SDP on menossa hyvin alaspäin
Kommentit (85)
SDP on tällä hetkellä vanhoillisten luusereiden puolue, niitä ei oikein voi edes äänestää vasemmistolaiset kun ne tappaa kotona työt ja lähettää rahat Kreikan uima-altaisiin. SDP on täysin väritön ja puolueen linja on täysin epäselvä kaikille. Ollaanko me kommunisteja, maahanmuuttajille työt ja omille kenkää-puolue vai mikä me ollaan, porvareita vai kuinka?
Soini huohottaa kuin läkähtymäisillään.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:43"]
SDP on tällä hetkellä vanhoillisten luusereiden puolue, niitä ei oikein voi edes äänestää vasemmistolaiset kun ne tappaa kotona työt ja lähettää rahat Kreikan uima-altaisiin. SDP on täysin väritön ja puolueen linja on täysin epäselvä kaikille. Ollaanko me kommunisteja, maahanmuuttajille työt ja omille kenkää-puolue vai mikä me ollaan, porvareita vai kuinka?
[/quote]
Kuitenkin juuri Stubb ja Haglund lisäisisivät reilusti työperäistä maahanmuuttoa (halpatyövoimaa), ei Rinne. Luulen, että pihalla ovat pikemminkin jotkut äänestäjät, jotka eivät ilmeisesti edes kykene tunnistamaan, mikä puolue mitäkin asiaa ajaa. Tai kenen asiaa. Ottakaa nyt vähän edes asioista selvää, älkääka antako ääntänne sille, joka hymyilee söpöimmin.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:58"]
[/quote]
Kuitenkin juuri Stubb ja Haglund lisäisisivät reilusti työperäistä maahanmuuttoa (halpatyövoimaa), ei Rinne. Luulen, että pihalla ovat pikemminkin jotkut äänestäjät, jotka eivät ilmeisesti edes kykene tunnistamaan, mikä puolue mitäkin asiaa ajaa. Tai kenen asiaa. Ottakaa nyt vähän edes asioista selvää, älkääka antako ääntänne sille, joka hymyilee söpöimmin.
[/quote]
ja Rinne lukutaidottomien maahanmuuttoa. Eiköhän nyt ole jokaiselle täyspäiselle käynyt viime aikoina selväksi, ettemme halua tänne enää yhtään steissillä notkuvaa raiskaajaa jne vaan pelkkiiä työperäisiä. Sompanssit yms voivat jäädä Rutosiin ja SDP ja vihreät voivat lähettää sinne sitten tukieuroja jos niin haluavat. Suomeen EI KIITOS enää yhtään.
Vaikka Rinne ei ole konservatiivinen kuten Soini ja Sipilä esimerkiksi tasa-arvoisen avioliittolain suhteen (pointsit Rinteelle ja Stubbille näistä neljästä) en voi mitään sille, että hän tuo mun silmissä kaikuja menneisyydestä. Urpilainen oli nuorekkaampi ja loi puolueesta modernimpaa kuvaa. Rinne on ay-jyrä, mies (jotenkin nainen johdossa oli virkeämpää) ja ylipäänsä luo minulle mielikuvan pysähtymisestä.
Kokoomus ja RKP puhuivat kyllä myös humaanin maahanmuuton lisäämisestä äskeisessä vaalitentissä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:08"]
Kokoomus ja RKP puhuivat kyllä myös humaanin maahanmuuton lisäämisestä äskeisessä vaalitentissä.
[/quote]
Stubb: "Olen liberaali maahanmuuttopolitiikassa ja niin on Kokoomuskin. Monikulttuurisuus ja maahanmuutto, joko työperäinen tai muunlainen, on kaikille rikkaus"
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:07"]
Vaikka Rinne ei ole konservatiivinen kuten Soini ja Sipilä esimerkiksi tasa-arvoisen avioliittolain suhteen (pointsit Rinteelle ja Stubbille näistä neljästä) en voi mitään sille, että hän tuo mun silmissä kaikuja menneisyydestä. Urpilainen oli nuorekkaampi ja loi puolueesta modernimpaa kuvaa. Rinne on ay-jyrä, mies (jotenkin nainen johdossa oli virkeämpää) ja ylipäänsä luo minulle mielikuvan pysähtymisestä.
[/quote]
Tekivät tosi suuren mokan kun vaihtoivat Jutan tuohon AY-änkyrään...
T. Demari
[/quote]
ne haluaa romahduttaa palkat. Ne on niin narsistisia, että niitä ei paskaakaan kiinnosta kuinka pahasti tuollainen tuhoaa yhteiskunnan, koska itse asuvat ns aidatuilla alueilla kaukana somaleista jne.
Joo nyt ei mennyt hyvin. Tuli kireä ja vihainen vaikutelma Rinteestä. Matala karisma. Veikkaan kepu ja persut kahden kärki. Itse äänestän silti SDP.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Mulle tulee Rinteestä olo, että hoitaa varmaan paljon asioita huutamalla. Oikein sillai että iskee nyrkin kärsimättömänä tiskiin naama punoittaen, ja heltta täristen. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:18"]
[/quote]
ne haluaa romahduttaa palkat. Ne on niin narsistisia, että niitä ei paskaakaan kiinnosta kuinka pahasti tuollainen tuhoaa yhteiskunnan, koska itse asuvat ns aidatuilla alueilla kaukana somaleista jne.
[/quote]
Stubbin mamu-vaimo tienaa enemmän kun Stubb itse.
Ymmärrän kyllä että tällä palstalla mamuilla tarkoitetaan somaleita mutta tuossa keskustelussa ei edes Soini ottanut kantaa humanitaarisiin vaan puhe pyöri työperäisessä maahanuutossa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Häh? Työperäinen maahanmuutto tarkoittaa kyllä usein hyvinkin korkeakoulutettua väkeä. Viljelet ikäviä stereotypioita.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:38"]
Tuoreimmassa YLE-gallupissa vasemmiston kannatus on yhteensä 23,4 %. Kun äänestin ensimmäistä kertaa, se oli noin tuplat tuohon verrattuna. Siinä on suomalaisen politiikan ainoa oikea megatrendi.
[/quote]
Totta. Vaikka markkinataloudessa olisi kuinka vaikeat ajat, ihmiset eivät enää usko että asiat paranisivat sosialistien tarjoamilla keinoilla. Toverien lääkkeissä on "parasta ennen" jo kaukana takana.
[/quote]
Sinänsä mielenkiintoinen yhtälö, miten taloudessa menee kokoajan surkeammin kun vasemmiston kannatus laskee. Mikäs tässä, maalla on sellainen johto mitä ansaitsemme.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:18"]
[/quote]
[/quote]
Tessin mukaan ulkomaalaisillekin maksetaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:20"]
Joo nyt ei mennyt hyvin. Tuli kireä ja vihainen vaikutelma Rinteestä. Matala karisma. Veikkaan kepu ja persut kahden kärki. Itse äänestän silti SDP.
[/quote]
Kepu ja Persut, aika paljon uskovaisia sitten yhdessä hallituksessa :D
Kaikissa puoleueissa on hyviä ja huonoja puolia. Puoluejohtajaehdokkaat ei onneksi edusta koko puolueen osaamista. Pitää äänestää demareita vastavoimaksi oikeistolle, vaikka ihan hyviä juttuja persut ja vihreät sekä keskustakin tuossa on tuoneet esille.
SDP:llä on kyllä linja täysin hakusessa. En kyllä keksi kuka äänestäisi demareita? Ehkä julkisen sektorin toimihenkilönainen jolla on turvattu vakityöpaikka, tosin Rinne voi viedä kannatusta tässäkin porukassa.
En usko että duunarimiehet äänestävät demareita, eiköhän persut ja kokoomus ole lähempänä heidän arvomaailmaansa. Ja pienipalkkaisia puhuttelee enemmän vasemmistoliitto.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:38"]
Tuoreimmassa YLE-gallupissa vasemmiston kannatus on yhteensä 23,4 %. Kun äänestin ensimmäistä kertaa, se oli noin tuplat tuohon verrattuna. Siinä on suomalaisen politiikan ainoa oikea megatrendi.
[/quote]
Totta. Vaikka markkinataloudessa olisi kuinka vaikeat ajat, ihmiset eivät enää usko että asiat paranisivat sosialistien tarjoamilla keinoilla. Toverien lääkkeissä on "parasta ennen" jo kaukana takana.
[/quote]
Sinänsä mielenkiintoinen yhtälö, miten taloudessa menee kokoajan surkeammin kun vasemmiston kannatus laskee. Mikäs tässä, maalla on sellainen johto mitä ansaitsemme.
[/quote]
Maailma ei ole yhtään muuttunut esim 80-luvusta? Taloudella menisi paremmin jos ay-liike vihdoin heräisi tähän päivään, ja myöntäisi tietyt realiteetit. Sitä paitsi, kannatuksen laskusta huolimatta vasemmisto on ollut viimeiset 40-50 vuotta lähes koko ajan hallituksessa, että kyllä se vasemmistonkin kädenjälki nykytilassa näkyy.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 22:36"]
Rinne on änkyttävä läski. Taitaa tietää sen itsekin. Oppositioon meno taitaa olla varmistumassa. Näyttää siltä että Kepu, PS ja Kok tulevat niin hyvin juttuun että enintään RKP saattaa kiilata lisäksi hallitukseen.
[/quote]
Rinne brändäsi itse itsensä riitelijäksi, sietääkin mennä oppositioon keskenään riitelemään.