SDP on menossa hyvin alaspäin
Kommentit (85)
En haluaisi itselleni esimieheksi Rinnettä. Yhteistyökyvyt, luotettavuus ja motivointitaidot oikein loistavat poissaolollaan. Johtamistaitoja ei saa hokemalla, että osaan johtaa, osaan johtaa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:29"]
En haluaisi itselleni esimieheksi Rinnettä. Yhteistyökyvyt, luotettavuus ja motivointitaidot oikein loistavat poissaolollaan. Johtamistaitoja ei saa hokemalla, että osaan johtaa, osaan johtaa.
[/quote]
Ihmeellistä mainospuhetta Rinne tunki eilen joka väliin. Keskustelussa piti kai olla aiheena maan tulevaisuus ja tulevan hallituksen politiikka, mutta Rinne toi tykö itseään vähän väliä. Minun kokemus, minun koulutus, minun johtajuus, en ole riidankylväjä. Todella epävarman ja heikkohermoisen oloinen kaveri, ja selvästi ulkopuolinen ajatuksineen tuossa porukassa.
Haglund uunotti Rinteen kunnolla heti kättelyssä ja sitten tuli galluptulokset, jossa demarien kannatus laski kuin lehmän häntä. Sepä taisi katkaista Rinteen lennon :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:59"]
Haglund uunotti Rinteen kunnolla heti kättelyssä ja sitten tuli galluptulokset, jossa demarien kannatus laski kuin lehmän häntä. Sepä taisi katkaista Rinteen lennon :)
[/quote]
Minusta noiden toimittajien olisi pitänyt kieltää Rinteeltä kansan kosiskelu suorassa lähetyksessä. Vaalikentille kuuluu puheet "jos ette halua porvarihallitusta niin minä minä minä".
Vasemmiston eläkeläiskannattajiakin korpeaa liika maahanmuuttajamyönteisyys, kun olen asiasta jututtanut.