuijotellut kaikki jenkkiohjelmat jossa hankitaan pareille asuntoja.

Vierailija
5/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään :D Sillähän oli niitä kissojakin ainakin 4 ja siisti koti ym. Ihanan toimelias nainen. Raskaana ollessakin hoiteli asioita ja riensi jos missä; rintaliiviesittelyssä, lounaalla ylellisesti, kutsuilla, juhlissa, esittelyissä, palavereissa, energinen ihminen kaiken kaikkiaan. Tietenkään sen väsymyksen hetkiä tms. ei näytetty ohjelmassa, mutta tehokkaalta vaikuttaa, jopa noissa Masterchef-ohjelmissa, kun ruokaa vääntää.

Tyylikäs ja mielestäni erittäin kaunis ikäisensä oloinen nainen. Näyttää elämäänsä tyytyväiseltä.

Vierailija
6/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master bedroom...jokaisen välittäjän on pysyttävä ajan hermolla, ja käytettävä alan kieltä. "Oon Makkosen Tiltu Kiuruveeltä, ja jelppaan kämpän ostossa, ja nyt halluun näyttää niin ison talon, että huippoo kerrassaan"- ei ehkä ole niin tehokas ja asianmukainen, kuin nuo trendikeinot.

Vierailija
7/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa vaikka että tässä on taloin isoin makuuhuone. Vink.

Vierailija
8/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus,menestys,asema
ulkonäkö ja raha niistä kateus on tehty!

Vierailija
9/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei ole kyse hänen asemastaan tai ulkonäöstä. tuo hänen puhetyylinsä on jotenkin niin ärsyttävä

Vierailija
10/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi ja ulkonäkö :).

Vierailija
11/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään. Näyttävä, iloinen ja vahva nainen. Lisäksi oman alansa rautainen ammattilainen ja selvästi rakastaa työtään. Olen vähän kadekin..=)

Vierailija
12/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mummeli vasta ärsyttävä onkin, huhhu

Vierailija
13/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kyllä tulee niin jenkki olo kun katselee noita kun katselen noita erkkomafian kanavia. Voi tätä tavarataivasta, kaikki mulle myös heti, haluan.

Vierailija
14/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:30"]

Master bedroom...jokaisen välittäjän on pysyttävä ajan hermolla, ja käytettävä alan kieltä. "Oon Makkosen Tiltu Kiuruveeltä, ja jelppaan kämpän ostossa, ja nyt halluun näyttää niin ison talon, että huippoo kerrassaan"- ei ehkä ole niin tehokas ja asianmukainen, kuin nuo trendikeinot.

[/quote]

Törkeen makee, huikea, arjen luksusta, törkeen makee, huikea, spa-osasto, törkeen makee, huikea, spa-osasto, master-bedroom jne. Myyjiä nuoleskeleva tyyli on ällöttävä. Asiallisuus olisi valttia.

Vierailija
15/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:36"]

[/quote]

Alkuperäinen nimi ja musta tukka sopisivat paremmin.

Vierailija
16/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana av-mamman perikuvahan se on, siinä lastenvahtiohjelmassa katsoin että onpas niin hyvät arvot:)

Vierailija
17/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 19:36"]

[/quote]

Niin sehän oli entiseltä nimeltään katja nykvist-mustilainen, ja kelaa kusetti 200 luvun alussa, että sais pimitettyä asumistukia ym tukiaisia. kyllä ne mustilaiset on kovia kehumaan tyhjillä housuilla.

eikö se mikkosten talokauppakin menny persiilleen?

en kadehdi tuollaisia tyhjänhöpöttäjiä ja tyhjän kehujia.

tuommoset paskanpuhujat pilaa kiinteistövälitysalan kun sinne änkeää kaikki jotka ei pääse minnekään muualle töihin.

sen ukkokin ihan karsea juntti, joku vähä-älyisen näkönen duunarin tekele.