Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, jotka ette panosta itseenne, miksi?

Vierailija
16.04.2015 |

Ei tarvitse suuttua, mielenkiinnosta vain kysyn niiltä, jotka kulkee pieruverkkareissa ja paskaisessa tukassa, että miksi teette niin? Itselläni on kaksi lasta joiden kanssa vielä kotona hetken, kuopus on vaikea tapaus ja esikoinen vilkas kun mikä, mutta kyllä silti joka aamuisen suihkun, meikkaamisen ja vaatteiden katsomisen ehtii kun vaan haluaa!

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys on juurihyvä mahdollisuus antaa ihon levätä meikkaamisesta ja hiusten kaiken maailman tököteistä ja säästää vaatehankinnoissa. Pesulla käyntiä suosisin.

Vierailija
122/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Olen kaunis ilman meikkiäki ja toiseksi en halua 30vuotiaana näyttää 60vuotiaalta mummolta. Kyllä iho kiittää kun ei tuki kaikenlaista p*skaa naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:44"]En minäkään vitsi meikata joka päivä. Kotona pidän puhtaita ja siistejä collareita, koska farkuissa olisi ikävää juosta ja leikkiä lasten kanssa. Ulos pukeudun sään mukaan ulkoilupukuun ja joihinkin lenkkareihin. Säälivästi katson kyllä puistossa niitä äitejä, jotka värjöttelevät korkkareissa ilman pipoa. Minä ainakin haluan osallistua lasteni leikkeihin jos he toivovat :) Ja jotten ihan nukkavierulta näytä niin kuivashampoo ja sävyttävä päivävoide pelastavat vähän. Terv. 2v:n ja refluksivauvan äiti
[/quote]

Tuskinpa he kaipaavat sinun sääliäsi tai ylenkatsovaa aaennettasi. Värjöttely saattaa olla se ainoa lepohetki päivästä kun lapsi touhuaa omiaan.

Vierailija
124/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:01"]

Ihmettelen suuresti sitä, että löytyykö tosiaan ihmisiltä jotain nukkavieruja huonoja vaatteita, joissa ollaan kotona? Mitä tarkoittaa pieruverkkarit? Onko ne siis jotkut rumat, kulahtaneet ja rikkinäiset?

[/quote]

Samaa mietin. Mun urheiluvaatteet on ainakin omasta mielestä kauniita ja muodikkaita (Sweaty Betty, vink vink). Kehtaan hyvin mennä kauppaan niissä.

Vierailija
125/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:35"]Miksi pitäisi olla kotona meikattuna? Mä meikkaan ja laittaudun aamulla jos tiedän että menen myöhemmin jonnekkin.. Ja todellisuudessa kuinka monta pieruverkkari äitiä olet nähnyt? Ystäväsikö? Vai onko sulla vaan ennakkoluuloja muita äitejä kohtaan?
[/quote]

Itse ainakin kaupankassana näen paljon pieruverkkariäitejä. Tukka on likanen ja vaatteet ovat aivan kauheat, monesti mietin miten he kehtaavat edes kauppaan tulla tuon näköisinä. Monesti kiinnostaa myös minkä näköinen mies heillä on:D

Vierailija
126/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudenhoitoni peruspilari on välttää mahdollisimman paljon meikkejä ja hiustuotteita, koska ne vanhentavat ihoa ja rumentavat hiuksia. Näin panostan ulkonäkööni.

Vierailija
127/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla saattaa olla pihalla verkkarit, ulkoilupuku tms, en nää mitään järkeä siinä et heittäisin parhaat farkut jalkaan, kun istahdan hiekkalaatikon reunalle. Hygieniasta ja itsestäni huolehdin silti. Enkä ole vielä yhteenkään rupsahtaneeseen äitiin törmännyt. :) Meikkiä en turhaan naamaani joka päivä laita. Ihoni oli itse asiassa aika karmeassa kunnossa, kun sen joka päivä kauhealla määrällä meikkiä peitin aikanaan. En kehdannut ilman meikkiä kotoa edes poistua. Lasten myötä meikkaaminen on jäänyt siihen, kun poistun lähipuistoa tai ruokakauppaa kauemmas kotoa, ja ihoni ei ole koskaan ollut parempi. Olen itsevarma ilman meikkiä, pidän itsestäni näin :) mieheni mielestä olen kaunis ilmankin ja itse asiassa peppu kuulemma hänen mielestän näyttää todella hyvältä nimenomaan niissä "pieruverkkareissa" ;)
Jos joku haluaa kotona ollessakin meikata ja pukeutua ykkösiin niin antaa palaa, ei ole minulta millään tapaa pois, ärsyttää ainoastaan tuo yleistys että me kaikki muut olemme rupsahtaneita kotiäitejä. Just joo.

Vierailija
128/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:35"]Miksi pitäisi olla kotona meikattuna? Mä meikkaan ja laittaudun aamulla jos tiedän että menen myöhemmin jonnekkin.. Ja todellisuudessa kuinka monta pieruverkkari äitiä olet nähnyt? Ystäväsikö? Vai onko sulla vaan ennakkoluuloja muita äitejä kohtaan? [/quote] Itse ainakin kaupankassana näen paljon pieruverkkariäitejä. Tukka on likanen ja vaatteet ovat aivan kauheat, monesti mietin miten he kehtaavat edes kauppaan tulla tuon näköisinä. Monesti kiinnostaa myös minkä näköinen mies heillä on:D

[/quote]

Mä olen tälläinen, joka käy kaupassa tukka paskasena ja pieruverkkareissa. Miksikö? Koska en välitä paskaakaan siitä mitä joku kaupan kassa/asiakkaat musta ajattelee. Laittaudun silloin kun olen esim menossa syömään tai juhlimaan. Eikä muuten välitä miehenikään, ja ihan on komea.

Vierailija
129/129 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sanaa "pieruverkkarit".