Pelastan vaimot pettäjiltä
Olen ollut kolmen naimisissa olevan miehen kanssa sängyssä tänä vuonna. Jokaiselle olen imenyt kunnon fritsun kaulaan. Onhan siinä vaimolle selittämistä. Vihaan pettäjiä. Oma poikakaverini petti minua.
Kommentit (60)
No hei haloo. Siis haloo !!!. Fritsuja ei imetä ihan sekunnissa, ja jos mies onlisi ihan oikeasti pettämispuuhissa, niin ei varmasti antaisi tehdä sitä.
Onko tämä nyt jotain seksuaalifantasioita, katteetonta uhkailua, vaii ihan tavallinen trolli, joita näillä palstoilla riittää (trollitkin ovat ihan tervetulleita, usein niistä syntyy oikeaakin keskustelua).
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:32"]
Toivottavasti joku vetää sua kunnolla pataan. Eikö kehenkään voi enää luottaa. Eihän tässä uskalla baarissa enää naisia lähestyä,tai ainakin otettava sormus pois. Voi vittu.
[/quote]Tollasta äijää vetäisin minä niin turpaan että tukka tippuis(jos sitä edes on). ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:49"]
No hei haloo. Siis haloo !!!. Fritsuja ei imetä ihan sekunnissa, ja jos mies onlisi ihan oikeasti pettämispuuhissa, niin ei varmasti antaisi tehdä sitä.
Onko tämä nyt jotain seksuaalifantasioita, katteetonta uhkailua, vaii ihan tavallinen trolli, joita näillä palstoilla riittää (trollitkin ovat ihan tervetulleita, usein niistä syntyy oikeaakin keskustelua).
[/quote]Mulle nainen onnistui imemään fritsun,enkä oikeastaan edes huomannut sitä. Olin kyllä humalassa, enkä ollut suhteessa,mutta silti aika nolo 34v miehellä.
Mistäpäin olet. Että osaa varoa. Ikäsi? Muut tuntomerkit?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:06"]
Mistäpäin olet. Että osaa varoa. Ikäsi? Muut tuntomerkit?
[/quote]Tahdotko myös nimeni,osoitteeni,kuvani sekä numeroni. Älysi ei noilla pyytämilläsi asioilla riitä tunnistamiseeni kuitenkaan.ap
Ei mulle ole saanut yksikään muija imettyä fritsua vaikka on yrittänyt,mistä se johtuu??
Ilmeisesti olet hyvä imuttamaan ap? Imet varmasti kulliakin hyvin.
Ap, olet sairaalla tavalla hyvä tyyppi ilmeisesti. Ainakin hiton rohkee sun täytyy olla.
vihaa pettäjiä mutta antaa heidän käyttää itseään spermakipponaan.
Oon kuulemma hyvä imeen kaikkee. Spermat menee kortsuun,ei minuun. Ja nro33,pysy nyt siellä kotonasi Jani-Petteri.ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:24"]
vihaa pettäjiä mutta antaa heidän käyttää itseään spermakipponaan.
[/quote]
Saa panon ja samalla kenties paljastettua pettäjän? Luuletko että naiset harrastavat seksiä miehen vuoksi? Voi poitsu, paljon on sulla opittavaa.. :D
Ärsyttävä narttu oot. Lopeta tollanen.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:41"]
Ärsyttävä narttu oot. Lopeta tollanen.
[/quote]Enkä lopeta. Joudut sinäkin jännittään kun meet vonkaan vierasta.ap
Kaverilla on ollut rikottuja kortsuja kun käynyt panemassa tuollaisia akkoja,sanoi että ilme katsomisen arvoinen kun kaivaa spermaisesta pillusta kortsun jämiä,kulliin ei jää kuin rengas ja vähän kortsun jämiä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:34"]Oon kuulemma hyvä imeen kaikkee. Spermat menee kortsuun,ei minuun. Ja nro33,pysy nyt siellä kotonasi Jani-Petteri.ap
[/quote]
taidat olla venäläistä syntyperää,kukaan tai mikään ei ime niin kuin venakko akat,ladankin käyntiin pakoputkesta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:49"]
Kaverilla on ollut rikottuja kortsuja kun käynyt panemassa tuollaisia akkoja,sanoi että ilme katsomisen arvoinen kun kaivaa spermaisesta pillusta kortsun jämiä,kulliin ei jää kuin rengas ja vähän kortsun jämiä.
[/quote]No sitten voi tulla tautikin fritsun lisäksi. Oma valinta.
Hauska miten pettäjät heti älähtää. Ihan hyvä ne on merkata niin vaimo osaa ainakin epäillä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:49"]
[/quote]
Kaverisi siis haluaa lapsen ja elarimaksut? Ja kupan ja pari muuta?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:37"]
Kyllä mieki tietäisin ennemmin millon se ukko pettää. :-D nostan kyllä hattua ku on pokkaa! Ja eikös se ole ihan sama vaikka Ap vähä iskisikin, eihän varatun miehen pitäs silti juosta perässä!
[/quote]Aivan oikeassa olet. Jos mies pettäis,niin todella toivoisin että sillä olisi merkki kaulassa kotiin tullessaan.